Advertentie | |
|
![]() |
|
OMG. Je moet echt tegen hem zeggen dat hij een oude vieze stinkkop is waar je al die X aantal maanden aan heb verspild en dat hij een klein verschrompeld pikkie heeft. C.Q.; Maak het in vredesnaam uit met die vent, er bestaan ECHT leukere en lievere en beter voor jou zijnde jongens, in plaats van oude zeikerige zakken. Echt.
|
Misschien ziet hij er nog hardstikke lekker uit voor zijn leeftijd. Is het een van die mensen die met het klimmen der jaren niet meteen dikker, kaler en rimpeliger worden. Of je er oud uitziet hangt af van je genen. Een verschrompeld pikkie zit er op die leeftijd zeker nog niet aan !
Maar je hebt gelijk. Een grote schattebout is het niet bepaald. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind iemand inhoudsloos als ze alleen maar over nagellak kan zeuren en haar eigen vriendinnen afkraakt omdat ze een dikke kont hebben (De vriendin weegt 47 kilo.) Hoewel ze het woord narcisme niet kent, is ze het toonbeeld ervan.
En ja, ik dacht bij het schrijven van dit stukje aan een specifiek persoon. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
TULPJE WANNEER SNAP JE NOU EENS DAT HIJ JE DE GROND IN ZAL BLIJVEN BOREN TOT JE KAPOT BENT? moet je nou eens kijken naar je zelfbeeld.. dik, dom, inhoudsloos.. gebruik je hersenen even en DUMP hem. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo ja, laat uzelf vooral misbruiken. Zo nee, maak het uit. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En hij is WEL een grote schattebout ![]() ![]() Hij vindt me niet inhoudsloos en dom, maar hij vindt wel dat ik af en toe wel eens iets meer aan mn algemene ontwikkeling mag doen....dat mag ie best vinden denk ik dan....alhoewel ik het soms wel eens irritant vind als ie me continnu dingen wil uitleggen waar ik weinig interresse voor heb maar die hij belangrijk vindt dat ik dat weet (strategieen van WO2 om maar iets oninterressants te noemen, weet zo gauw niet echt iets wat echt speelt maar ok) Maargoed, laten we niet weer meteen mijn vriend erbij betrekken, daar ging deze topic tenslotte niet direct over..... ![]() Laatst gewijzigd op 20-11-2003 om 00:16. |
![]() |
||
Citaat:
Liefde is wat mij betreft alleen goed als het mij beter maakt als ik was, me goed over mezelf doet voelen, me laat ontwikkelen, me nieuwe dingen laat zien. Als ik lekker in m'n vel zit, als het iets toevoegt aan m'n geluk. Als ik er me slechter over mezelf door ga voelen dan is er iets mis.
|
Meneer vindt dat je best nog wat aan je algemene ontwikkeling mag doen. De strategieen van WOII zijn dan ook echt onderwerpen die in een relatie mee tellen. Ik zie het al voor me; "Maureen, ik vind je een leuke meid hoor, alleen je bent een beetje aan de gezette kant en ik vind het ook jammer dat je minder naar Discovery kijkt dan ik zou willen."
Maar hij is wel een schattebout.
|
En wat is er mis met Discovery?
Zo leer je nog eens dat bloedvlekken met een bepaald chemisch goedje weer zichtbaar gemaakt kunnen worden. Zo leer je nog eens wat over de tankbattle bij Tobroek. Zo leer je nog eens wat over de hammerhead haai. Zo leer je nog eens wat over DNA profiling. En je kunt er zo heerlijk bij in slaap vallen.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat vindt mijn vriend dan ook zo jammer aan me, dat bevooroordeelde elke keer, het geeneens moeite willen doen voor iets, er al bij voorbaat vanuit gaan dat iets toch niet lukt of niet leuk is or whatever. Maar ik kijk best wel eens naar discovery hoor, vroeger toen het nog niet de hele dag over 'the greatest new cars/ machines' en 'the greatest battles' ging keek ik er zelfs best vaak naar......laatst nog een docu gezien over heldhaftige vrouwen, was best leuk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb medelijden met je en dat meen ik.. hopelijk krijg je ooit genoeg zelfvertrouwen om niet overheerst te worden. Succes. |
![]() |
||
Citaat:
edit: en laat tulpje, als zei afgekraakt wil wordne, meot ze dat zelf weten. Moetee jullie ook perse commentaar hebben op een of andere homofiele duitse rugridder die met leer bekleed is en zich aftrekt in een blokhut? |
![]() |
||
Citaat:
Dat is niet bevooroordeeld, Jean Claude van Damme is gewoon niet jouw idee van leuk. En ik denk dat heel veel mensen dat met me eens zullen zijn. Nee, je bent niet bevooroordeeld als je een eigen mening en eigen smaak hebt die afwijkt van de zijne. Kijkt hij gezellig mee naar wat jij leuk vindt? Of zijn dat dan "inhoudsloze domme" programma's? Dan is hij toch net zo "bevooroordeeld"? (alsjeblieft, zeg niet dat je Idols en Big Brother leuk vindt, anders ben ik het acuut met hem eens.) |
![]() |
||
Citaat:
Ik zeg het namelijk ook vaak zat, maar dat is omdat ik het onderhand ALTIJD moet zeggen, dus ik draai ik het om! Kies jij maar!!!
|
![]() |
volgens mij heeft 'nix zeggen' absoluut nix te maken met inhoudsloos zijn, zoals eigenlijk al gezegd is geweest. er zijn genoeg meisjes die gewoon hun mening niet durven te zeggen omdat ze bang zijn op een negatieve reactie ofzo, of omdat ze juist denken da ze dan stom overkomen.. en dat is wel spijtig.. onder inhoudsloze meisjes versta ik net meisjes die constant babbelen, maar dan gewoon of hun kapsel of kleding goed zit, en over hun laatste nieuwe aanwinst ofzo.. en over geen serieus onderwerp praten of nadenken.. eigenlijk een nutteloos leven leiden, vind ik nahja, das mijn mening
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Echt heel inhoudsloos vind ik mensen die alleen maar aan uiterlijk doen
![]() Enne iemand die nooit wat zegt of verlegen is, hoeft natuurlijk niet inhoudsloos te zijn. Inhoud hebben is wat anders dan uiten dat je inhoud hebt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik zou het niet een definitie willen noemen, maar een vooroordeel. En jah, ik heb vooroordelen, dat is lekker veilig he.
maar om nu na te gaan denken over mensen waar ik normaliter geen tijd aan wil besteden, gaat me een beetje ver.
|
Verwijderd
|
Je hebt het over uitgaan..
Wie gaat er nou je algemene kennis "testen" tijdens het uitgaan? Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt. Je verstaat elkaar toch niet zo goed.. En tsja, dat je vriend nou zoveel weet van de prehistorie en WO2, dat moet hij toch lekker zelf weten.. ik hou bijv. absoluut niet van films, boeken of documentaires over wat voor oorlog dan ook. Nou ja, jij vindt dat soort dingen blijkbaar ook niet zo boeiend. Maar je vertelt alleen wat je niet leuk vindt en waar je niets vanaf weet. Als je nou eens vertelt waar je wel in geinteresseerd bent, dan zijn we al een heel eind verder. ![]() En zijn dat dan onderwerpen waar je vriend interesse voor toont? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|