|
|
Bekijk resultaten poll: Sproetjes leuk ? ( bij meisje) | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
83 | 49.70% |
Nee |
20 | 11.98% |
Soms |
73 | 43.71% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 167. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb saai lang haar.. maar wil het niet knippen omdat ik er nu nog wat mee kan doen, maar zoals jij het hebt is ![]() ontopic": ik vind dat sproeten vaak een vrolijke uitstraling geeft. niet altijd natuurlijk.. van de meiden van wie ik foto's heb gezien vind ik het iig wel mooi. xx
|
mijn foto [beetje vreemd maar toch]
sproetjes staan vaak lief en schattig [ ![]() ![]() maar even serieus het staat bij jongens soms onwijs CUTE!!!! ![]() maar soms ook heel erg niet en bij meisjes staat het vaak wel leuk[zeggen ze] *is verder uitgekeken* *gaat weer eens* *woei* daag
|
![]() |
sproetjes zijn lief! heb ze zelf ook een beetje, niet veel maar toch wat, en ben dr wel blij mee
![]() foto van mij met sproetjes
||
Citaat:
![]() jij doet wat met me .. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat vinden jongens leuk aan meisjes ? xxanoniempjexx | 27 | 31-05-2015 07:35 | |
Seksualiteit |
wat is nu sexy bij een meisje en wat is nu sexy voor bij een jongen :p Verwijderd | 151 | 09-09-2014 00:04 | |
Liefde & Relatie |
nooit een relatie mark_h | 165 | 25-05-2007 22:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Lifestyle |
Make-up!! Sarah15 | 37 | 09-10-2003 19:44 | |
ARTistiek |
'A Night In Tipsy Tin Tin' Woodstock | 7 | 05-12-2001 15:15 |