Simon, bedankt voor de heldere uitleg. Misschien is het hiermee iets duidelijker geworden wat er wel gaat gebeuren en wat er absoluut niet gaat gebeuren en hoe dit tot stand is gekomen.
De kritieken die ik hier zie verschijnen vind ik ook deels terecht. Ook wijzelf hebben hier discussies over gehad. Maar het kritiekpunt wat nu als meest opwaait is over die prijs.
En dan vooral het punt dat wij als organisatie gaan bekijken wie volgens ons het beste is.
Zoals ik al eerder heb gezegd, niemand kan ooit 100% onpartijdigheid garanderen. Maar het is ook zeker niet zo dat wij nu al weten wie er gaan winnen... Ook niet tijdens het debat. Pas tegen de sluiting van het debat gaan wij in overleg. En met z'n 4en hopen we dan op dezelfde winnaars uit te komen. Die prijs verder, daar moet het eigenlijk helemaal niet om gaan. Dat is gewoon een gebaartje van Jon en ons naar jullie toe als blijk van dank en waardering voor de inzet. Het gaat uiteindelijk allemaal om de eer.
Mensen, nog 20 minuten tot openingstijd, ik heb er zin in, ik hoop de meesten van jullie ook!