Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn mama zou het als ik nog thuis woonde nog steeds voor me doen
![]() Maar helaas woon ik op kamers dus moet ik het zelf doen ![]() ![]() ![]() Dus di - vr koop ik brood op school, valt er niks te smeren ![]() |
![]() |
|
Als ik vrij heb, doe ik het zelf, als ik school heb niet, mot ik vaak vroeg op en heb ik dan geen tijd voor. Dan doet mijn ma het wel, die doet het ook nog voor mijn zusje en mijn pa als die school/werk hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik smeer mijn eigen brood al sinds ik een jaar of 10 was. Mijn moeder vond dat ik het maar eens zelf moest gaan doen. En je eigen brood smeren heeft een groot voordeel: je komt nooit voor onaangename verrassingen te staan, want je bepaalt zelf wat er op je brood moet komen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij mij is het niet de afhankelijkheid (zoals iemand anders noemde), want ik kan het best zelf, maar ik vind het wel makkelijk het door me moeder te laten doen! ![]() Ze maakt zowel mijn ontbijt als mijn middageten klaar en ik heb nooit klachten over wat erop zit, ze vraagt altijd wat ik erop wil hebben! ![]() |
![]() |
|
Nee,
Mijn moeder vraagt iedere avond heel lief wat ik op brood wil en wat ik te drinken mee wil hebben en dan ligt het er de volgende dag klaar in de koelkast
|
Ja, thuis deed ik het al zodra het ik het kon, op de basisschool nam ik nooit brood mee. In de brugklas deed me moeder het nog wel maar dat wou ik al snel niet meer (teveel boter, vies beleg) dus sindsdien doe ik het zelf. Als ik dat al niet meer zelf zou doen...
Ga je straks uit huis heb je nog nooit zelf een boterham gesmeerd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
MIJN VERHAAL: Nina's droom Nandje | 24 | 30-07-2006 20:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Het welverdiende kaartje duivelaartje | 28 | 30-07-2004 17:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Het welverdiende kaartje. Ieke | 0 | 04-06-2004 23:07 | |
Verhalen & Gedichten |
waargeberud verhaal karamba | 6 | 19-12-2002 14:32 | |
ARTistiek |
Begin van iets zand | 5 | 07-11-2001 13:10 |