Advertentie | |
|
![]() |
|
mijn droom is een huis(je) in de natuur in een warm land, met natuurlijk in de buurt wel een zonnebloemenveld van een naburige boer. Dicht bij een grote stad, (binnen een kwartier rijden oid) en m'n huis moet wel voorzien zijn van alle luxe die ik atm ook geniet
|
was een vette actie droom
![]() 3 vrienden en ik stonden in een winkel wat te kijken, en tegenover stond een vriendin van ons in de albertheijn, en een verkoopster sloeg haar ![]() ![]() ![]() ![]()
|
te veel dromen:
samen met een vriendin een café/ bar beginnen (we zien het ff niet meer zitten op deze studie) mar als deze studie wel blijft hangen dan door studeren voor arts (kan waarschijnlijk niet maar toch) in de trauma dienst (seh, ambulance of trauma heli) ontwikkelings hulp in afrika. een lieve man een mooi huis, kinderen, vriendinnen
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
m'n diploma halen dit jaar. op een leuke school met leuke mensen terecht komen. gewoon zo'n geweldig leven blijven leiden als ik dat nu doe. met hele geweldige mensen, leuke feesten en andere geweldige dingen. vooral van die kleine dingen waar je echt gelukkig van wordt enzo
![]() ![]() |
![]() |
|
Tja, ik heb 3 verschillende dromen...
Laat ik er gewoon maar 1 noemen^^ Nadat ik uitenraad een hele leuke gezellige studenten tijd heb gehad ga ik m'n eigen basis school beginnen, met een heel eigen systeem ![]() ![]() ![]() Mijn systeem blijkt natuurlijk een heel succes te zijn ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm ten eerste kon m'n kat opeens praten, die zei dat ik op zoek moest gaan naar het Zoekgeraakte Verlorene, toen stapte ik op m'n vliegtor en vloog richting Daar. Toen ik Daar was werd ik Koning van het Oerwoud. Dat duurde niet lang want opeens kwam er een bestelbus waar 5 David Hazzelhoven en 1 McGuyver inzaten aanrijden, ik stapte in en aan de binnenkant was een CIA hoofdkwartier. Toen werd ik naar de maan gelanceerd met een Russische beer, maar toen ik in de spaceraket zat ging opeens het alarm. Maar het bleek m'n wekker te zijn
![]() echt crap want het was 'n coole beer |
![]() |
|
hmm, eerst wil ik slagen voor de havo, waarna ik een jaar ga werken en in een vbandje spelen, en met dat bandje verdien ik dan mijn geld, en ik wil dan net zo'n plaat als the thermalas maken, en dan wil ik ongeveer een status als rockster bereiken. sjezus wat cliche.
maarja, het is dan ook niet echt een droom.eigenlijk wil ik tourmanager worden, of recensent bij een blad als oor of samsonic.
|
Ik wil gelukkig zijn (dat lijkt me logisch), carriere maken (hoe cliche...), in het buitenland wonen (liefst ergens waar het stukken warmer en mooier is), getrouwd zijn met een leuke man, waarschijnlijk kinderen krijgen.
Een vrijstaand huis hebben met een open haard, bad, een vleugel en 5 poezen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() -kwil naar de hka, modevormgeving, en dan word ik de nieuwe Coco Chanel/ Karl Lagerfeld.
|
Mijn droom is om over 3½ jaar mn VWO diploma te hebben, dan psychologie te studeren en dan lekker in een huisje met mn vriend te gaan zitten wegrotten
![]() Inhoud van mijn huis? Jaah das een droom op zich! K wil een kamer met een hele grote kersenhouten boekenkast en allemaal van die hele dikke boeken.. ![]() ![]() ![]() Waarom? Hehehe.. dunno!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Droom van de vrijheid xxesther | 20 | 07-06-2004 19:58 | |
Verhalen & Gedichten |
De wedstrijd: stem hier op je favoriete gedicht! xineof | 49 | 18-05-2004 16:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Droom van de vrijheid Ieke | 0 | 09-04-2004 14:44 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal: droom of werkelijkheid? alu_aapi | 0 | 20-11-2003 21:23 | |
Psychologie |
nachtmerries: ANGST Fantôme | 27 | 07-10-2003 17:35 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |