Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
LANGE SMOES ?????
ik heb zeker wel wat voor je gevoeld maar ik kan gewoon geen tijd voor je maken en daar had ik eerder bij na moeten denken. ik wist wel dat het niet kon maar bij (eendiscotheek...)dacht ik er niet aan en het ging gewoon vanzelf, en het is ook niet de bedoeling om jou pijn te doen maar ik heb er gewoon moeite mee om het te zeggen dat het niet werkt tussen ons, dat doe je niet zo makkelijk. en nu weet ik dat ik het gelijk had moeten vertellen maar ik heb het allemaal weer te ver laten komen. je verdient een betere vriend dan ik. ik hoop dat we goede vrienden kunnen blijven, al kan ik best begrijpen dat je dat niet meer wil. als je het niet meer wil dan moet je het gewoon zeggen, want het is gewoon mijn eigen schuld. ik vind het ook klote dat het zo moet lopen maar ik had het lef niet om je het meteen te vertellen. en het is ook een hele domme actie van mij dat weet ik en daar kom ik ook niet meer onderuit. als je maar weet dat het nooit mijn bedoeling is geweest om jou pijn te doen, maar met mijn stomme kop doe ik het weer.ik heb zeker wel wat voor je gevoeld maar ik kan gewoon geen tijd voor je maken en daar had ik eerder bij na moeten denken. nou dit was een meeltje wat ik van hem had gekregen nadat hij me een smsje stuurde dat hij toch niet wilde. En hij miste me eerst nog zo erg en hij wilde wel wat met mij. Ik zat al heel lang achter hem aan. en daarcoor wilde hij ook al eens met mij en toen toch weer niet!!telkens zegt hij dat hij geen tijd vrij kan maken. ik vind het bullshit, volgens mij durft ie niet eerlijk te zijn.
||
Citaat:
|
als ik echt van iemand hou dan dump ik dr niet (doet zij wel als ze me eenmaal goed kent
![]() en als ik gewoon ff voor de sex ofzo, weekje btje zoenen dat soort gedoe, dan vertel ik dat dr nadat we voor de 2e keer gezoend hebben, vraag me niet waarom, maar altijd na de 2e keer, niet eerder en niet later. meestal komt het eruit als: hey, eigenlijk heb ik geen zin hier een echte relatie van te maken, dus uhm, wat mij betreft blijft t alleen maar bij een beetje zoenen/klooien/sex. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|