Advertentie | |
|
![]() |
|
ik geloof niet in types... doe er gewoon niet aan
![]() mensen die je tot een bepaald type kan rekenen... (breezah, trance, gothic, weetveelwat) zijn meestal toch wel personen op zich als je moeite doet ze te leren kennen... vaak heb ik zelf wel vooroordelen over bepaalde mensen die er op een bepaalde manier uitzien... en die ik dan niet de moeite vind om te leren kennen... maar goed... je begrijpt het wel ![]()
|
![]() |
Uhm.....hehe vooral wat oudere jongens..??? Eerste vriendje was 7 á 8 jaar ouder dan ik. De tweede was nóg een aantal jaartjes ouder dan de eerste.
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
- sportief meisje van 13...
![]() ![]() - psycho die me bestookte met smsjes (werd helemaal gek ![]() - alternatief meisje, maar nogal ja, ueh, raar ![]() - lief meisje, luisterde wel hiphop ![]() - extreem lelijk meisje... naja, wel weer een mooi lichaam ![]() pff dat was et wel... ik trek denk ik of alternatieve/skaterige meisjes aan of mensen die net buiten een groepje vallen ofzo, half-skaters, wannabe's enzo ![]() ![]() achja... kheb nog nooit 'echte' serieuze liefde meegemaakt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Meestal jongens die een tikkeltje gek, prettig gestoord zijn, niet bijzonder knap. Of anders het type jongen "saai" oftewel het type jongen dat je eerst een half uur staat aan te staren om dan een vriend/vriendin op je af te sturen
![]() Zelf val ik op jongens met een vriendin, waar ik dan pas een tijdje later achter kom (ja ik heb niet verteld omdat je me dan gelijk niet meer wou ![]() ![]() |
![]() |
|
ik trek niet zoveel jongens aan voor zover ik door heb, maar als ik iemand aantrek zijn het meestal wel leuke jongens geloof ik.
maar dat weet ik niet, ik besteed er nooit echt aandacht aan als iemand probeert te flirten of iets in die richting. ben tenslotte heel gelukkig met mn eigen mannetje. dus ik krijg/neem ook niet de tijd om te kijken wat voor type t is |
![]() |
|
uhm..nou..tegenwoordig valt me dat niet meer zo op..(*heeft al behoorlijk tijdje vriend*)
maar: - de verkoper van de bruna "(let op: "dat is dan 4.95" - "alsjeblieft"- "dank je wel" - "en hier is dan 5.05 terug" - "dank je wel" - "alsjeblieft" - "prettig weekend" - "ja jij ook" - "dank je wel" - "daaagg" - "doeiiii" en stel je hierbij een schaapachtige glimlach en kwijl en pukkels bij...oef....(*hoopt niemand te kwetsen hiermee*) YECH) = wil je niet hebben - die ene vriend van die ene vriend van die ene vriendin, waarvan net door de hele school een roddel gaat dattie op een docente valt. = ook niet nice - een ENORME kerel (lees: lengte 2.10 en omtrek ook zoiets) die me als een kind optilde en me vertelde dat ik "waus stond te grooven" ![]() ![]() - en laatst zei een meneer van ongeveer 60 jaar oud dat mijn albertheijn broodafdelingbakkersmuts zo schattig stond = NOT - mijn vriend - NICE!! maar willlen JULLIE niet hebben, is van MIJ *is jaloers* *heeft lange nagels*
||
Citaat:
Maar dat kwam waarschijnlijk doordat ik veel minder hoefde te schrijven. Wat ik wel een beetje vervelend vond is dat ze door de dyslexie, nooit of zelden een boek lazen, terwijl ik nogal een boekenwurm ben.
|
![]() |
Ik merk het geloof ik nooit.
Ik ben zo'n type die pas doorheeft dat andere mensen iets hebben als ze voor je neus staan te bekken... tja. Maar voorzover ik weet zijn het altijd 15-jarige alto-meisjes die dan fan van mn band zijn en dan "oooh de drummer van de prednisons" naja. Ach. Maar het punt is, ik ben zelf zo'n verlegen debiel, ik durf nooit echt een meisje aan te spreken als ik r leuk vind..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
wat vind je ervan? typewriter | 3 | 13-03-2006 13:43 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Lifestyle |
Valse bescheidenheid vs. terecht zelfvertrouwen Pan Am | 61 | 19-06-2004 12:16 | |
Liefde & Relatie |
Wat klopt hier niet? Wie legt me dit uit? Mark Almighty | 40 | 26-05-2004 10:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] KIET | 0 | 10-03-2004 23:02 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |