Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat mag toch helemaal niet van Allah?
|
nou, dan haal ik mijn kleren toch liever bij de tweedehands, dan er mijn hele maandsalaris aan uit te geven. die mensen hebben echt totaal geen eigen gevoel voor smaak, ze moeten iets echt alleen maar hebben omdat er versace ofzo op staat. bij mij zit er ook zo'n jongen in de klas, draagt alleen maar puma en g-sus en weet ik veel wat voor merken, en het ziet er echt niet uit, al die grote merkemblemen enzo
|
daar knap ik zo ongelofelijk op af bij een jongen.. hij mag dan heel leuk en knap en weet ik veel wat zijn, als hij ook maar een beetje te groot fila of nika, of g-sus of whatever op zijn kleding heeft is het exit boy. maarja, ik loop weer te raaskallen want ik val uberhaupt niet op die types.
|
Jullie zitten allemaal op verkeerd. De meeste marokanen leven van een uitkering en wonen in achterstandswijken. Maar vandaar komt het geld niet. Bijna alle, in ieder geval heleboel marokanen doen naast dit ook andere soort werk. Zoals drugs en andere illegale handel. Daar verdienen ze hun geld en kunnen ze al deze spullen kopen. En vraag niet hoe ik hieraan kom. Ik woon in een wijk vol met marokanen, ik zie hoe ze leven. Als je een fiets voor de deur plaats, dan mag je zeker zijn dat hij na enkele minuten weg is. Dagelijks worden er gestolen spullen aangeboden, van pc's tot kleding. En daar maken ze winst van!!
En kopen die duren shit!! Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze het kopen, want nepmerk kleding is op dit moment onder de marokanen heel erg populair. Je krijgt al een evisu voor 50 euro, de winkelwaarde is 280 euro, niet een beetje raar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
*Zucht* Ik had me nog zo voorgenomen niet op dit ding te reageren. Okey je hebt marokanen die stelen, dealen whatever. En tuurlijk willen ze er steelo bijlopen, maar wie doet dat niet tegenwoordig? Zodra je buiten komt zie je bijna iedereen in één of andere funky iets lopen altow/kakker/fashionwhore alsof ze allemaal een clip gaan opnemen
![]() ![]() ![]() OMFG, door en door slecht geschreven...ik heb nog nooit zo erg gegeneraliseerd volgens mij of de Nederlandse taal zo erg verkracht ![]()
|
Verwijderd
|
In de marokaanse cultuur is het heel belangrijk om te laten zien dat je het "gemaakt" hebt of dat je veel geld hebt. Die kleren is gewoon iets voor die jongeren om status te verwerven. Op oudere leeftijd ben je daar ook helemaal de man als je in een net pak kan lopen en in een bmw kan rijden
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk dat dat onder nederlandse jeugd ook wel zo is, alleen dat het hier niet zo heel zwaar weegt. Je wil echt niet weten hoe dat bij marokanen onderling gaat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Gaan ze ook niet zo snel voortplanten, en dan komen er misschien weer wat meer intelligente mensen op deze wereld.
Laatst gewijzigd op 27-11-2003 om 14:30. |
![]() |
||
Citaat:
''heey jij draagt veels te dure kleding.. gatverdamme! Weet je wat? Ik schiet je wel ff neer.Hebben we dat ook weer opgelost '' ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Een vriendin van me, geen marokkaans meisje maar wel allochtoon, draagt heel veel prada en miss sixty en g-sus enz, maar of het is geleend, of het is nep (uit turkije ofzo). Ze zegt tegen iedereen dat het echt is en ze voelt zich echt heel stoer, maar ik vind het een beetje zielig om kleren te lenen of nep te kopen voor het merkje.
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
|