Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het valt me op hoe weinig er gespijbeld wordt volgens de berichten. Ik heb ook wel gespijbeld (ga soms 3 weken niet naar duits
![]() |
![]() |
|
ik spijbel egt te veel. meestal bij vakken die k toch wel kan, engels, frans, nederlands, ckv, gym. ik ben (gelukkig) nog nooit gepakt.
leuke spijbelervaringen..tja..alleen dat k n super coole dag heb gehad toen k die dag had gespijbeld en met n vriend naar a-dam was gegaan.
|
![]() |
1e klas spijbelde ik niet
2de klas spijbelde ik 1 keer in de 2 weken ofso 3de klas heb ik het hele jaar 'gespijbeld' Waarom? geen zin, het niet op kunne brengen om te gaan. de ik-heb-toch-geen-huiswerk-gemaakt-dus-waarom-wel-naar-de-les-gaan metaliteit. Zijn zoveel redenen.
|
ik spijbel echt veels te veel...
van de 36 lesuren die ik heb in een week, ga ik er misschien 9... sommige dagen kom ik helemaal niet in de les.. zit in de mediatheek of buiten in t zonnetje.. de leraren enzo weten t wel.. maar ze doen er niks aan. is je eigen verantwoordelijkheid.. neej ik doe geen hbo ofzo, zit nog in 4 havo... volgend jaar nog een keer.. maar das dan ook wel echt mn eigen schuld..
|
![]() |
natuurlijk spijbel ik en natuurlijk heb ik een fantstisch smoesje.
ga gewoon naar je leraar toe waar je weg was gebleven en zeg op je zieligst dat je dacht dat je vrij had en da je nu egt niet weet wat je moet doen en voilá je mag weer weg, ik ten minste wel...
|
Ik spijbel gewoon veeeeeeeel te veeeeeeeeeeeeeel gewoon niet normaal, meeste eerste twee uren van de dag ben ik er niet en soms meerdere dagen achter elkaar. Ook dat ik gewoon tussendoor lekker wegga of eerder. Ik ben gemiddeld de 1 kwart van alle uren per week weg, gewoon omdat school me niet boeit, maar daar moet verandering in komen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik spijbel (bijna) nooit, maar mis wel vaak gym ( heb ik de eerste 2 uur
![]() ![]() Verder zijn onze lessen meestal niet supersaai, en wordt het vrij streng gecontroleerd. Ik heb 1 keer 2 uurtjes moeten nakomen, maar toen mocht ik gewoon iternetten ( forummen ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mwah het valt wel mee bij mij... wel eens dat ik een dagje thuis blijf... of een uurtje skip omdat het slecht uitkomt ofzo.. ohw en tijdens kwt ga ik altijd wel eerder weg... maar dat is toch nutteloos...
Dit jaar schreef ik steeds een briefje (ben 18 dus dan mag dat) "Wegens persoonlijke omstandigheden kon ik maandag 14 april het 7e t/m het 10e uur niet aanwezig zijn. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd" *blaat* |
![]() |
|
Verwijderd
|
'k spijbel eigenlijk bijna nooit, omdat als je spijbelt, je zeker genaaid word. We hebben zo'n briefjessysteem, dat de leraar aan het begin van de les opschrijft wie er wel en niet zijn, en dat dan dmv briefjes doorgeeft aan de administator. 'k heb wel eens gespijbeld, dat was vooral omdat ik er echt geen zin meer inhad (vooral het laatste uur is populair op dit gebied
![]() Lau |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar ik spijbel eik best vaak! kep echt geen zin om naar al die lessen te gaan terwijl ik ook iets leuks kan gaan doen ofzo!! maar meestal deed ik het zo dat als ik een afspraak had dat ik eerder naar huis ging dan dat ik eik moest en dan weer veeeeeeeeeeel later trug kwam! heb eik nooit problemen gehad met spijbelen |
![]() |
|
![]() |
ey,
ik spijbel sow vaak en waarom??? ja omdat ik geen zin heb in school mischien?????!!!!!! en trouwens et is toch mijn probleem of ik wel of niet kom??? =XxXxX= lil_gangstah_girl@hotmail.com ![]() |
![]() |
|
In de tweede en derde heb ik niet een uur gym gehad
![]() ![]() Verder mocht ik legaal uren spijbelen ![]() ![]() ![]() (Eigenlijk moest ik dan iets aan m'n huiswerk doen, maar op school kon ik écht niet werken en dat ging ook veel sneller als ik dat thuis deed..... ![]() ![]()
|
Ik heb dit jaar voor het eerst gespijbelt. Voor ANW. (Zegt genoeg, toch?) Maar we hadden dat op vrijdag het laatste uur en daarvoor een tussenuur. En zowiezo stelt ANW niks voor en doe je nooit iets zinnigs, maar wanneer ze hele lessen gaan besteden aan presentaties van medeleerlingen die ZOOOO SAAAAAAI zijn .......
Iedereen haalt hun teksten gewoon letterlijk van internet en je mocht het ook nog voorlezen... Dan gaat het dan over het immuunsysteem of iets anders saais en dan gebruiken ze allemaal woorden die ze nog nooit gelezen hebben en dus niet weten hoe ze het moeten uitspreken en dat is zo vermoeiend! Ik word al weer moe als ik het hier vertel. Maar goed, dat is dus de eerste keer dat ik gespijbelt heb, nou ja het uur wat ik zowat het hele jaar gespijbelt heb... Er kwam op vrijdag ook nooit iemand, we zaten dan met z'n 5en in de klas ofzo. Iedereen meldde zich altijd ziek, eigenlijk best dom dat die sectoradjuncten dat niet doorhadden!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Spijbelen SPOED Reinz | 3 | 23-02-2009 23:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Spijbelen dmv rechter landelijk aangepakt nieuwszicht | 47 | 11-11-2005 09:57 | |
Algemene schoolzaken |
De Tweede Fase bevordert het spijbelen Femic | 92 | 04-02-2005 15:25 | |
Algemene schoolzaken |
spijbelen spaarvarken | 84 | 14-03-2004 18:54 | |
Algemene schoolzaken |
Spijbelen... Een problematiek om aan te pakken? Frida | 29 | 30-04-2002 15:43 | |
Algemene schoolzaken |
Boetes voor spijbelen? M@rco | 14 | 03-12-2001 14:41 |