Advertentie | |
|
![]() |
|
Jensen.... hij ziet er echt ranzig uit, maar op de een of andere manier is hij wel grappig
![]() en verder uhm heb niet echt een hekel aan iemand maar die viola holt vind ik niets en fransie vind ik ook niets piet paulusma (paulus pietsma) is ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
hoorde m 1 keer ´s ochtends vroeg op de radio en toen had ie Emile Ratelband in de uitzending en toen lagen ze helemaal dubbel om Emile die zei(weet niet meer in welke context, was ws uurtje of 7 ´s ochtends en werd net wakker) het enige recht van de vrouw is het aanrecht en dat vonden ze dus zo grappig en ik had eg zoiets van *ik erger me* en sindsdien vind ik die jensen dus een kwal.... (en ook om andere redenen, maar dit is de voornaamste)
|
Verwijderd
|
Willibrord Fréquin - te irritant voor woorden die elke verdachte van een misdrijf direct publiekelijk aan de schandpaal nagelt en de moraalridder wil uithangen.
P.H. Donner - incapabele jurist met een wel heel beperkt wereldbeeld. Prins Bernhard - foute schijnheilige mof, symbool voor het omhooggevallen zootje veel te rijke snobs in het koningshuis. Mark van Bommel - matennaaier eerste klas. |
![]() |
|
Ron Brandsteder
Patty Brard Patricia Paay vanessa/connie breukhoven Beau van Erven-Dorens Peter R. de Vries Willibrord Fréquin Pieter Storms Peter R. de Vries Jim + Jamai Theo van Gogh Emiel Ratelaband Tutjes van die belspelletjes Prins Bernhard om enkelen te noemen
||
Citaat:
![]() Van het weekend is het de bedoeling dat Rick van Velthuyzen eens flink in de zeik wordt genomen..
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ron Brandsteder - Hij heeft domme grappen waar niemand om lacht! En die stomme grijns op z'n gezicht *walg*
Silvie Meis - Tja... die vind ik gewoon niet zo slim overkomen... ![]() Rafael van der Vaart - Pfft... arrogant ventje! En nog een aantal mensen maar die zijn al genoemd... lijkt me niet nodig om ze nog een keer op te noemen... Peter R. de Vries vind ik wel kewl! ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Dankzij Lothar van B. is ie drie wedstrijden geschorst ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder vind ik Beau cool hoor.. hmm, men heeft een hekel aan em of vindt em top ![]() Verder heb ik niet zoveel BN'ers waar ik een hekel aan heb eigenlijk. Die Silvie Meis is wel stom inderdaad.. oh en die andere mtv-tut.. ik weet alleen niet hoe ze heet. Ohja, Barbara! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Net als dat andere mens van RTL Boulevard, die blonde. Fiona nog iets. Wat kan dat mens lullen, zeg!
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind dr ook echt niks mooiachtigs ofzo :/ Maar goed, zal wel aan mij liggen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oscar Hammerstein is een schande voor het vak
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'Zijn kleinzoon Piet Hein Donner is bezig zijn voor de strafvordering heilzame werk steentje voor steentje weer af te breken', aldus prof. mr. J.C.M. Leijten in het NJB van deze week, bij de bespreking van het boek 'Jan Donner, jurist'. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Krijg de kanker: Nederland! Fellaci | 30 | 28-01-2002 14:22 |