Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder keur ik niets per definitie af.. hoewel niet alles helemaal mijn ding is zou ik er met een andere jeugd misschien best naar hebben kunnen luisteren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik luister naar een hoop verschillende muziek soorten, maar niet naar alle muziek soorten. Je kan volgens mij bijna niet van alle muziek houden. Iedereen heeft een eigen smaak.
Het is wel zo dat die in die 'scenes' mensen erg bekrompen denken over muziek. Als je bv. punker bent kan je best naar andere muziek dan punk luisteren. Je bent niet opeens minder ofzo... Ik zie mezelf wel als muziekfan, ook al kan ik niet van allemuzieksoorten houden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Natuurlijk niet. Ieder persoon heeft z'n eigen muzieksmaak, net zoals bij elke leeftijd andere muziek hoort. Ik zou niet van K3 kunnen houden, maar mijn 6-jarige nichtje dan weer wel. Sommige mensen zijn gek op rap en niggah blink blink, ik kan dat gewoonweg niet uitstaan. Si simple.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien is er natuurlijk wel een verschil tussen kindermuziek als K3 en muziek bedoeld voor volwassenen. |
![]() |
|
over smaak valt niet te twisten, je bent denk ik gewoon muziekliefhebber als je van muziek houdt en het belangrijk vind en er echt waarde aan hecht, welk genre dan ook. je bent geen muziekliefhebber als je muziek alleen leuk vind om het leuk te vinden, image, erbij horen etc. denk ik. mja.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hoeft niet van alle muzieksmaken te houden, maar interesse voor een veel soorten maakt je wel eerder een echte muziekfan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En wat ik bedoelde met dat kinder-voorbeeld: Kinderen houden van simpele muziek, vooral omdat ze nog niet zo abstract na kunnen denken als volwassenen. Tussen volwassenen onderling is er ook een verschil in het niveau van abstract nadenken, of sowieso een verschil in de hoeveelheid dat iemand nadenkt. Van nature zorgeloze mensen zullen psychedelische muziek logischerwijs niet zo geweldig vinden omdat ze zichzelf er niet in kunnen herkennen. Het zou me niets verbazen als er ook een verschil is in muzieksmaak tussen mensen van verschillende intelligentieniveaus... |
![]() |
||
Citaat:
ik vind gewoon dat alleen maar van 2 of 3 muzieksoorten houden helemaal niet betekend dat je niet een echte muziekfan bent. ik hou zeker niet van elk soort muziek, house/techno/r&b/rap waardeer ik weinig tot nooit, maar betekend dat dan meteen dat ik niet een echte muziekfan ben? natuurlijk ben ik dat wel. ik heb altijd mn koptelefoon op, er gaat geen dag voorbij wanneer ik het niet over muziek heb, en het is een van de grootste delen van mn leven. toch vind ik dat de meerderheid van de liedjes die in de hierboven genoemde genres behoren kut zijn, en ja, ik luister tegenwoordig alleen maar naar emo en numetal. misschien redelijk kortzichtig, maar als iemand het mij flikt om te zeggen dat ik geen muziekfan ben dan verdienen ze een schop
||
![]() |
Citaat:
Je kunt niet van alles houden, maar je kunt wel alles leren waarderen. Ook de "crap" zoals men het noemt, zou je moeten leren waarderen. Deze muziek slaat wel aan bij de meeste mensen, ze staan niet voor niets in de top 40. Laat iemand van het forum hier een liedje voor britney spears schrijven en zeker weten dat het niet in de top 40 komt. Dat is echt best moeilijk. Niet dat ik er van hou, maar ik waardeer wel dat mensen er mee bezig zijn en er iets, voor de massa, aantrekkelijks van maakt. goed, dat was het. ![]()
|
![]() |
kvin het een beetje een rare stelling.
natuurlijk zijn dr in elke muzieksoort wel een aantal goeie nummers, maar als ik bijvoorbeeld naar rap kijk, dr zijn heus wel wat goede nummers, maar over het algemeen vind ik het niks. Als de muzieksoort me dus al überhaubt niet aanspreekt ga ik niet op zoek of er misschien toch nog goeie nummers zijn in dat genre. ik blijf dan veel liever in m'n eigen genre, want dan is de kans toch wel stukken groter dat ik het veel vetter vin. Wat ik wel denk is dat geen enkele muziek slecht IS. Natuurlijk kunnen mensen het wel slecht VINDEN. maarrem natuurlijk KAN iedereen van elke muzieksoort houden, maar dat ligt aan je opvoeding en omgeving (zoals velen al voor mij zeiden)
||
![]() |
Citaat:
Ik heb dan ook meer respect voor de mensen die de muziek maken voor artiesten als britney spears dan de artiesten zelf.
|
![]() |
|
|