Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
toch is niet alle wetenschap puur theorie, maar ik begrijp wat je bedoelt. even aan de TS : dus een 'andere kijk op de wereld' heeft dan opeens niks meer met de werkelijkheid te maken ? en aan Isa : wat heeft dit in godsnaam met vrijheid van meningsuiting te maken ? de ts vraagt toch om onze mening, om dan uiteindelijk te zeggen dat onze mening te rationeel is om het eigen vage gezwam te ondersteunen. Dat komt dus, doordat we het er niet mee eens zijn. beste forumbaas, waarom is deze nog open ?
||
Citaat:
En hang aub niet de vieze slijmbal uit. |
![]() |
||
Citaat:
Zou je misschien even uit kunnen leggen hoe je een mening kunt hebben zonder die te onderbouwen, en wat voor zin die mening dat precies moet hebben ? als jij iets vind, dan is het logisch dat je probeert te begrijpen waarom je dat dan vind. (ik vind pepermuntjes lekker -> dat komt door de frisse smaak van de pepermuntjes) (ik vind mijn opleiding nogal duur -> dat komt doordat andere dingen minder duur zijn, mijn portemonnee bijna leeg is en mijn opleiding niet biedt wat ik graag zou willen) ik vind die pleiaden-theorie onzin, omdat tijdreizen (in mijn ogen) onmogelijk is, omdat er geen bewijs voor leven op een ster is, omdat de zeven zusters geen dampkring hebben, omdat ik de bweegredenen van deze pleiadiers niet zou begrijpen, omdat die pleiadiers zich niet publiekelijk hebben geopenbaard maar maar aan één persoon, omdat er mensen zijn die goed verdienen aan deze boeken... nu jij weer.
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||