Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Was idd een erg strakke set. Het enige wat van mij niet had gehoeven waren de St. Anger nummers, die hadden ze mooi kunnen ruilen voor Bellz en Sanitarium. Maargoed, het zit niet altijd mee. ![]() Ik ga 21 juni weer. Damn, drie keer Metallica binnen iets meer dan 1 jaar. Zullen we alvast een topic opengooien? ![]() ![]() |
![]() |
|
Wow....... *is nog steeds sprakeloos*
Het was echt heftig!! Ik kon niet echt heel goed zien helaas (ben maar klein) maar de sfeer in het publiek was ![]() 21 juni wil ik er zeker weer bij zijn!
|
![]() |
ik verstond 24 juni
![]() maar ikke heeft ook plectrum van Kirk ohja EN FUCKING BIJNA DIE DRUMLOMMEL VAN LARS stonen we zo met 10 man te duwen, valt dat kutding voor op de grond, geeft de security hem aan zo'n wijf wat betrapt was met haar digitale camera ![]() One was echt wreed ![]() ohja ik stond achter die freak die tig keer terug werd geduwt door security |
![]() |
||
Citaat:
die keerl die steeds mot had met de security was echt lomp bezig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zat dus voor een bejaarde kampster die ladderzat was die zat alleen maar te lallen en giechelen, da was vervelend. zo'n gast struikelde nog over die stoeltjes ![]() wat echt een van de bruutste momenten was trouwens, tijdens enter sandman, dat ze even stopten en james steeds "OH YEAH?!?" brulde ! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Vlakbij ons dwaalde de hele tijd een gestoorde knakker langs die op een gegeven moment een okkie kreeg van iemand bij 'm in de buurt. Even later zag ik dezelfde opgefokte gozer weer ruzie maken met iemand anders en begonnen ze te vechten. Al vechtend vielen ze op de grond, waar ze verder lagen te rollebollen toen ineens de lichten uitgingen voor The Ecstacy of Gold. Ben benieuwd hoe dat af is gelopen. Misschien hadden ze ineens zoiets van "Hoo! Time out. Nu eerst het concert, daarna vechten we wel weer verder."
![]() Ook weer genoeg domme mensen gezien die tijdens One met een aantal glazen bier zich door het publiek probeerden te worstelen. Dan ben je ook niet een van de snuggerste. ![]() ![]() |
![]() |
|
Yea ik ben er ook geweest.. stond niet helemaal vooraan helaas maar zo'n 5 meter van't podium (vlak bij zo'n pit).
vond het echt ge-wel-dig! Echt Metallica was weer als vanouds imo ![]() ![]() Ik ga 21 juni zeker weer! ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind jou nickname trouwens niet erg normaal.. kan aan mij liggen..
||
Citaat:
![]() Ik heb 21 juni vast ook een digicam! Is het wel slim om hem mee te nemen? Of nemen ze hem in bij de ingang..
||
Citaat:
Ik zou het risico niet nemen. |
![]() |
||
Citaat:
Heb je trouwens nog veel foto's genomen?
|
![]() |
bij ingang H werd je camera ingenomen en kreeg je een nummertje waarmee je m terug kon halen (bij n maat van me gebeurd)
was echt wel n gaaf concert, halverwege het DIE-DIE-DIE gedeelte in creeping death verloor ik mn stem een beetje ![]()
|||
Citaat:
![]() Creeping death was echt geweldig ![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() nouja, 'gelukt'. ![]() ![]() Ik scan ze zo wel, maar ze zijn wel heel vaag. :\ |
![]() |
||
Citaat:
![]() nouja, 'gelukt'. ![]() ![]() Ik scan ze zo wel, maar ze zijn wel heel vaag. :\ |
![]() |
||
Citaat:
meestal nemen ze hem in maar tussen 30.000 man vinde ze je tog niet kan makkelijk doe ik ook vaak bij festivals alleen dit keer was ik um vergeten en als ze je cam afpakken krijg je hem aant einbde weer trug ze wissen hooguit je foto's
|
|