![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1) Alles op zijn tijd, zeker als ze nog maar 13 is. -------------------------------------------------------------------------------- Ja ma ze doet volwassener , ze ziet veel volwassener uit enzo.... Ik ga er ook niet verder op in.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja hoor aan barbies geloof je hetzelf nou dan zal het wel aan mij liggen maar dat is wel heel kinderachtig.... ![]() ![]() ik vind inderdaad dat je nog maar niet echt aan sex moet gaan denken begin maar eerst lekker rustig ![]() later als zij ouder is iets van 15a16 dan kun je wel eens vragen wat zij over sex vind. |
![]() |
|
gewoon op gevoelige plekjes voelen, dan merk je vanzelf of ze wil of niet, zo niet kappen dan, zo ja langzaam opbouwend verder gaan
edit: vergeet ook niet het feit dat vrouwelijke personen op die leeftijd verder zijn dan de mannelijke leeftijdsgenoten
|
Mijn broertje doet het nou ook met een meisje van 14. Maar die heeft zelf aangegeven dat ze er aan toe was. Hij heeft geen woord erover gezegd omdat hij haar toch nog wel wat jong vond. Nou, als dat meiske het zo graag wil en zich er prettig bij voelt om het met hem te doen, er zeker van is er geen spijt van te krijgen, laat ze...
Leeftijd hoeft niet zoveel uit te maken. Je moet alleen wel oppassen met anticonceptie aangezien de meeste meisjes van die leeftijd nog niet aan de pil zijn ivm ouderlijke verschillen.
|
hmmm, vind dr nog wel errrg jong...en ik vind drie maandjes nog niet zo lang eigenlijk. toen ik zelf 13 was had ik dat nog echt niet gewild..maar goed, ze kan er natuurlijk al wel klaar voor zijn, iedereen verschilt.
ik zou t igg heel subtiel aanpakken, en meteen stoppen als je merkt dat ze het toch niet zo fijn vind.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je geen stopt zegt, ga ik door! ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Blijkbaar voelen meisjes van 13 zich al heel wat
![]() Waarom zijn er uberhaupt nog secundaire geslachtskenmerken nodig als men al op zn 13de seks heeft ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 09-12-2003 om 13:56. |
![]() |
|
![]() |
euhmm we dwalen af van het topic
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
hoe moet ik het aanpakken? naomi1996 | 10 | 16-10-2013 08:38 | |
Seksualiteit |
hoe moet ik het vragen xX-schatje-Xx | 32 | 27-03-2013 18:25 | |
Liefde & Relatie |
hoe moet ik het aanpakken ??? hulp gevraagd casual dreamer | 12 | 30-05-2005 21:58 | |
Liefde & Relatie |
moet ik HET vragen of niet ?????? tommy06 | 20 | 04-10-2004 00:35 | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet ik veranderden volgens jou? Some | 7 | 18-09-2003 07:08 | |
Seksualiteit |
Hoe moet ik het brengen??? Whiteboy | 14 | 13-06-2002 13:19 |