Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb veel gespijbeld, het begon met gemiddeld 5 uur in de week en het eindigde met hele weken afwezig zijn.
![]() Nu spijbel ik niet meer, heb er geen behoefte meer aan. Als ik echt niet naar school wil, bel ik mijn docenten dat ik geen tijd heb of iets dergelijks en dat is dan goed. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat is niet echt spijbelen. Stel je voor dat je een beugel hebt en elke maand naar de ortho moet, dan spijbel je dus ook elke keer?
|
Ik skip vaak het eerste uur en best vaak als we om 3 uur pas uit zijn het laatste uur. Er word bij ons wel gecontroleerd, maar das geloof ik een op de 4 uur ofzo.. En als ze dan komen vragen waar je was dan lul je dat mens zo onder tafel met bijv. "briefje vergeten", "ouders niet gezien" enz.. en als ze vinden dat dat geen goede reden is moet je ergens een uur huiswerk gaan maken.. K ga dan meestal een boek lezen voor mijn leesdossier en das eigenlijk best nodig.. dus spijbelen word eigenlijk alleen maar beloond bij ons op school..
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik spijbel niet veel. Vorig jaar heb ik wel wat meer gespijbeld, vaak omdat ik een aantal tussenuren had en nog een uur les of geen zin had. Dit jaar heb ik een beter rooster en bovendien zit ik in m'n eindexamenjaar en wil ik me daarom toch wel een beetje serieus met school bezighouden (wat ik nooit echt gedaan heb). |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb heel veel gespijbeld en ben er nu van afgestapt.
|
![]() |
Oei.
Walgelijk veel. Meer dan ik zelf vaak door heb; dan denk ik van "Och, dat valt best wel mee".. maar als ik dan terugkijk blijkt het echt héel veel te zijn. Gister alleen al bijvoorbeeld 3 uur.. ![]() Maar we hebben ook keuze-uren (op slecht gekozen momenten), wat het spijbelen een beetje (Nogal) in de hand werkt op onze school.
||
Citaat:
ik vind het belachelijk dat sommige mensen op nederlandse scholen spijbellen als ze nog zo weinig naar school moeten vergeleken bij de mensen bij mij op school
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Spijbelen SPOED Reinz | 3 | 23-02-2009 23:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Spijbelen dmv rechter landelijk aangepakt nieuwszicht | 47 | 11-11-2005 09:57 | |
Algemene schoolzaken |
De Tweede Fase bevordert het spijbelen Femic | 92 | 04-02-2005 15:25 | |
Algemene schoolzaken |
spijbelen spaarvarken | 84 | 14-03-2004 18:54 | |
Algemene schoolzaken |
spijbelen punkyfish | 78 | 11-07-2002 19:35 | |
Algemene schoolzaken |
Spijbelen... Een problematiek om aan te pakken? Frida | 29 | 30-04-2002 15:43 |