Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2003, 14:51
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 21-11-2003 @ 14:58:
Ik zou een heel scherpe controle gaan uitvoeren op de ouders van dat kind. I.v.m. sexueel misbruik.
dat wilde ik net zeggen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2003, 14:56
humanbrainfuker
humanbrainfuker is offline
tja dat gebeurt nou eenmaal.
Oud 21-11-2003, 16:27
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
LiedekeR schreef op 21-11-2003 @ 14:54:
nu even serieus:

IMHO dit:

Het incident heeft niets met sex, of iets zedigs te maken. Het gaat eerder over een verschrikkelijk gefrustreerd klote kind... Zijn opvoeding is totaal mislukt. Daarnaast de predisponerende factor van een IQ <80. Waarschijnlijk wordt het kind op een bepaald niveau mishandeld door de ouders. Daar krijg je rot kinderen van. De ene loopt te treiteren, en te schoppen, en de ander steekt dingen in andersmans kont. Waarschijnlijk komt de inspiratie voor dat soort zaken ook uit het gezin. Een zekere mate van perversiteit hoort ook bij die leeftijd. Anaal-sadistische fase (poep-en-plas tijd). Ik ben geen pedagoog, maar ik vermoed dat het kind ook achterkloopt in zijn ontwikkeling.

Het lijkt mij volsttrekt ONJUIST dat dit om sexueel misbruik gaat. Het gaat om lichamelijk geweld/misbruik in het algemeen.
Laat die speculaties " Waarschijnlijk wordt het kind op een bepaald niveau mishandeld door de ouders" achterwege. Er staat meer van die klets in je stuk...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 16:38
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Is d'r hier nou echt niemand die zich afvraagt of dit hele verhaal wel waar is...
er is niet eens een onderzoek geweest, je getuigen zijn vijfjarige etterbakjes en een (als dit waar is nogal incompetente) juf. nou nou, dat is nog eens betrouwbaar... maar meteen tbs dan ?
Oud 21-11-2003, 16:42
Joostje
Joostje is offline
Tja, kleuters verzinnen en masse ook niet dat ze anaal gepenetreerd zijn door een leeftijdsgenootje
Oud 21-11-2003, 17:01
Isa
Isa is offline
Lol
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 17:03
Zaina
Zaina is offline
Ik had eerder een reactie van jou verwacht, dat die meisjes dan wel gewaagde kleding zouden hebben gedragen.
Oud 21-11-2003, 17:16
Isa
Isa is offline
Citaat:
Zaina schreef op 21-11-2003 @ 18:03:
Ik had eerder een reactie van jou verwacht, dat die meisjes dan wel gewaagde kleding zouden hebben gedragen.
misschien deden ze dat ook wel ja alleen hoe verklaar je dan het geslaag en geschop van de 5jarige.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 17:21
LiedekeR
LiedekeR is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 21-11-2003 @ 17:27:
Laat die speculaties " Waarschijnlijk wordt het kind op een bepaald niveau mishandeld door de ouders" achterwege. Er staat meer van die klets in je stuk...
.die claims maak ik ook niet. ten eerste is het een mening: IMHO, en daarnaast is het ook nog eens "waarschijnlijk".
Oud 21-11-2003, 18:07
Hulk
Hulk is offline
doktertje spelen
Oud 21-11-2003, 18:22
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
LiedekeR schreef op 21-11-2003 @ 18:21:
.die claims maak ik ook niet. ten eerste is het een mening: IMHO, en daarnaast is het ook nog eens "waarschijnlijk".
En hoe worden de roddels de wereld in geholpen? Ja juist op die manier.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 18:46
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 21-11-2003 @ 17:38:
Is d'r hier nou echt niemand die zich afvraagt of dit hele verhaal wel waar is...
er is niet eens een onderzoek geweest, je getuigen zijn vijfjarige etterbakjes en een (als dit waar is nogal incompetente) juf. nou nou, dat is nog eens betrouwbaar... maar meteen tbs dan ?
van de ene kant wel maar van de andere kant: dit verzin je niet als 5jarige kleuter anders ben je nog zieker dan iemand die het uitvoert
Oud 21-11-2003, 22:48
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 21-11-2003 @ 19:46:
van de ene kant wel maar van de andere kant: dit verzin je niet als 5jarige kleuter anders ben je nog zieker dan iemand die het uitvoert
nee, maar ik denk ook niet dat die kleuters zelf met het verhaal op de proppen zijn gekomen, maar de ouders of onderwijzers.
't kan natuurlijk ook wel waar zijn, k zeg niet dat het absoluut niet waar is, maar ik vind 't hele verhaal wat vergezocht/wellicht overtrokken.
Reageren

Regels voor berichten