Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar de 400 GB die ik in deze PC kan opslaan is verdeeld onder een groot aantal partities t/m O: (daarbij moet je even 1 DVD speler, 1 CDRW, 1 floppydrive en een lege B: en een virtuele CD-ROM drive, voor m'n images, wegdenken) Op C: staat letterlijk alleen maar het besturingssysteem (heb ik wel 2 GB moeten maken, maar ok)...
|
Verwijderd
|
Mwach, ik vraag d'r niets voor. Meestal krijg ik gewoon wat, een kleinigheidje. Dan eens een pakje shag, dan €20. En voor collega's/vrienden is dat ook meer dan genoeg; vaak vraagt men mij "wat krijg je van mij", en dan probeer ik 't meestal af te houden, maar men staat er vaak op. Tsja, ook goed dan. Maar ik hoef geen kapitalen voor onbenullig werk te krijgen. Gewoon een eventueel hapje rond 17:00/18:00, drankje, asbak en een gewillig oor in het kader van voorkomen van. Als dat snor zit hoort niemand mij klagen.
Ook wat Koen zegt geldt voor mij; als je geld gaat vragen kunnen mensen meer gaan verwachten. Dan lever je namelijk meer een 'dienst'. |
![]() |
|
|