Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2003, 13:40
miro
miro is offline
Als je dan zelf ns een gesprek probeert te sturen ipv anderen alle vragen te laten stellen. Beetje makkelijk om de mensen naar jou toe te laten komen en er dan ook nog over te gaan zeuren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2003, 13:41
miro
miro is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 19-11-2003 @ 14:40:
als een meisje veel klaagt en zeurt over zichzelf.....is ze dan irrititant trouwens hehehe
ja, niet alleen meisjes trouwens. Mensen die veel zeuren over zichzelf doen dr vaak gewoon geen fuck aan. Anders is t misschien wel terecht.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 13:43
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Ja, jij/ jullie hebben natuurlijk wel gelijk....moet gewoon niet zo negatief doen en zelf het gesprek proberen te sturen....
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 13:59
ABrules
ABrules is offline
ja, kijk ik bedoel... je kan ook zelf praten dacht ik zo... maar misschien knap jij wel op iedereen af als je ze zo saai vind... maar ook dat mensen naar je toe komen om een praatje te maken zegt al dat ze interesse tonen, en dus niet dat ze je inhoudloos vinden...
Je kan ook zelf vragen stellen, of zelfs zeggen dat je geen zin hebt om over school te praten. of wat dan ook... bedoel, dat kunnnen ze niet ruiken
als een meisje zo chagrijnig terug doet snap ik wel dat mensen afhaken omdat je ook duidelijk laat merken dat ze op moeten rotten...

hoewel je wel gelijk hebt hoor mensen die zulke irritante vragen stellen... waarom je niet vrolijk kijkt enzo... ik begrijp idd dat je dat stom vind, maar ook dat roep je over jezelf af... als je daar zo gaat staan dan weet je dat je zulke reacties uitlokt want iedereen moetuitgaan geweldig vinden enz enz (volgens bepaalde mensen)
Maar ook hier kan je je houding veranderen... doe maar gewoon weer alsof je het leuk vind ofzo... kijk gewoon wat vrolijker en doe niet zo boos allemaal... en ga na wat het toevoegd aan je leven als je mensen zo irritant vind en je er over opfokt. wat de mensen zeggen zoals dat je vrolijk moet kijken vind je niet boeiend zei je net, maar het lijkt me een beetje dat je het duidelijk irriteerd dat ze het vragen, laat dat gewoon niet toe...

en dat je leven niet leuk is, is 1 ding, maar dat je dat zo zegt en er klaar mee bent... is ook weer je instelling... je bent voor ALLES zelf verantwoordelijk... ook daar voor, je kan negatief doen en alles, maar ga dan ook weer na wat het aan de kwaliteit van je leven toevoegd... ik geloof niet dat ook maar 1 persoon op de hele wereld vind dat zn leven ALTIJD goed is... dus dat hoef je niet meer te zeggen... het leven is zoals het is en je doet er wat mee... daar mee af
Oud 19-11-2003, 14:02
Luna
Luna is offline
Citaat:
rsieswerda schreef op 18-11-2003 @ 20:07:
dan heb je t ook wel over poezie, als je je daar nou helemaal niet voor interesseerd????
Het was maar een voorbeeld. Hij heeft bijna nooit een eigen mening.
Oud 19-11-2003, 14:14
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 19-11-2003 @ 14:40:
als een meisje veel klaagt en zeurt over zichzelf.....is ze dan irrititant trouwens hehehe
zeker.. vooral als het over dr uiterlijk is.
Oud 19-11-2003, 15:24
Scatterheart
Scatterheart is offline
OMG. Je moet echt tegen hem zeggen dat hij een oude vieze stinkkop is waar je al die X aantal maanden aan heb verspild en dat hij een klein verschrompeld pikkie heeft. C.Q.; Maak het in vredesnaam uit met die vent, er bestaan ECHT leukere en lievere en beter voor jou zijnde jongens, in plaats van oude zeikerige zakken. Echt.
Oud 19-11-2003, 15:40
juno
juno is offline
Misschien ziet hij er nog hardstikke lekker uit voor zijn leeftijd. Is het een van die mensen die met het klimmen der jaren niet meteen dikker, kaler en rimpeliger worden. Of je er oud uitziet hangt af van je genen. Een verschrompeld pikkie zit er op die leeftijd zeker nog niet aan !

Maar je hebt gelijk. Een grote schattebout is het niet bepaald.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 15:42
Scatterheart
Scatterheart is offline
Een verschrompeld pikkie heeft niks met leeftijd te maken. En al was het niet waar, so what. Het is een eikel die best eens wat tegengas mag krijgen.
Oud 19-11-2003, 17:51
Verwijderd
Ik vind iemand inhoudsloos als ze alleen maar over nagellak kan zeuren en haar eigen vriendinnen afkraakt omdat ze een dikke kont hebben (De vriendin weegt 47 kilo.) Hoewel ze het woord narcisme niet kent, is ze het toonbeeld ervan.

En ja, ik dacht bij het schrijven van dit stukje aan een specifiek persoon.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 19-11-2003 @ 11:11:
Zo, dus hij vind je te dik EN inhoudsloos? Is het misschien wel eens bij je opgekomen dat hij alleen met je heeft omdat je een lekker jong 'strak' ding bent? Jeez, de naiviteit...
Jij snapt het..

TULPJE WANNEER SNAP JE NOU EENS DAT HIJ JE DE GROND IN ZAL BLIJVEN BOREN TOT JE KAPOT BENT? moet je nou eens kijken naar je zelfbeeld.. dik, dom, inhoudsloos.. gebruik je hersenen even en DUMP hem.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 23:07
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
********** schreef op 19-11-2003 @ 23:34:
Jij snapt het..

TULPJE WANNEER SNAP JE NOU EENS DAT HIJ JE DE GROND IN ZAL BLIJVEN BOREN TOT JE KAPOT BENT? moet je nou eens kijken naar je zelfbeeld.. dik, dom, inhoudsloos.. gebruik je hersenen even en DUMP hem.
"Hersenen"?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Tulpje6 schreef op 19-11-2003 @ 14:43:
Ja, jij/ jullie hebben natuurlijk wel gelijk....moet gewoon niet zo negatief doen en zelf het gesprek proberen te sturen....
Zelftest: 1. vind u het leuk om lichamelijke en geestelijk gekweld te worden?
Zo ja, laat uzelf vooral misbruiken.
Zo nee, maak het uit.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 00:10
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
juno schreef op 19-11-2003 @ 16:40:
Misschien ziet hij er nog hardstikke lekker uit voor zijn leeftijd. Is het een van die mensen die met het klimmen der jaren niet meteen dikker, kaler en rimpeliger worden. Of je er oud uitziet hangt af van je genen. Een verschrompeld pikkie zit er op die leeftijd zeker nog niet aan !

Maar je hebt gelijk. Een grote schattebout is het niet bepaald.
Hij ziet er inderdaad nog behoorlijk jeugdig uit voor zijn leeftijd En hij heeft ook nog geen verschrompeld aanhangsel dus ach, ik denk dat ik hem nog maar ff houd
En hij is WEL een grote schattebout humpf .
Hij vindt me niet inhoudsloos en dom, maar hij vindt wel dat ik af en toe wel eens iets meer aan mn algemene ontwikkeling mag doen....dat mag ie best vinden denk ik dan....alhoewel ik het soms wel eens irritant vind als ie me continnu dingen wil uitleggen waar ik weinig interresse voor heb maar die hij belangrijk vindt dat ik dat weet (strategieen van WO2 om maar iets oninterressants te noemen, weet zo gauw niet echt iets wat echt speelt maar ok)
Maargoed, laten we niet weer meteen mijn vriend erbij betrekken, daar ging deze topic tenslotte niet direct over.....

Laatst gewijzigd op 20-11-2003 om 00:16.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 05:58
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
********** schreef op 19-11-2003 @ 23:34:
Jij snapt het..

Heb ik ook al eens geroepen. "Waar is je gevoel voor eigenwaarde meid!?" maar dat lijkt me nu wel duidelijk. Ik snap het niet, maar sommige mensen vinden dit blijkbaar fijn bij wijze van relatie. Raar maar waar. Of misschien heeft het inderdaad iets met vaderfiguren te maken. Of misschien is ze wel de blits bij d'r vriendinnen met een - voor studentenbegrippen iig - rijke vriend met auto. Tja...

Liefde is wat mij betreft alleen goed als het mij beter maakt als ik was, me goed over mezelf doet voelen, me laat ontwikkelen, me nieuwe dingen laat zien. Als ik lekker in m'n vel zit, als het iets toevoegt aan m'n geluk. Als ik er me slechter over mezelf door ga voelen dan is er iets mis.
Oud 20-11-2003, 07:48
Scatterheart
Scatterheart is offline
Meneer vindt dat je best nog wat aan je algemene ontwikkeling mag doen. De strategieen van WOII zijn dan ook echt onderwerpen die in een relatie mee tellen. Ik zie het al voor me; "Maureen, ik vind je een leuke meid hoor, alleen je bent een beetje aan de gezette kant en ik vind het ook jammer dat je minder naar Discovery kijkt dan ik zou willen."

Maar hij is wel een schattebout.
Oud 20-11-2003, 10:31
juno
juno is offline
En wat is er mis met Discovery?

Zo leer je nog eens dat bloedvlekken met een bepaald chemisch goedje weer zichtbaar gemaakt kunnen worden.

Zo leer je nog eens wat over de tankbattle bij Tobroek.

Zo leer je nog eens wat over de hammerhead haai.

Zo leer je nog eens wat over DNA profiling.

En je kunt er zo heerlijk bij in slaap vallen....
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Tulpje6 schreef op 20-11-2003 @ 01:10:
(strategieen van WO2 om maar iets oninterressants te noemen, weet zo gauw niet echt iets wat echt speelt maar ok)
Maargoed, laten we niet weer meteen mijn vriend erbij betrekken, daar ging deze topic tenslotte niet direct over.....
ZzZzzzzzz WOII strategieeen behoren (gelukkig) niet tot algemene kennis. Als je 2 keer per week naar het nieuws kijkt, weet je ook wat er speelt.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 13:01
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 20-11-2003 @ 06:58:
Heb ik ook al eens geroepen. "Waar is je gevoel voor eigenwaarde meid!?" maar dat lijkt me nu wel duidelijk. Ik snap het niet, maar sommige mensen vinden dit blijkbaar fijn bij wijze van relatie. Raar maar waar. Of misschien heeft het inderdaad iets met vaderfiguren te maken. Of misschien is ze wel de blits bij d'r vriendinnen met een - voor studentenbegrippen iig - rijke vriend met auto. Tja...

Liefde is wat mij betreft alleen goed als het mij beter maakt als ik was, me goed over mezelf doet voelen, me laat ontwikkelen, me nieuwe dingen laat zien. Als ik lekker in m'n vel zit, als het iets toevoegt aan m'n geluk. Als ik er me slechter over mezelf door ga voelen dan is er iets mis.
Hijs is echt het tegenovergestelde van rijk en heeft al helemaaaaal geen auto, geeneens een rijbewijs...en hij heeft ook geen opleiding afgerond na zn HAVO...
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 13:10
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
juno schreef op 20-11-2003 @ 11:31:
En wat is er mis met Discovery?

Zo leer je nog eens dat bloedvlekken met een bepaald chemisch goedje weer zichtbaar gemaakt kunnen worden.

Zo leer je nog eens wat over de tankbattle bij Tobroek.

Zo leer je nog eens wat over de hammerhead haai.

Zo leer je nog eens wat over DNA profiling.

En je kunt er zo heerlijk bij in slaap vallen....
Ik zeg ook niet dat ik zo'n domme doos ben die alleen maar aan make-up denkt, maar oorlogen en battles hebben me gewoon nooit echt geboeid, net als SF- en actiefilms.....er zijn uitzonderingen, maar over het algemeen krijg ik dan zo'n (bevooroordeelde) houding van 'ahh nee he, echt geen zin in' als iemand weer zo'n 'leuke' Jean-claude van Damme film wil huren of de geweldige 4 uur durende docu over vliegtuigen in WO2 wil zien...daar heb ik dan al bij voorbaat geen zin in, omdat ik denk dat ik er toch geen reet van snap en er niks aan vind.....ik ben te bevooroordeeld, het kan best interessant zijn idd als ik maar moeite doe.
Dat vindt mijn vriend dan ook zo jammer aan me, dat bevooroordeelde elke keer, het geeneens moeite willen doen voor iets, er al bij voorbaat vanuit gaan dat iets toch niet lukt of niet leuk is or whatever.
Maar ik kijk best wel eens naar discovery hoor, vroeger toen het nog niet de hele dag over 'the greatest new cars/ machines' en 'the greatest battles' ging keek ik er zelfs best vaak naar......laatst nog een docu gezien over heldhaftige vrouwen, was best leuk.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 13:11
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Maar zullen we nu ophouden over mijn vriend en weer ff ontopic gaan?
Anders heeft deze topic ook weinig zin meer...
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Tulpje6 schreef op 20-11-2003 @ 14:11:
Maar zie je dan niet dat het de bron van al je problemen is? zie je het echt niet..
ik heb medelijden met je en dat meen ik.. hopelijk krijg je ooit genoeg zelfvertrouwen om niet overheerst te worden. Succes.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Tulpje6 schreef op 20-11-2003 @ 14:11:
Hij is niet verliefd op jou, maar op de vrouw die je zou moeten zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 23:26
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 19-11-2003 @ 12:47:
aaargh

Trouwens het verschil tussen inhoudsloos bij mannen en vrouwen is hetzelfde. Een man die zoiets doet is minstens netzo inhoudsloos.
MAAAR enige toevoeging. Die vraag stellen bij filosofische bagger, is gerechtvaardigd.

edit: en laat tulpje, als zei afgekraakt wil wordne, meot ze dat zelf weten. Moetee jullie ook perse commentaar hebben op een of andere homofiele duitse rugridder die met leer bekleed is en zich aftrekt in een blokhut?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 23:43
juno
juno is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 20-11-2003 @ 14:10:
Ik zeg ook niet dat ik zo'n domme doos ben die alleen maar aan make-up denkt, maar oorlogen en battles hebben me gewoon nooit echt geboeid, net als SF- en actiefilms.....er zijn uitzonderingen, maar over het algemeen krijg ik dan zo'n (bevooroordeelde) houding van 'ahh nee he, echt geen zin in' als iemand weer zo'n 'leuke' Jean-claude van Damme film wil huren of de geweldige 4 uur durende docu over vliegtuigen in WO2 wil zien...daar heb ik dan al bij voorbaat geen zin in, omdat ik denk dat ik er toch geen reet van snap en er niks aan vind.....ik ben te bevooroordeeld, het kan best interessant zijn idd als ik maar moeite doe.
Dat vindt mijn vriend dan ook zo jammer aan me, dat bevooroordeelde elke keer, het geeneens moeite willen doen voor iets, er al bij voorbaat vanuit gaan dat iets toch niet lukt of niet leuk is or whatever.
Maar ik kijk best wel eens naar discovery hoor, vroeger toen het nog niet de hele dag over 'the greatest new cars/ machines' en 'the greatest battles' ging keek ik er zelfs best vaak naar......laatst nog een docu gezien over heldhaftige vrouwen, was best leuk.

Dat is niet bevooroordeeld, Jean Claude van Damme is gewoon niet jouw idee van leuk. En ik denk dat heel veel mensen dat met me eens zullen zijn. Nee, je bent niet bevooroordeeld als je een eigen mening en eigen smaak hebt die afwijkt van de zijne. Kijkt hij gezellig mee naar wat jij leuk vindt? Of zijn dat dan "inhoudsloze domme" programma's? Dan is hij toch net zo "bevooroordeeld"?

(alsjeblieft, zeg niet dat je Idols en Big Brother leuk vindt, anders ben ik het acuut met hem eens.)
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 12:26
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Jadie schreef op 20-11-2003 @ 22:30:
Hij is niet verliefd op jou, maar op de vrouw die je zou moeten zijn.
Oei...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 13:15
Lovertjuh
Lovertjuh is offline
Citaat:
BadlyDrawnGirl schreef op 18-11-2003 @ 17:03:
ik weet wel dat ik een meisje ben, maar vind dat ik ook mag zeggen wat ik inhoudsloze meisjes vind...

ik vind meisjes inhoudsloos als ze niets te vertellen hebben, en als ze wel iets vertellen het bijvoorbeeld gaat over de kat die zn bakje melk helemaal had leeggedronken. Als het dus echt niet grappig/intressant of boeiend is.
Verder als ze helemaal nergens over nadenken, niet weten wat er in de wereld gebeurt...
Of als ze altijd maar zeggen: zeg jij het maar/ kies jij maar/ maakt mij niet uit...

zooo, dat lucht op...
Dat laatste vind ik niet echt waar....
Ik zeg het namelijk ook vaak zat, maar dat is omdat ik het onderhand ALTIJD moet zeggen, dus ik draai ik het om!
Kies jij maar!!!
Oud 21-11-2003, 13:38
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Lovertjuh schreef op 21-11-2003 @ 14:15:
Dat laatste vind ik niet echt waar....
Ik zeg het namelijk ook vaak zat, maar dat is omdat ik het onderhand ALTIJD moet zeggen, dus ik draai ik het om!
Kies jij maar!!!
ben jij nou echt zo dom? of kun je niet lezen? of...

SJEEZ...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 18:01
sterrelichtje
sterrelichtje is offline
volgens mij heeft 'nix zeggen' absoluut nix te maken met inhoudsloos zijn, zoals eigenlijk al gezegd is geweest. er zijn genoeg meisjes die gewoon hun mening niet durven te zeggen omdat ze bang zijn op een negatieve reactie ofzo, of omdat ze juist denken da ze dan stom overkomen.. en dat is wel spijtig.. onder inhoudsloze meisjes versta ik net meisjes die constant babbelen, maar dan gewoon of hun kapsel of kleding goed zit, en over hun laatste nieuwe aanwinst ofzo.. en over geen serieus onderwerp praten of nadenken.. eigenlijk een nutteloos leven leiden, vind ik nahja, das mijn mening
Oud 21-11-2003, 18:16
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 18-11-2003 @ 17:48:
-Geen intelligentie, behalve als het over kleding/makeup/zoete drankjes/jongens gaat.

-Zichtbaar haar best doen om tot de 'populairen' te horen. Door bijvoorbeeld niet te willen omgaan met 'nerds'

-als het erop aankomt, nogal egoistisch zijn.

-maar vooral foute humor hebben, en om haar eigen grapjes heel hard lachen.
ja idd. Als het op ICT-lessen aankomt dan zijn ze ineens compleet afhankelijk van je, in mijn geval
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 19:34
kuivaar
kuivaar is offline
Echt heel inhoudsloos vind ik mensen die alleen maar aan uiterlijk doen en bovendien onintelligent zijn. Iemand met inhoud probeert zichzelf te zijn, en zich te ontwikkelen sociaal of met iets creatiefs, muziek ofzo.
Enne iemand die nooit wat zegt of verlegen is, hoeft natuurlijk niet inhoudsloos te zijn. Inhoud hebben is wat anders dan uiten dat je inhoud hebt.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 21:19
Mister Nygaard
Mister Nygaard is offline
Gaat met zo'n meisjes altijd nergens over en de gesprekken lopen dan nooit
Oud 23-11-2003, 18:34
Chill Out
Chill Out is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 18-11-2003 @ 16:53:
Je hoort wel eens (zowel van jongens als van meisjes) van die verhalen van: mooi meisje/ mooie jongen gezien, maar het bleek bij nader inzien totaal geen inhoud te hebben/ dom te zijn.

Nou mijn vraag aan de jongens (ik ben immers een meisje): wat is voor jullie de definitie van een 'dom' of 'inhoudloos' meisje?
Is dat dat ze weinig zegt, is dat dat ze domme opmerkingen maakt, is dat dat ze weinig wereldse kennis heeft, etc....geef ook eens voorbeelden als je wilt.

Ik denk namelijk dat jongens/ mannen al snel op me afknappen omdat ik nogal 'inhoudsloos' of 'dom' overkom. Ik ben bijv. erg stil, niet hoog-intelligent (havo), geen kei in scherpe en gevatte opmerkingen maken en versta mensen vaak niet goed (met veel lawaai op de achtergrond maar ook 'gewoon') waardoor ik hun verhaal vaak maar half versta en het lijkt alsof ik ze niet begrijp.
Verder durf ik geen initiatief te nemen, durf ik niet te laten merken dat ik eventuele hints heb begrepen etc....en soms kom ik heel stuntelig en dom over heb ik het idee....verder lach ik soms te weinig of krijg ik juist die domme glimlach niet van mn gezicht af.....nouja, dat soort dingen dus.

-
Meisjes die te veel kwekken zijn dom....
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 15:26
perfectstranger
perfectstranger is offline
hahaha... ik weet wat Daan daarop zou antwoorden
Oud 26-11-2003, 09:56
Optima
Optima is offline
ik zou het niet een definitie willen noemen, maar een vooroordeel. En jah, ik heb vooroordelen, dat is lekker veilig he.

maar om nu na te gaan denken over mensen waar ik normaliter geen tijd aan wil besteden, gaat me een beetje ver.
Oud 26-11-2003, 10:38
luckyleo
luckyleo is offline
iemand met:
totaal geen algemen kennis
die slechts over uitgaan lult
van weekend naar weekend leeft
geen begrip op kan brengen voor het feit dat je niet uitgaat omdat je moet leren
niks geeft om wat er in de wereld om haar heen gebeurt
meestal weinig indrukwekkends te melden heeft
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 11:29
Verwijderd
Je hebt het over uitgaan..
Wie gaat er nou je algemene kennis "testen" tijdens het uitgaan? Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt. Je verstaat elkaar toch niet zo goed..

En tsja, dat je vriend nou zoveel weet van de prehistorie en WO2, dat moet hij toch lekker zelf weten.. ik hou bijv. absoluut niet van films, boeken of documentaires over wat voor oorlog dan ook. Nou ja, jij vindt dat soort dingen blijkbaar ook niet zo boeiend.

Maar je vertelt alleen wat je niet leuk vindt en waar je niets vanaf weet. Als je nou eens vertelt waar je wel in geinteresseerd bent, dan zijn we al een heel eind verder.
En zijn dat dan onderwerpen waar je vriend interesse voor toont?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten