Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2003, 13:18
Sade
Sade is offline
Ik had ze nog nooit gehoord, maar ja, toen werd ik echt een keer verliefd en toen was het inderdaad:

Citaat:
Support81 schreef op 25-11-2003 @ 14:53:
-Ik vind je heel leuk en wil je graag blijven zien (lees je bent een mooie meid en ik wil de sex niet missen) maar ik wordt gewoon niet verliefd op je.
En nog leuker... ik heb er toen een punt achter gezet voor mezelf, maar nu een maand later zegt hij dat hij me mist, en er spijt van heeft
Oud 05-12-2003, 13:20
Sade
Sade is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 05-12-2003 @ 14:05:
Komt het door mijn gebrek aan initiatief
Of vindt iedereen mij gewoon hartstikke lief?
In ieder geval is het een feit
Dat nooit iemand zei 'Nee sorry meid'
Afgewezen worden is mij nooit gebeurd,
Dus heb ik ook nooit een slechte reden geheurd.
Oud 05-12-2003, 14:18
sunflouwer
sunflouwer is offline
Citaat:
maria schreef op 28-11-2003 @ 12:09:
ik wil met je kunnen pronken maar dat lukt niet op de manier waarop je je kleedt...

whaha, deze vind ik eigenlijk wel errug grappig.
Oud 08-12-2003, 20:49
honnepon
honnepon is offline
We houden van andere muziek...
Oud 10-12-2003, 18:46
kaboutertje#1
kaboutertje#1 is offline
LANGE SMOES ?????

ik heb zeker wel wat voor je gevoeld maar ik kan gewoon geen tijd voor je maken en daar had ik eerder bij na moeten denken.
ik wist wel dat het niet kon maar bij (eendiscotheek...)dacht ik er niet aan en het ging gewoon vanzelf, en het is ook niet de bedoeling om jou pijn te doen maar ik heb er gewoon moeite mee om het te zeggen dat het niet werkt tussen ons, dat doe je niet zo makkelijk.
en nu weet ik dat ik het gelijk had moeten vertellen maar ik heb het allemaal weer te ver laten komen.
je verdient een betere vriend dan ik.
ik hoop dat we goede vrienden kunnen blijven, al kan ik best begrijpen dat je dat niet meer wil.
als je het niet meer wil dan moet je het gewoon zeggen, want het is gewoon mijn eigen schuld.
ik vind het ook klote dat het zo moet lopen maar ik had het lef niet om je het meteen te vertellen.
en het is ook een hele domme actie van mij dat weet ik en daar kom ik ook niet meer onderuit.
als je maar weet dat het nooit mijn bedoeling is geweest om jou pijn te doen, maar met mijn stomme kop doe ik het weer.ik heb zeker wel wat voor je gevoeld maar ik kan gewoon geen tijd voor je maken en daar had ik eerder bij na moeten denken.

nou dit was een meeltje wat ik van hem had gekregen nadat hij me een smsje stuurde dat hij toch niet wilde. En hij miste me eerst nog zo erg en hij wilde wel wat met mij. Ik zat al heel lang achter hem aan. en daarcoor wilde hij ook al eens met mij en toen toch weer niet!!telkens zegt hij dat hij geen tijd vrij kan maken. ik vind het bullshit, volgens mij durft ie niet eerlijk te zijn.
Oud 12-12-2003, 13:26
I'mLovinIt!!
I'mLovinIt!! is offline
Ik vind dat eigenlijk best wel een lieve smoes Die is stukken beter als "je schoenen zijn lelijk" of "ik wil met je kunnen pronken en dat lukt niet met de kleren die je draagt"..

Veel liefs,

Kimmetjuh
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 16:30
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
*** schreef op 30-11-2003 @ 00:34:
ho effe, bij mij zou dat bijvoorbeeld best mee kunnen spelen, ik word helemaal eng van te 'lieve' mensen... Niet dat daar niet aan te werken zou vallen overigens.

En zelf kreeg ik een keer te horen dat ie niet durfde. Dat ie me wel leuk had gevonden, maar te verlegen was ofzo. Dat is natuurlijk onzin, als hij me echt nog leuk vond, geef je niet zo snel op...
Met te lief bedoel ik niet slijmerig zijn maar gewoon klaarstaan voor iemand als diegene je nodig heeft en dan dat naderhand naar je hoofd gegooid krijgen, na sorry dan ben je echt een boer(e trien) Ik bedoel verzin dan een beter smoes of nog beter zeg gewoon eerlijk wat je bezielt
Oud 12-12-2003, 20:25
Judici0us
Judici0us is offline
Citaat:
Support81 schreef op 25-11-2003 @ 14:53:
Ik vind je heel leuk en wil je graag blijven zien (lees je bent een mooie meid en ik wil de sex niet missen) maar ik wordt gewoon niet verliefd op je.
Sounds reasonable.. That's my favorite one-liner! neu-eh!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 00:06
probeer
probeer is offline
als ik echt van iemand hou dan dump ik dr niet (doet zij wel als ze me eenmaal goed kent )

en als ik gewoon ff voor de sex ofzo, weekje btje zoenen dat soort gedoe, dan vertel ik dat dr nadat we voor de 2e keer gezoend hebben, vraag me niet waarom, maar altijd na de 2e keer, niet eerder en niet later. meestal komt het eruit als: hey, eigenlijk heb ik geen zin hier een echte relatie van te maken, dus uhm, wat mij betreft blijft t alleen maar bij een beetje zoenen/klooien/sex.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten