![]() |
||
Citaat:
![]() Het lijkt me heel natuurlijk om het over zulke dingen te hebben. Behalve je diepste "vunzigste" fantasieën, die zijn er om geheim te blijven, zou ik denken.
|
![]() |
Denk idd dat veel mensen het met vrienden en vriendinnen niet over zelfbevrediging hebben, en als het al gebeurt dan meer als grapje erover praten...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Met vriendinnen zijn er niet echt meer taboes.
Al praat ik met "oppervlakkige" vriendinnen meer over sex dan met mijn beste vriendin. Met mijn broer praat ik soms over sex, maar ik hoef eigenlijk niet te weten wat hij allemaal uitspookt en andersom denk ik ook niet. Het is verschillend dus. |
![]() |
||
Citaat:
Op introkamp dit jaar met school hebben we het met de hele klas heel uitgebreid over seks gehad, terwijl ik die mensen net allemaal een week kende! Ik vond het best leuk om er over te vertellen toen. Maar ik ben niet de persoon die het elke dag over seks heeft met iemand. Zo'n open boek ben ik nu ook weer niet.
|
Met twee goede vrienden en een neef praat ik wel eens ove rmasturbatie (als beginnende pubertjes deden we dat ooit samen, niet bijelkaar maar wel in elkaars aanwezigheid). Verder hou ik liever niet mond.... ik krijg zelfs wel een boei van een kop als iemand tegen me zegt, he ouwe rukker..
|
Met twee goede vrienden en een neef praat ik wel eens ove rmasturbatie (als beginnende pubertjes deden we dat ooit samen, niet bijelkaar maar wel in elkaars aanwezigheid). Verder hou ik liever mijn mond.... ik krijg zelfs wel een boei van een kop als iemand tegen me zegt, he ouwe rukker..
(herplaatst wegens tikfouten) ________________
|
Ik heb geen vriendengroep, bij de een kan ik bijna alles zeggen bij de ander helemaal niks. Verschilt dus. Met mij kan je overal over praten (alleen over eventuele 'geurtjes' en afscheiding en dat soort dingen ben ik niet zo praatziek)
|
![]() |
Met m'n tweelingzus praat ik wel veel over, maar iets minder intiem omdat het toch wel iets anders is tussen zussen vind ik. Van m'n broer hoef ik niets te weten, interesseert me ook totaal niet. Aan vriendinnen vertel ik alles tot in de details, en zij mij ook. Verschilt dus nogal.
|
|