Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2003, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 07-11-2003 @ 20:56:
nog steeds ligt het gemiddelde van (vaginaal/anaal) seksueel kontakt op 18 jaar.
*kuch* 17 jaar
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 13:39
alanis
alanis is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 07-11-2003 @ 13:26:
gek .. dat heb ik nou ook altijd

eens samen kletsen ??
Ik zei toch: ik vertel, zij verbazen...?
Dus dat kan je eigenlijk niet echt een gesprek noemen, of wel dan...
Oud 08-11-2003, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 08-11-2003 @ 11:07:
Daar gaat het niet om, muts Je woont toch zeker in Nederland!
'Lid van Evil Brains Anonymous // tegen de verengelsing'.

Nogal een contradictio in terminis, vind je niet?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 15:47
Pax Eversor
Pax Eversor is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-11-2003 @ 22:21:
Desperate is daar ondertussen, zeker op dit forum, een geaccepteerd alternatief voor.
Zeg dan "desperaat".
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 19:05
Nona
Nona is offline
Jongens... Offtopic... Taboe.
Oud 08-11-2003, 21:56
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
Sonrisa schreef op 06-11-2003 @ 11:40:
Zijn er onderwerpen waarover je nog niet gepraat hebt met vrienden/vriendinnen omdat je je er een beetje gegeneerd bij voelt?

Bij mij: masturbatie De rest valt wel te bespreken
Met mijn goede vriendinnen hebben we het juist vaak over masturbatie. En dat ik ook het enige huidige actieve aspect in mijn seksleven.
Het lijkt me heel natuurlijk om het over zulke dingen te hebben. Behalve je diepste "vunzigste" fantasieën, die zijn er om geheim te blijven, zou ik denken.
Oud 11-11-2003, 13:24
Babs123
Babs123 is offline
Denk idd dat veel mensen het met vrienden en vriendinnen niet over zelfbevrediging hebben, en als het al gebeurt dan meer als grapje erover praten... Ikzelf praat met m´n vrienden en vriendinnen vrij open over sex, maar zelfbevrediging en bepaalde ´fantasiën´ komen echt niet ter sprake, en daar heb ik ook absoluut geen behoefte aan!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 13:41
Verwijderd
Met vriendinnen zijn er niet echt meer taboes.
Al praat ik met "oppervlakkige" vriendinnen meer over sex dan met mijn beste vriendin.
Met mijn broer praat ik soms over sex, maar ik hoef eigenlijk niet te weten wat hij allemaal uitspookt en andersom denk ik ook niet.
Het is verschillend dus.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 14:11
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Noé schreef op 11-11-2003 @ 14:41:
Met vriendinnen zijn er niet echt meer taboes.
Al praat ik met "oppervlakkige" vriendinnen meer over sex dan met mijn beste vriendin.
Met mijn broer praat ik soms over sex, maar ik hoef eigenlijk niet te weten wat hij allemaal uitspookt en andersom denk ik ook niet.
Het is verschillend dus.
Dat heb ik nou ook. Bij mijn goede vrienden voel ik me ongemakkelijk als ik uitgebreid ga vertellen.
Op introkamp dit jaar met school hebben we het met de hele klas heel uitgebreid over seks gehad, terwijl ik die mensen net allemaal een week kende! Ik vond het best leuk om er over te vertellen toen.
Maar ik ben niet de persoon die het elke dag over seks heeft met iemand. Zo'n open boek ben ik nu ook weer niet.
Oud 17-11-2003, 17:01
Jorryt
Jorryt is offline
Met twee goede vrienden en een neef praat ik wel eens ove rmasturbatie (als beginnende pubertjes deden we dat ooit samen, niet bijelkaar maar wel in elkaars aanwezigheid). Verder hou ik liever niet mond.... ik krijg zelfs wel een boei van een kop als iemand tegen me zegt, he ouwe rukker..
Oud 17-11-2003, 17:02
Jorryt
Jorryt is offline
Met twee goede vrienden en een neef praat ik wel eens ove rmasturbatie (als beginnende pubertjes deden we dat ooit samen, niet bijelkaar maar wel in elkaars aanwezigheid). Verder hou ik liever mijn mond.... ik krijg zelfs wel een boei van een kop als iemand tegen me zegt, he ouwe rukker..

(herplaatst wegens tikfouten)

Oud 18-11-2003, 15:32
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik heb geen vriendengroep, bij de een kan ik bijna alles zeggen bij de ander helemaal niks. Verschilt dus. Met mij kan je overal over praten (alleen over eventuele 'geurtjes' en afscheiding en dat soort dingen ben ik niet zo praatziek)
Oud 18-11-2003, 17:38
Evil creature
Evil creature is offline
Ik zeg tegen mijn vrienden echt alles
Oud 18-11-2003, 18:05
Susanne
Susanne is offline
Met m'n tweelingzus praat ik wel veel over, maar iets minder intiem omdat het toch wel iets anders is tussen zussen vind ik. Van m'n broer hoef ik niets te weten, interesseert me ook totaal niet. Aan vriendinnen vertel ik alles tot in de details, en zij mij ook. Verschilt dus nogal.

Regels voor berichten