Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2003, 15:18
Verwijderd
Die tweede stem dat klopt wel een beetje. Op groeten uit maaiveld is dit geheel veranderd, vind ik persoonlijk.
Ook zijn de nummers daar meer gearrangeerd.
Echt top, maar anders.

Het stukje cabaret waar ik altijd kippenvel van krijg. Uit 'zwerver met een wekker' de hele sfeer van die conference. Heel goed en vooral omdat het echt gebeurd is.
Prachtig
Citaat:
Op het laatst, al in het ziekenhuis vroeg ik hem: "ben je bang?" en hij zei: "Zie het als een veel te vroeg pensioen. Ik ben alleen maar bang voor alles wat ik wél nog kon veranderen, maar hier kon ik beroerd weinig aan doe"
Wat moet ik doen straks als je weg bent? vroeg ik, twee dagen voor-ie ging, de zwerver op zijn allerlaatst' tournee.
En hij zei: "Lopen tot de zon komt, Thom, en beloof me als ik ga, als ik wegga, ga beslist niet met me mee"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2003, 19:38
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 27-11-2003 @ 16:18:
Die tweede stem dat klopt wel een beetje. Op groeten uit maaiveld is dit geheel veranderd, vind ik persoonlijk.
Ook zijn de nummers daar meer gearrangeerd.
Echt top, maar anders.

Het stukje cabaret waar ik altijd kippenvel van krijg. Uit 'zwerver met een wekker' de hele sfeer van die conference. Heel goed en vooral omdat het echt gebeurd is.
Prachtig
hoezo is dat echt gebeurd?
Oud 27-11-2003, 20:23
Verwijderd
nou ja.. er zal wel het een en ander bij verzonnen zijn, maar het gaat over de neef van Thomas Acda.
Die sterft aan kanker.

Daar gaat ook het nummer 'Zwerver met een wekker' over.
En dus ook de conference.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 19:06
Balance
Balance is offline
Ik vind de nummers van Acda & de Munnik echt super, net als hun cabaret.
Heb alle cd's en vind 'Kees', 'Lopen tot de zon komt' en 'Het geeft niet' de mooiste nummers, hoewel het wel erg moeilijk kiezen is.

Zij weten gevoelens goed in woorden en muziek over te zetten en kunnen je echt raken (althans; mij wel).
Reageren

Regels voor berichten