Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Offtopic: Iwein, vrijdag DizKoPlaJa, dan hebben jullie het voorrecht kennis te kunnen maken met jullie mooiste zustervereniging: A.S.V. Dizkartes! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kom tussen 04:00 en 05:15 hapjes halen! ik sta namelijk dan hapcie,.. de GAAFste jaarclub van JB (Laveloos) is namelijk dit jaar hapcie, en zal vanzelfsprekend jullie hapjes verzorgen. Koko (kneufleuk) suf! Kneufleuk (hapcie van koko) wou op laatste moment toch niet komen ons helpen en integreren ![]() ![]() Plato knorren! kom je daar met 100 onze sjaars, al 2 maanden vantevoren aangekondigt en komen er gewoon maar 4! sjaars! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet niet hoe het bij Aegee is, maar ik vind helemaal niet dat er saaie mensen bij Audentis zijn. Juist andersom, ik wil die mensen vaak genoeg terugzien. Bij Audentis zijn mensen veel hechter dan bij Aegee, dat komt door de ontgroening. En goedkoop bier = ![]() ...Leuke doelgroep leuke studie......ik heb geen leuke studie, had zeker geen leuke doelgroep, op een paar mensen na dan, wat moet ik anders doen dan? Ja natuurlijk zijn er talloos manieren om 'nieuwe mensen te leren kennen', maar eentje extra kan geen kwaad. En welke etiketje heb jij over, welke 'aanzien'?? Het werkt juist tegen, mensen hebben geen positieve gevoel bij Audentis. Stond net in de bus met een meisje va bsk te praten, zij was in het begin heel aardig, toen zijn we steeds meer gaan kletsen over uitgaan enzo. Komt zij achter dat ik bij Audentis zit en haar enthousiasme is met 100% gedaald. Daarna zegt ze dat de ex-vriendje van haar zus ook bij Audentis zat en hij was zo'n arrogante eikel dus alle mensen bij Audentis zijn eikels, sukkels en klootzakken. Dut terwijl die meid verder niemand van die vereniging kent en nooit op de kroeg geweest is......Etiketje.... Die knorren, die lui van Taste, hebben ervoor gezorgd dat mensen zo kut over Audentis denken. En : bij TCW zit een topkereltje - Jan Jaap Elskamp, met hem kun je echt diepzinnige discussies voeren over lidmaatschap van een SV. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En de union feesten waren zo slecht nog niet eens, alleen al vanwege het feit dat het bier zo goedkoop was. Audentis ben ik maar heel even geweest, omdat die dat laffe bonnensysteem meestal gebruiken.
|
Ben je lid van een vereniging?
Ja, TSR Vidar (studenten roeivereniging) Ben je er vaak? Twee keer per week trainen, gemiddeld 1 keer in de week voor een avond uit... Ben je er tot laat? Verschilt nogal... Waarom is jouw vereniging de tofste? De combinatie tussen sport en veel gezelligheid bevalt me erg goed. |
![]() |
|
![]() |
Ben je lid van een vereniging?
Ja, TSV Plato Ben je er vaak? Redelijk, eigenlijk zeker wel 1x per week, soms (vaak) vaker Ben je er tot laat? Verschilt nogal... soms tot een uurtje of 2, soms tot wanneer het weer flink licht is buiten Waarom is jouw vereniging de tofste? Geen verplichtingen, overal vrij in, altijd gezellig, geen 'ballen'-uitstraling. Links: http://www.tsvplato.nl http://www.kei-zum.tk (commissie waar ik bij zit) http://www.equitescs.tk (jaarclub waar ik bij zit)
Laatst gewijzigd op 16-08-2004 om 14:20. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studentenvereniging kiezen? ah1508 | 1 | 20-05-2014 07:22 | |
De Kantine |