Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Leeftijd:20
1 Hoe vaak in de week ga je uit? a) 1 keer 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat? in Utrecht, danscafe the jam of Tivoli. 3Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? Vertrek:24.00 Aankomst:04.00 4Hoeveel geld geef je uit per avond? b) 20 Euro 5 Hoe kom je aan dat geld? b) Loon van je werk 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? meestal geen alcohol. 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? Baileys, coctails en pisang ambon. 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? ![]() nooit. 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? fiets. 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? Marjos, een vriendin van me...meestal met zijn 2en en anders met een hele grote groep van de studie.
|
Dit is Anoniem (nee, ik ben zeehond!)
Leeftijd: 18 1 Hoe vaak in de week ga je uit? f) 1 keer, laatste tijd iets minder zelfs 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat? ligt eraan waar een feestje is, ik reis naar waar de boxen staan 3Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? Vertrek:2200-2300 Aankomst:1200-1300 (neem aan dat dit weer thuis is, als in aankomst thuis) 4Hoeveel geld geef je uit per avond? a) 10 Euro 5 Hoe kom je aan dat geld? a) Zakgeld d) Anders namelijk; "dingen doen" 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? geen 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? wat zei ik nou? 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? ![]() Ja, godver, stomme vragen hoor, je weet dak geen alkohol drink! 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? fijn met de trein of auto 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? met vrienden, stuk of 5 a 8
|
Leeftijd: 18
1 Hoe vaak in de week ga je uit? d) anders namelijk; gemiddeld ongeveer 2x per 3 maanden 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat? Een groot dance-feest 3 Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? Vertrek: 22:00 Aankomst: 7:00 4Hoeveel geld geef je uit per avond? d) anders namelijk; Inclusief entree al snel 60-80 euro 5 Hoe kom je aan dat geld? c) Geld van je ouders d) Anders namelijk; Studiefinanciering ![]() 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? Geen 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? Tijdens 't uitgaan niet, op de studentenvereniging of met vrienden gewoon bier. 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? ![]() 2x 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? Auto of trein 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? Meestal met z'n 2en
|
Dit is een enquête over het onderwerp Uitgaan!! We zouden het heel erg leuk vinden als jullie die voor ons zouden willen maken!
Dit is Anoniem Leeftijd: 19 1 Hoe vaak in de week ga je uit? a) 1 keer b) 2 keer (gemiddeld) c) 3 keer d) anders namelijk; 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat? dat verschilt 3 Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? zoals exo al zei: Vertrek: tussen 20:00 en 02:00 Aankomst: tussen 0:00 en 10:00 4Hoeveel geld geef je uit per avond? a) 10 Euro b) 20 Euro c) 30 Euro d) anders namelijk; 5 Hoe kom je aan dat geld? a) Zakgeld b) Loon van je werk c) Geld van je ouders d) Anders namelijk; stufi 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? ook dat varieert 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? wijn 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? paar keer 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? auto, trein, fiets, lopend 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? dat varieert van 3 tot 12 Bedankt voor jullie medewerking!!! |
![]() |
|
![]() |
1 Hoe vaak in de week ga je uit?
varieert, maar meestal 2 keer 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat? meestal Arnhem, verschillende kroegen (korenmarkt) 3Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? Vertrek: 22.30 Aankomst: 2.30-3.00 4Hoeveel geld geef je uit per avond? b) 20 Euro 5 Hoe kom je aan dat geld? a) Zakgeld b) Loon van je werk d) Anders namelijk; stufi 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? niet zo heel erg veel, want kan er niet bepaald goed tegen (na 1 alcoholisch drankje ben ik aangeschoten), denk zo'n 4 á 5 op een avond... 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? vodka-redbull (of vodka puur), zoete witte wijn, movemix (is een heleboel door elkaar) 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? 1 x, daarna wel heel erg vaak bijna maar net niet (A) 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? auto / bus / fiets 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? verschilt, meestal met een stuk of 5 vrienden, en de rest komen we daar wel tegen, en met mn vriend uiteraard
Laatst gewijzigd op 09-11-2003 om 16:39. |
![]() |
||
Citaat:
|
Leeftijd: 18jaartjens
1 Hoe vaak in de week ga je uit? a) 1 keer b) 2 keer c) 3 keer d) anders namelijk; meestal 1x in de 2 weken 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat? meestal De Hut van Ome Henne, Leiden 3Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? Vertrek: ligt eraan met wie k ga, meestal rond 3 Aankomst: rond half 12 meestal 4Hoeveel geld geef je uit per avond? a) 10 Euro b) 20 Euro c) 30 Euro d) anders namelijk; 5 Hoe kom je aan dat geld? a) Zakgeld b) Loon van je werk c) Geld van je ouders d) Anders namelijk; pinautomaat ![]() 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? 4 a 5 biertjes daar en thuis of bij vrienden nof paar glazen van t 1 of ander 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? bier 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? nooit 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? fiets 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? ligt eraan, soms met zn 2en andere keer met zn 5en ofzo
|
Leeftijd: 17
1 Hoe vaak in de week ga je uit? 2 of 3 keer. 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat? Meestal naar een kroeg, en soms later op de avond nog naar een discotheek of ergens waar je kan dansen. 3 Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? Vertrek: Meestal rond half 12 Terug: Varieert van 01.00 tot 08.00 4 Hoeveel geld geef je uit per avond? a) 10 Euro b) 20 Euro c) 30 Euro d) anders namelijk; 5 Hoe kom je aan dat geld? a) Zakgeld b) Loon van je werk c) Geld van je ouders d) Anders namelijk; studiefinanciering!! ![]() 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? Euhm... ik denk gemiddeld genomen zo'n 8 glazen (???) 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? Rosé 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? ![]() Twee keer. 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? Fiets of taxi. (Meestal fiets) 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? Met mn vrienden, soms zijn we met zn tweeën en soms met zn tienen. Maar in de kroeg kom ik meestal toch wel bekenden tegen.
|
1 Hoe vaak in de week ga je uit? a) 1 keer b) 2 keer Dat is verschillend 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat? Kroeg elke week en soms disco. 3Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? Vertrek: rond half 12 Aankomst: rond 3/4 uur 4Hoeveel geld geef je uit per avond? b) 20 Euro 5 Hoe kom je aan dat geld? a) Zakgeld b) Loon van je werk d) Anders namelijk; studiefinanciering ![]() 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? Pfff... ook dat is verschillend, soms heel veel, soms niks. Geen idee. 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? Amaretto-cassis, oftewel cocktails. Maar bier op zijn tijd is ook niet verkeerd. 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? ![]() 2 keer echt ziek, 3 keer half-ziek 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? Fiets of bus, ligt eraan waar ik heen ga. 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? Met mijn vriendengroep (10 mensen), maar elke week kunnen er wel een paar niet.
|
![]() |
Dit is een enquête over het onderwerp Uitgaan!! We zouden het heel erg leuk vinden als jullie die voor ons zouden willen maken!
Dit is Anoniem Leeftijd: 19 1 Hoe vaak in de week ga je uit? a) 1 keer b) 2 keer 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat? Onder uitgaan versta ik kroegen, discotheken en concerten. 3Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? Vertrek:21:00u (na kopspijkers) ga ik altijd naar de kroeg, vandaar vertrekken we rond 22:00u Aankomst: Iedere week anders. 4Hoeveel geld geef je uit per avond? d) anders namelijk; 50 euro 5 Hoe kom je aan dat geld? b) Loon van je werk d) Anders namelijk; studiefinanciering 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? Glas of 20 bier. 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? Ik ken maar 1 soort alcohol. 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? ![]() nooit 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? meestal taxi of auto's. 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? met mijn vrienden, soms 5 man, meestal rond de 15. Bedankt voor jullie medewerking!!! ![]()
|
1 keer (zaterdags, en heel soms vrijdags ook nog) 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat? Onder uitgaan versta ik kroegen, discotheken en concerten. In Roosendaal, naar The Pitt, (is een soort rock/metalcafe) en soms ook nog de Heksenketel (cafe) 3 Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? Rond elf uur weg, rond 4 uur thuis (ga altijd nog wat eten) 4 Hoeveel geld geef je uit per avond? Geen idee, minder dan 20 euro, ik krijg altijd veel drinken van anderen 5 Hoe kom je aan dat geld? Loon van je werk 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? Uh... 6 flesjes bier ofzo? Verschilt eigenlijk iedere week.. 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? Jupiler! 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? 1 keer in de zoveel tijd 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? Met de fiets 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? Met mijn vriend, we komen in de stad altijd de rest tegen |
![]() |
|
Leeftijd:17
1 Hoe vaak in de week ga je uit? a) 1 keer 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat? Haarlem (stalker, praag of soms iets anders) 3Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? Vertrek:4/5 uur Aankomst:23.00/23.30 4Hoeveel geld geef je uit per avond? c) 30 Euro 5 Hoe kom je aan dat geld? c) Geld van je ouders 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? 5 glazen ongeveer 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? witte wijn, baileys, smirnoff, passoa jus 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? ![]() vaak ![]() 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? bus/fiets/taxi 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? paar vrienden/vriendinnen |
![]() |
|
![]() |
2 keer 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat? Op de grand in Noordwijk, de Champ is de leukste discotheek.. alleen is het op zaterdag veel te druk, dan kan je eigenlijk beter een grotere discotheek in een andere plaats opzoeken. Maar op vrijdag is het top! 3Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? Ik gaongeveer om 10 uur van huis en om 2 uur ga ik weer naar huis omdat het dan weer gesloten is. 4Hoeveel geld geef je uit per avond? 4 euro of minder, ik ben een meisje he! 5 Hoe kom je aan dat geld? Zakgeld 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? 0, ik koop en drink geen alcohol in de discotheek, dat vind ik zonden van m'n geld.. want van alcohol ga ik toch niet beter dansen of zo... alleen als ik bezopen wil worden dan drink ik alcohol en dat doe ik dan van te voren.. niet in de discotheek. 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? passoa jus, malibu, sex on the beach.. alle mixjes 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? Nog nooit 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? Met de fiets en soms achterop op de brommer 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? Meestal met z'n 5en.. met vrienden en vriendinnen |
![]() |
|
Leeftijd:
1 Hoe vaak in de week ga je uit? a) 1 keer 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat? delft, koornbeurs.. tjah ze noemen het een discotheek 3Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? Uhh vertrek.. 11 uur.... naar huis... 2/3 4Hoeveel geld geef je uit per avond? a) 10 Euro hooguit ![]() 5 Hoe kom je aan dat geld? a) Zakgeld b) Loon van je werk c) Geld van je ouders allemaal van toepassing 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? laten we zeggen een paar glaasjes. in de zin van 4 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? mixachtig iets 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? lekker nooit 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? fietsje 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? met een vriendin er heen en de rest zie ik daar |
![]() |
|
1 Hoe vaak in de week ga je uit? b) 2 keer 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat? Vrijdags naar de biester, een heel gezellig cafe.. en zondags verschilt nogal, zomers natuurlijk de zomerfeesten, nu die er niet meer zijn, veel naar bill's bar.. 3Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? Vertrek: half 12 Aankomst: vrijdags tussen 2 en 3uur... zaterdags vaak rond 5uur 4Hoeveel geld geef je uit per avond? c) 30 Euro, op zaterdag dan.. met taxi en entree 5 Hoe kom je aan dat geld? a) Zakgeld b) Loon van je werk 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? zo'n 6-7 glazen.. 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? bessen en apfelkorn.. 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? ![]() 2 keer.. ![]() 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? als het in de buurt is zo veel mogelijk met de fiets, maar als het verder weg is, met de taxi.. 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? met mijn beste vriendinnetje, en zo'n 4-6 andere vriendinnen... Bedankt voor jullie medewerking!!! ![]()
|
![]() |
Dit is Anoniem Leeftijd: 1 Hoe vaak in de week ga je uit? a) 1 keer b) 2 keer c) 3 keer d) anders namelijk 0,5 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat? discotheek 3Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? Vertrek: 11 uur Aankomst: 4 uur 4Hoeveel geld geef je uit per avond? a) 10 Euro b) 20 Euro c) 30 Euro d) anders namelijk; 15 5 Hoe kom je aan dat geld? a) Zakgeld b) Loon van je werk c) Geld van je ouders d) Anders namelijk; 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? een paar biertjes 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? bier 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? 3 x 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? fiets 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? meestal met 4 personen Bedankt voor jullie medewerking!!!
||
Citaat:
|
Leeftijd:16
1 Hoe vaak in de week ga je uit? a) 1 keer b) 2 keer c) 3 keer d) anders namelijk; 1 keer in de 2 weken 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat?In rijssen, Naar lucky. Dat is een discotheek 3Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? Vertrek:22:30 Aankomst:4:30 4Hoeveel geld geef je uit per avond? a) 10 Euro b) 20 Euro c) 30 Euro d) 1 euro garderobe en 7 euro drank. 5 Hoe kom je aan dat geld? a) Zakgeld b) Loon van je werk c) Geld van je ouders d) Anders namelijk; 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? 3 a 4 glazen bier . 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? bier en mix 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? ![]() Nog nooit 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? Fiets 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? Vrienden, 9 ofzo
|
1 Hoe vaak in de week ga je uit? a) 1 keer 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat? Rotterdam: discotheek, bar of kroeg 3Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? vertrek: 11 uur aankomst: 4 a 5 uur 4Hoeveel geld geef je uit per avond? b) 20 Euro 5 Hoe kom je aan dat geld? a) Zakgeld d) Anders namelijk; studiefinanciering 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? 4 glazen ofzo 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? bier, witte wijn, tia maria met ijs 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? 1 x 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? heenweg: fiets en trein terugweg: taxi en fiets 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? met vrienden en vriendinnen, meestal met 4 mensen ofzo. Soms komen we daar nog meer mensen tegen. Ik ga ook vaak uit met m'n zusje.
|
Verwijderd
|
Leeftijd: 22
1 Hoe vaak in de week ga je uit? a) éen keer, maar soms doordeweeks ook nog wel eens de kroeg in na college. 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat? Nijmegen of Utrecht, studentencafés of discotheken (Wolloomolloo), soms bruin café in Zutphen als iedereen daar weer 'ns is 3Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? Weg rond 12, meestal terug rond een uurtje of 4-5...hangt ervanaf hoe gezellig het is bij de persoon op wiens kamer we zitten 4Hoeveel geld geef je uit per avond? a) 20 euro inclusief sigaretten en eten 5 Hoe kom je aan dat geld? a) ouders d) anders-stufi 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? 8-9 vaasjes over de hele avond, zoiets gemiddeld 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? bier 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? ![]() geen flauw idee...te vaak, iig 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? trein, fiets 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? studiegenootjes (nijmegen) of vriendinnen/vrienden (andere steden als utrecht) meestal met een groepje van 5 of 6 persosnen |
![]() |
|
Leeftijd: 20
1 Hoe vaak in de week ga je uit? d) anders namelijk: meestal 1 keer (zaterdag), soms 2 keer (vrijdag en zaterdag) 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat? Café's: Maastricht, Cafe Celebration, feestcafé Maastricht, A La Bonheur, feestcafé, kleine dancing voor studenten Maastricht, La Cloche, kleiner cafeetje Allemaal andere café's in Maastricht, maar naar de bovenstaande drie ga ik het meest Discotheken: Heerlen, Peppermill Beek, Mondial Hasselt, Atmoz Hasselt, Versuz Valkenburg, Ahoy Hoesselt, Karrewiel Aken, Starfish (nog nooit geweest, maar zaterdag ga ik daar wel heen ![]() 3Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? Vertrek naar uitgaansgelegenheid: Meestal rond 10 uur. Aankomst thuis: Ligt er aan, als ik naar Maastricht ga en ik ben niet met de fiets, neem ik de nachtbus naar huis, dan ben ik tussen kwart over 3 en half 4 thuis. Ben ik wel met de fiets wordt het tussen 4 en 5 uur. Als we naar discotheken gaan ben ik op zijn vroegst 4 uur thuis, maar meestal tussen half 5 en half 6. OK en een heel enkele keer nóg later. ![]() 4Hoeveel geld geef je uit per avond? c) 30 Euro, ongeveer dan, verschilt vaak. Maar ik geef 1 rondje per avond altijd (als we met minder mensen zijn 2 rondjes), verder geven anderen rondjes, dan hoef je niet te betalen (dan bestel ik altijd pils of fris, nooit mix, wil niet op de zak van vrienden teren) en soms ga ik voor mezelf alleen drank halen. Mixjes bijvoorbeeld. Eten en tabak is hier niet meegerekend, want meestal eet ik nix onder het uitgaan en ik rook niet. 5 Hoe kom je aan dat geld? Deze 3 middelen (maar vooral b) a) Zakgeld b) Loon van je werk d) Studiefinanciering 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? Gemiddeld 10 alcoholische drankjes per avond. 5 bier, 5 mix meestal, soms 6 of 7 bier en iets minder mix. Na die 10 vind ik het meestal wel welletjes en ga ik op de spa blauw over. 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? Bier Mix: Malibu-cola, Schmirnoff Ice, Passoa-jus, Wodka-Redbull, Flugel, Safari, Desparados, Bacardi Breezer. 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? ![]() Nooit ziek geweest, alleen een keer na carnaval vorig jaar heb ik een week in bed moeten liggen, maar dat lag meer aan het weer. Gekotst heb ik wel 2 keer, een keer toen ik pas thuis was en een keer (de enige keer dat ik echt dronken ben geweest) de dag erna. 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? Als ik naar Maastricht ga met de fiets of de bus, naar discotheken gaan we met de auto. 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? Vrienden he, het aantal is altijd anders. Maar als we met de hele vriendengroep zijn, zijn het 8 jongens en 3 meisjes, maar meestal kan de helft niet of zo...
|
Verwijderd
|
1 Hoe vaak in de week ga je uit? meestal 2 a 3 keer per week (soms helemaal niet) 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat? Utrecht en Maastricht; kroegen en discotheken 3Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? Vertrek: meestal uurtje of 11 Aankomst: 5 a 6 uur 4Hoeveel geld geef je uit per avond? d)varieert van niks tot 30 euro 5 Hoe kom je aan dat geld? a) Zakgeld b) Loon van je werk 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? varieert van niks tot een hele hoop 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? bier, pisang en rode wodka (of wodka lime) 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? ![]() 1 keer 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? bus of fiets 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? varieert van 1 iemand tot 10 mensen; vrienden dus Bedankt voor jullie medewerking!!! Graag gedaan |
![]() |
|
![]() |
1 Hoe vaak in de week ga je uit? a) 1 keer 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat? Naar een Teachers in almelo, soort studentencafé, als we geen vervoer hebben of als ik moet werken gewoon naar discotheek hier in de buurt. 3 Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? Vertrek: 21:00, als ik moet werken, anders 23:00. Thuis: 04:00/07:00. 4Hoeveel geld geef je uit per avond? a) 10 Euro 5 Hoe kom je aan dat geld? c) Geld van je ouders 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? Zes glazen oid, ligt eraan hoe gezellig het is. ![]() 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? Witte wijn, passoa jus, baileys, rode wodka. 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? Niet zo vaak, 3x. 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? Auto/trein/taxi. 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? Meestal tussen de 6/10 personen, allemaal vrienden/vriendinnen van school/hockey/etc.
|
![]() |
Leeftijd:
17 1 Hoe vaak in de week ga je uit? d) anders namelijk; 1 keer in de 2 weken 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat? momenteel: consul (cafe), baroeg (cafe met een dansgedeelte), concertzalen; verschilt 3 Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? Vertrek: 20:30 - 0:00 Aankomst: 3:30 - 9:30 ![]() 4Hoeveel geld geef je uit per avond? a) 10 Euro 5 Hoe kom je aan dat geld? a) Zakgeld 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? soms 1 pak wijn, meestal niks 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? als ik geld heb vodka of whisky, anders bier wijn koop ik voor ik weg ga voor onderweg 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? ![]() ehm, weet niet meer, maar als ik heb gekots ga ik meestal weer gewoon verder. edit: met dansen dan ![]() 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? trein of ander ov 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? een vriend, dus 1 persoon, soms wat meer, maar nooit meer dan 4 personen Laatst gewijzigd op 12-11-2003 om 19:50. |
![]() |
|
2 a drie keer in de week 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat? tilburg binnenstad,discotheek fiod, z'on tent die hard probeert om hip te zijn en daar nog goed mee wegkomt ook 3Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? Vertrek: 11 a 12 uur Aankomst: 3-5 uur 4Hoeveel geld geef je uit per avond? 20-30 euro 5 Hoe kom je aan dat geld? -Zakgeld -Loon van je werk -Geld van je ouders 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? soms veel,soms helemaal niks,ligt eraan hoe m'n stemming is 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? eerst allerlei sterke drank (passoa,apfelkorn etc.) en als ik echt niet anders kan (of wil) bierof cola 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? 2 keer 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? fiets 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? verschilt,maar meestal met een man (of vrouw) of 6-7 |
![]() |
|
Dit is Anoniem Leeftijd: 1 Hoe vaak in de week ga je uit? c) 3 keer 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat? Dat varieert heel erg 3Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? Vertrek: varieert Aankomst: varieert 4Hoeveel geld geef je uit per avond? a) 10 Euro 5 Hoe kom je aan dat geld? b) Loon van je werk d) Anders namelijk; studiefinanciering 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? 4 glazen gemiddeld 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? Bier 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? ![]() Ik denk een keer of 5 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? Op de fiets 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? Varieert Bedankt voor jullie medewerking!!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
[QUOTE]Els&mariek schreef op 06-11-2003 @ 12:56:
Leeftijd: 16 1 Hoe vaak in de week ga je uit? a) 1 keer (zaterdag) 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat? Amersfoort ![]() ![]() 3Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? Vertrek: Rond 10 uur Aankomst: ongeveer 11 uur (happy hour is van 11-12 ![]() 4Hoeveel geld geef je uit per avond? a) 10 Euro (soms een meter bier, is 12 euro) iedereen geeft vaak een rondje 5 Hoe kom je aan dat geld? a) Zakgeld b) Loon van je werk 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? 4x een meter bier (12 glazen) gedeelt door 7 ofzo ![]() 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? Bier ![]() 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? ![]() 1x gekotst toen ik redelijk bezopen was, maar dat was omdat we rond half 4 snachts nog even uitgebreid in de shaormatent gingen eten ![]() ![]() 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? Mijn rijwiel is een fiets ![]() 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? ongeveer met zn 7-enen en komen daar altijd bekende tegen ![]()
|
![]() |
Leeftijd: 18 jaar
1 Hoe vaak in de week ga je uit? a) 1 keer b) 2 keer 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat? Ik ga of naar xinix of naar de keizer in de xinix spelen elk weekend bandjes en de keizer is een cafe 3Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? Ga meestal rond een uur of 9 weg en kom rond een uur of 2 thuis .Het gebeurd ook een enkele keer dat ik pas 12 uur weg ga en dat ik om 4 uur thuis kom 4Hoeveel geld geef je uit per avond? b) 20 Euro 5 Hoe kom je aan dat geld? b) Loon van je werk 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? Meestal geen alcohol 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? als ik alcohol drink meestal bessen met ijs 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? nog nooit 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? Met de benenwagen of met de fiets soms brengt mijn moeder ofzo 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? ga meestal met een stuk of 7 |
![]() |
|
Wat ik niet snap he, ik zie bij iedereen gemiddeld genomen 20€ ...
Hoeveel kost een concumptie bij jullie dan? 0,50€ ![]() Ik bedoel....of allemaal uitdrogers... Dit is geen aanval ofzo, maar snap het gewoon niet, kijk ik drink gewoon (te) veel, maar 50€ ben je toch sowieso kwijt?
||
Citaat:
||
Citaat:
Beetje overdone, niet?
||
Citaat:
![]() Eten en taxi inbegrepen...hou het op +- 25 drankconsumpties... Maar goed, iedereen weet dat het geen 0,50€ is...drinken jullie dan echt maar 10 drankjes?... Nogmaals, is niet aanvallend oid bedoeld, maar begrijp het gewoon niet ![]()
|
Leeftijd: 20
1 Hoe vaak in de week ga je uit? a) 1 keer b) 2 keer 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat? Utrecht. Meestal. En da's vaak een kroegje ofzo. Of iets anders. Een discotheek bijvoorbeeld. 3 Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? Vertrek: zo ergens tussen 22 en 23u. Aankomst: tussen 2 en 6, ligt eraan hoe gezellig t is. 4 Hoeveel geld geef je uit per avond? tussen b) 20 Euro en d) anders namelijk: 50 Euro 5 Hoe kom je aan dat geld? b) Loon van je werk 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? 6 ofzo. En vaak thuis ook wel wat, eerst. 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? Wijn. Wit. 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? ![]() Kzou het niet willen weten. Vaak genoeg! 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? Bus, auto, fiets 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? Vriend, broertje, zusje, andere vrienden en vriendinnen. Soms met zn 4en, soms met 10. Tsja.. Bedankt voor jullie medewerking!!! ![]() Graag gedaan, al heb je dr vast weinig aan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
a) 1 keer 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat? Als we in Almere blijven meestal naar een (alternatief) jongerencentrum, maar liever naar iets leukers.. ga vrij regelmatig naar goafeestjes, ook af en toe tagrijn in hilversum ![]() 3Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? Vertrek: 21:00-22:00 Aankomst: In Almere rond 22:00 ofzo, bij goafeestjes meestal rond 0:00 4Hoeveel geld geef je uit per avond? b) 20 Euro (exclusief eventueel entree) 5 Hoe kom je aan dat geld? b) Loon van je werk 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? 5 - 10 glazen 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? bier 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? stuk of 5-6 keer.. 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? Bus/trein 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? Met vrienden en kennissen en iedereen die meewilt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, fair enough... ![]()
||
Citaat:
Scheelt ook nog een hoop geld en je hebt evenveel lol ![]()
|
Verwijderd
|
1 Hoe vaak in de week ga je uit? a) 1 keer 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat? axis of time out --> discotheek en soms in nijmegen: drie gezusters 3Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? Vertrek: 11.00 Aankomst: 2.30 als ik op vrijdag ga (volgende dag werke) 4Hoeveel geld geef je uit per avond? a) 10 Euro 5 Hoe kom je aan dat geld? b) Loon van je werk 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? gewoon normaal ehh denk 5 stuks 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? coebergh 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? 1 x 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? fiets of auto 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? met vriendinnen en vrienden maar vaak spreken we daar af of gaan we van te voren indrinken. Dat is meestal persoon of 15 |
![]() |
|
a) 1 keer 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat? Verschilt, soms in soort dorpshuis (de arend) waar ze disco houden en soms in een gewone discotheek (d'aesculaap). Als ik naar d'aesculaap ga ga ik eerst nog naar een cafe hier in het dorp. 3Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? vers Vertrek: half 9 Aankomst: 2 uur als ik naar de arend ga, 3 uur als ik naar d'aesculaap ga. 4Hoeveel geld geef je uit per avond? b) 20 Euro 5 Hoe kom je aan dat geld? a) Zakgeld 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? Veschilt.. Ligt eraan wat ik haal, als ik bier drink kan ik meer glazen halen dan als ik mixjes haal.. Maar ik krijg meestal ook wel bier daar nobg bovenop 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? bier, smirnoff ice en mixjes zoals pasoa-jus en wodka-jus 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? nooit van alleen alcohol, 1 keer wel maar dat kwam ook omdat ik vantevoren me al niet goed voelde 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? met de fiets (op vakantie met de bus) 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? met vriendinnen, we fietsen meestal met 10 mensen ofzo
|
Verwijderd
|
Leeftijd:
1 Hoe vaak in de week ga je uit? a) 1 keer b) 2 keer c) 3 keer d) anders namelijk; 1x per 4 weken ofzo 2 Waar doe je dat en wat voor een uitgaansgelegenheid is dat? Meestal als ik uitga is het in een popzaal of in een danscafe 3Hoe laat vertrek je en hoe laat ga je weer naar huis? Vertrek: 01.00 Aankomst: 8.00 4Hoeveel geld geef je uit per avond? d) anders namelijk; 15 5 Hoe kom je aan dat geld? a) Zakgeld c) Geld van je ouders 6 Hoeveel alcohol drink je per avond? Ik drink geen alcohol ![]() 7 Wat voor een soort alcohol drink je het liefst? biertje 8 Hoe vaak ben je ziek geweest (gekotst) van alcohol? niet 9 Met wat voor vervoersmiddel ga je naar de uitgaansgelegenheid? Fiets 10 Met wie ga je en met hoeveel personen? Met vrienden, 4-5 personen |
Advertentie |
|
|
|