Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2003, 08:57
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Studentje schreef op 05-11-2003 @ 20:16:
Je introductie maakt het natuurlijk ook niet makkelijk om nog wat te leren hè?

Btw nog 'tukkers' die vanavond naar de Union feesten gaan?
Doe jij eens niet zo denigrerend. Tsk-tsk. Tukkers. Union-feestje. VB. Campus. *alarmbelletje*

Serieus. Ik snap het gewoon niet, en ik heb er wél mijn best voor gedaan. Wat is er nu feitelijk zo leuk aan zo'n SV? Zit het hem in die jas of trui of in het feit dat je nu coole vriendjes bij Audentis hebt? Voor die feesten hoef je het echt niet te doen, ze zijn al lang blij als er eens fris bloed komt kijken.

En ik heb twee weken lang mutje aan mutje gestaan in de bunker van Aegee, met allemaal dezelfde saaie mensen, met allemaal hetzelfde cheape bier, met steeds hetzelfde slechte bandje.

Mensen leren kennen? Er bestaat zoiets als een studie, als een doegroep, als een brutale mond om op mensen die je leuk vindt af te stappen, als werkgroepen, als een bijbaantje, als een redactie of commissie.

Gaat het dan alleen om het etiketje en het "aanzien"?
Oud 06-11-2003, 12:29
Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Ik ben per ongeluk nog lid van een studentenvereniging.
Ik kom er weinig en baal flink dat ik nog een jaar contributie moet betalen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 18:56
Blisss
Blisss is offline
Citaat:
Iwein schreef op 03-11-2003 @ 13:50:
D.S.V. Sint Jansbrug B'vo!

ja, vrij vaak (2-3 keer per week meestal)
laat,... nooit. Of ik ga om 9 uur weg, of ik ga om 4-5 uur weg over het algemeen. Dat is dan dus vroeg (in de ochtend en vroeg in de avond).
Ben zelf lid van een vereniging, kom er gemiddeld 2 keer per week. Meestal tot een uurtje of 4, soms tot wat minder laat en na de echte mooie feesten kom je op de fiets onderweg naar huis de stadjers tegen op weg naar hun werk.

Offtopic: Iwein, vrijdag DizKoPlaJa, dan hebben jullie het voorrecht kennis te kunnen maken met jullie mooiste zustervereniging: A.S.V. Dizkartes!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 00:06
Iwein
Iwein is offline
Citaat:
Blisss schreef op 06-11-2003 @ 19:56:
Ben zelf lid van een vereniging, kom er gemiddeld 2 keer per week. Meestal tot een uurtje of 4, soms tot wat minder laat en na de echte mooie feesten kom je op de fiets onderweg naar huis de stadjers tegen op weg naar hun werk.

Offtopic: Iwein, vrijdag DizKoPlaJa, dan hebben jullie het voorrecht kennis te kunnen maken met jullie mooiste zustervereniging: A.S.V. Dizkartes!

kom tussen 04:00 en 05:15 hapjes halen!

ik sta namelijk dan hapcie,.. de GAAFste jaarclub van JB (Laveloos) is namelijk dit jaar hapcie, en zal vanzelfsprekend jullie hapjes verzorgen.

Koko (kneufleuk) suf! Kneufleuk (hapcie van koko) wou op laatste moment toch niet komen ons helpen en integreren .

Plato knorren! kom je daar met 100 onze sjaars, al 2 maanden vantevoren aangekondigt en komen er gewoon maar 4! sjaars!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 02:15
born2dance
born2dance is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 06-11-2003 @ 09:57:
Doe jij eens niet zo denigrerend. Tsk-tsk. Tukkers. Union-feestje. VB. Campus. *alarmbelletje*

Serieus. Ik snap het gewoon niet, en ik heb er wél mijn best voor gedaan. Wat is er nu feitelijk zo leuk aan zo'n SV? Zit het hem in die jas of trui of in het feit dat je nu coole vriendjes bij Audentis hebt? Voor die feesten hoef je het echt niet te doen, ze zijn al lang blij als er eens fris bloed komt kijken.

En ik heb twee weken lang mutje aan mutje gestaan in de bunker van Aegee, met allemaal dezelfde saaie mensen, met allemaal hetzelfde cheape bier, met steeds hetzelfde slechte bandje.

Mensen leren kennen? Er bestaat zoiets als een studie, als een doegroep, als een brutale mond om op mensen die je leuk vindt af te stappen, als werkgroepen, als een bijbaantje, als een redactie of commissie.

Gaat het dan alleen om het etiketje en het "aanzien"?
Tsja, dit is gewoon meningsverschil, kun jij niks aan doen. Jij vind het niet leuk daar, dan kan, jij bent lang niet de enige. Vooruit, ga om met je eigen doelgroep, mensen van je werk, studie of comissie of waar je het ook alweer over hebt, maar loop niet SV-leden af te zeiken puur om het feit dat ze ergens lid van zijn.

Ik weet niet hoe het bij Aegee is, maar ik vind helemaal niet dat er saaie mensen bij Audentis zijn. Juist andersom, ik wil die mensen vaak genoeg terugzien. Bij Audentis zijn mensen veel hechter dan bij Aegee, dat komt door de ontgroening. En goedkoop bier = . Najaaa 75 cent is zo goedkoop ook niet, dus voor de bier moet je het zeker niet doen.

...Leuke doelgroep leuke studie......ik heb geen leuke studie, had zeker geen leuke doelgroep, op een paar mensen na dan, wat moet ik anders doen dan? Ja natuurlijk zijn er talloos manieren om 'nieuwe mensen te leren kennen', maar eentje extra kan geen kwaad.

En welke etiketje heb jij over, welke 'aanzien'?? Het werkt juist tegen, mensen hebben geen positieve gevoel bij Audentis. Stond net in de bus met een meisje va bsk te praten, zij was in het begin heel aardig, toen zijn we steeds meer gaan kletsen over uitgaan enzo. Komt zij achter dat ik bij Audentis zit en haar enthousiasme is met 100% gedaald. Daarna zegt ze dat de ex-vriendje van haar zus ook bij Audentis zat en hij was zo'n arrogante eikel dus alle mensen bij Audentis zijn eikels, sukkels en klootzakken. Dut terwijl die meid verder niemand van die vereniging kent en nooit op de kroeg geweest is......Etiketje.... Die knorren, die lui van Taste, hebben ervoor gezorgd dat mensen zo kut over Audentis denken.

En : bij TCW zit een topkereltje - Jan Jaap Elskamp, met hem kun je echt diepzinnige discussies voeren over lidmaatschap van een SV.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 08:51
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
born2dance schreef op 07-11-2003 @ 03:15:
En : bij TCW zit een topkereltje - Jan Jaap Elskamp, met hem kun je echt diepzinnige discussies voeren over lidmaatschap van een SV.
Achja, ieder zijn ding. Jan Jaap ken ik wel ja, ik zal zeggen dat jij hem mij hebt aanbevolen.
Oud 07-11-2003, 13:15
DeuS
DeuS is offline
Citaat:
madwoman schreef op 06-11-2003 @ 09:21:
haha. Ik bedoelde Histos, maar weet ondertussen al dat dat een zeilvereniging is. Biton weet ik wel wat dat is, ben namelijk lid van.
Lol, Histos ben ik nog lid van geweest. Niet dat ik er vaak was, ik woonde toen in Leiden (ook nu nog, overigens)
Oud 07-11-2003, 18:32
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 06-11-2003 @ 09:57:

(..)
Denigrerend? Ach, dat valt toch wel mee?

En de union feesten waren zo slecht nog niet eens, alleen al vanwege het feit dat het bier zo goedkoop was.

Audentis ben ik maar heel even geweest, omdat die dat laffe bonnensysteem meestal gebruiken.
Oud 08-11-2003, 14:10
SpiritX
SpiritX is offline
Ben je lid van een vereniging?
Ja, TSR Vidar (studenten roeivereniging)

Ben je er vaak?
Twee keer per week trainen, gemiddeld 1 keer in de week voor een avond uit...

Ben je er tot laat?
Verschilt nogal...

Waarom is jouw vereniging de tofste?
De combinatie tussen sport en veel gezelligheid bevalt me erg goed.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 14:15
pinokio
pinokio is offline
Ben je lid van een vereniging?
Ja, TSV Plato

Ben je er vaak?
Redelijk, eigenlijk zeker wel 1x per week, soms (vaak) vaker

Ben je er tot laat?
Verschilt nogal... soms tot een uurtje of 2, soms tot wanneer het weer flink licht is buiten

Waarom is jouw vereniging de tofste?
Geen verplichtingen, overal vrij in, altijd gezellig, geen 'ballen'-uitstraling.

Links:
http://www.tsvplato.nl
http://www.kei-zum.tk (commissie waar ik bij zit)
http://www.equitescs.tk (jaarclub waar ik bij zit)

Laatst gewijzigd op 16-08-2004 om 14:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten