Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2003, 22:13
Verwijderd
ik presteer meestal goed onder stress.. dan doe ik veel in weinig tijd.. op zich wel positief.. maar als er dan iets fout gaat (denk aan idiote computer ofzo) dan barst ik in huilen uit.. terwijl ik zonder stress gewoon opnieuw zou opstarten ofzo..

Maar als ik echt heeeeeeeel erg gestresst ben dan ben ik heel chagrijnig en doe ik alleen wat nodig is om van die stress af te komen en de rest interesseerd me niet..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2003, 14:31
Lun@
Lun@ is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 04-11-2003 @ 18:23:
Paranoide als een aap, die in een kliniek zit waar ze makeup op hem testen
Oud 12-11-2003, 14:53
Mother Earth
Mother Earth is offline
Ik word dan chagerijnig, maar ik heb niet zovaak stress. Ik doe voor school bijv. eerst de belangrijkste dingen en als ik dan echt geen zin en tijd meer heb dan laat ik de onbelangrijkere dingen.
Oud 12-11-2003, 18:54
Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb bijna nooit stress. Maar ik zal je een verhaal vertellen over vorig jaar. Ik zat toen in het eindexamenjaar van het VWO.
Ik kreeg rond oktober ontzettende last van hoofd- en nekpijn. Ik ging naar de dokter en die dacht dat ik voorhoofdsholteontsteking had. Ik kreeg medicijnen. Maar mijn hoofdpijn ging niet over.
Ik ging terug. Ik kreeg zwaardere medicijen. Maar de hoofdpijn ging niet over.
Januari:Ik werd doorverwezen naar een fysiotherapeut. Na drie keer te zijn geweest, vertelde hij me dat het niet lichamelijk was en dat hij me niet verder kon helpen.
Maart: Mijn baas vertelde me over zijn broer. Hij is osteopaat. Aan de hand van je nek- en ruggewervels kan hij ontzettend veel over je vertellen en kan hij je problemen behandelen. Hij heeft ontzettend veel mensen geholpen.
Ik maakte een afspraak en kwam bij een collega terecht.
Daar ben ik vijf keer geweest. Mijn hoofdpijn was weg!
Maarrrr.... wat blijkt nou achteraf? Het lag niet aan de osteopaat: Ik heb een heel jaar lang last gehad van hoofd- en nekpijn. Vanalles voor gedaan. En toen mijn eindexamens voorbij waren en toen ik wist dat ik het gehaald had, was mijn hoofdpijn ineens weg.
Die pijn was gewoon pure stress! Ik hoop niet dat ik het ooit nog terug krijg...
Oud 16-11-2003, 13:01
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Overal kramp.
In mijn voeten en benen maar ook in mijn nek en in mijn buik....
Oud 16-11-2003, 22:12
Pierke
Pierke is offline
Weinig mensen die agressie aanvallen krijgen als iets niet lukt precies? Of als iemand iets verkeerd doet/zegt!?!
Zou ik de enigste zijn?
Mjah, als een oefening niet lukt, zie je het boek nogal vlug eens door mijn kamer vliegen, moet dan paar minuten afkoelen, en probeer t opnieuw. Mijn boeken zien er op t einde van het jaar (voor de moeilijke vakken dan) behoorlijk gescheurd,gekreukd, losse bladen uit

greetz
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 15:54
miss-suus
miss-suus is offline
door geirriteerd zijn...... en heel erg moe zijn en niet horen wat anderen tegen mij zijn aan het zeggen
Oud 19-11-2003, 16:56
grandmommy
grandmommy is offline
ik krijg een rammelende maag, dat doet echt pijn, verder last van mijn darmen, buikpijn, zweethanden,ik kan heel slecht ademen, hoofdpijn, stil
Reageren

Regels voor berichten