![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alles wat eruit komt is heel spontaan... Volgens mij bennik echt niet stil ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Eh volgens mij zeg ik ook niet veel meer dan de meesten hier...
Een "jaaaa" komt er nog weleens uit en soms als ik heel goed kwam: "jeetje"... (normaal gebruik ik dat woord nooit, vind het maar een dom wooord, maar op een of andere manier floept dat er dan uit). Namen noemen vind ik nix, weet niet waarom, maar ik word er niet geil van andersom als hij het zou zeggen waarschijnlijk wel... Een teken van dat ie weet dat IK er onder lig ![]() Verder zeggen we weleens "ik hou van je" of "ik wil je" maar dat is dan ook alles... |
![]() |
|
nu roepen kan ik dat niet echt noemen
kan wel zeggen dat ik tijdens men orgasme wel 1 keer iets heb gezecht maar was bestwel dom maar was men derde keer dat ik met maske naar bed ging, dus mag ik nog vergissingskes make heb toen gezecht: I've seen the moon, I've seen the stars, but I've never seen something as beautiful as you ![]() en tjah voor de rest wa algemeen gekreun en dat niet alleen when ouders niet thuis zen moeder heeft me er ooit op gewezen dat ze het tot beneden hoorde ik zelf ben redelijk stil tot bij hoogtepunt oh ja en soms ook van: schat wilde gij is vanboven of moet ik ff blijven doen ![]() (mjah je moet niet altijd mega serieuze sfeer hebben, je kan tijdens het bezig zijn vind ik best wel ff stoppen, rustig klappen, terwijl hij er nog in zit maar je niets bent aan het doen) Laatst gewijzigd op 02-05-2002 om 08:57. |
![]() |
|
![]() |
ja. klinkt misschien een beetje vaaaaaaaag dit hur maar mijn vriend en ik roepen elkaars namen niet maar wij (klinkt raar dit)
wij krijgen af en toe een bui dan doen we alsof we in een film spelen en dat we van die homo's zijn. EN LET WEL: niks tegen homo's maar die kunnen altijd op zon bepaalde manier kijken. maar goed dan kijken we dus zo plotseling met een heel recht hoofd naar de zijkant en dan zeggen we met zon moeilijk hoofd 'oeh yeah baby' én dan liggen we helemaal dubbel. hm.......snappen jullie t een beetje? dit moet je zien of horen...maar ja of je daar zo blij mee bent ![]() wij vinden humor heel belangrijk dus we ook wel voorkomt is in ene een operakreet aangezien ik klassiekzangles studeer doe ik ene van OOOHHHHYEAH HALLELUJA!!! en hij gaat dan meedoen met OOOH SOLE MIOOO!!!! en dan lgigen we helemaal dubbel gewoon.........maar ja daarna gewoon de geilheid opbouwen en weer leuk verder toch?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
hmm, tijdens ene orgasme zge ik niks , dat lukt niet echt.. veels te veel inspanning ofsow
hmm tijdens seks zeg ik ook niet bijster veel, ligt eraan hoe ik er mee bezig ben, ik wil weleens een gesprek startten ofso ![]()
|
ja beetje prive idd maar wel vervelend dat ouders zo vaak thuis zijn dus dan moet je het geluid toch inhouden anders heb je sochtends tijdens het ontbijt zon rooie kop
![]()
|
|