Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2003, 17:50
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 24-12-2003 @ 18:31:
1) backuppen belangrijke zooi
Hoe bedoel je. Je wil toch niet zeggen dat je al je data op je rootschijf hebt staan???
Oud 24-12-2003, 17:55
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
langejongen schreef op 24-12-2003 @ 18:50:
Hoe bedoel je. Je wil toch niet zeggen dat je al je data op je rootschijf hebt staan???
Dat was wat ik ook zei. Ik heb minimaal een OS-partitie (zeg maar /root), een application partitie, een game partitie en een soort /home partitie.

Maar de 400 GB die ik in deze PC kan opslaan is verdeeld onder een groot aantal partities t/m O: (daarbij moet je even 1 DVD speler, 1 CDRW, 1 floppydrive en een lege B: en een virtuele CD-ROM drive, voor m'n images, wegdenken)

Op C: staat letterlijk alleen maar het besturingssysteem (heb ik wel 2 GB moeten maken, maar ok)...
Oud 24-12-2003, 21:43
Verwijderd
Mwach, ik vraag d'r niets voor. Meestal krijg ik gewoon wat, een kleinigheidje. Dan eens een pakje shag, dan €20. En voor collega's/vrienden is dat ook meer dan genoeg; vaak vraagt men mij "wat krijg je van mij", en dan probeer ik 't meestal af te houden, maar men staat er vaak op. Tsja, ook goed dan. Maar ik hoef geen kapitalen voor onbenullig werk te krijgen. Gewoon een eventueel hapje rond 17:00/18:00, drankje, asbak en een gewillig oor in het kader van voorkomen van. Als dat snor zit hoort niemand mij klagen.

Ook wat Koen zegt geldt voor mij; als je geld gaat vragen kunnen mensen meer gaan verwachten. Dan lever je namelijk meer een 'dienst'.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 22:16
Verwijderd
Ik vraag nix maar krijg soms wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten