Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
niceman1984, weet je wat mij nou zo opvalt? Alles en iedereen is fout; de media, de kapitalistische wereld, de regeringen, de mensen die voor het kapitalisme zijn behalve het Communisme. Het is allemaal wel erg ongeloofwaardig hoor! Als het communisme zou werken zou het positieve punten hebben. Echter, communisme werkt niet. Mensen geven hun eigenbelang niet op! In tijden waarin het Christendom een belangrijke godsdienst was hebben mensen ook niet massaal hun bezig gedeeld met anderen... Het communisme heeft juist voor curruptie gezorgd. Sommige mensen bleken gelijker dan anderen ![]() Dus nee, toch maar liever kapitalisme dan communisme. Bovendien is het met goed beleid mogelijk heel wat nadelen van een puur kapitalistisch systeem te ondervangen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In Amerika is er dan voldoende ruimte om industrie en landbouw mogelijkheden te ontwikkelen, die nodig zijn voor het in stand houden van werelddominatie. Al die dode Amerikanen kunnen we wel opfikken, en een soort electriciteitscentrale maken die stroom maakt van hen ![]() En de vrijheid van meninguiting is ook verdwenen, iedereen die iets tegen heeft op de machthebbers vindt een bloederige dood ![]() En het 5e reich? Wat was het 4e dan? ![]() Oke, maar dan ook een nummer erbij, en een soort zendertje, zodat er controle is over de onderdanen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en al het werk laten doen waar ons eigen volk geen zin in heeft ![]() En een paar kunnen we er altijd nog wel doden natuurlijk ![]() 4e reich was toch de poging van duitsland? we kunnen wel ook zeggen dat we aan het 4e beginnen, maar dat is naaperij ![]() ![]() ![]() de technologie bestaat al, dus ik zie het probleem niet ![]()
||
Citaat:
dus al die tijd heb ik er 1 bij verzonnen? ![]() nouja, maar toch vind ik 5e toch beter ![]()
||
Citaat:
![]() ja, fantasierijk ben ik genoeg ![]()
||
![]() |
Citaat:
Alle grote dictators brengen de meelopers die dicht bij hen staan om, uit vrees voor verraad of machtsovername Jij bent mij te aanwezig, ik denk dat jij de eerste bent die geliquideerd zal worden onder mijn regime als je zo doorgaat |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
(jammer dat je alleen was en die troep bodychimps met zen 20gen) dus 5e gaan we voor
|
Jullie kijken teveel TV stelletjes kleuters dit onderwerp gaat nergens meer over, ga maar elkaar beconcurreren stelletjes rechtse asociale figuren hier, waar zijn de helden van deze maatschappij gebleven?
![]() helaas leven we in een maatschappij van ieder voor zich jullie kinderen zullen later in een kut maatschappij gaan leven dan kan ik je garanderen! dan zullen jullie mischien mijn woorden herinderren. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
als we hem als eerste liquideren, dan ben jij en je volgelingen stuurloos overgeleverd aan onze genade ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en waarschijnlijk nog fan van david hassel(t)hof ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hans Janmaat. Goed politcus en vooruitziener of Zwart schaap en rascist? Verwijderd | 217 | 25-12-2008 02:48 | |
[stelling] Etnische/religieuze geweldadige conflicten bestaan niet Verwijderd | 213 | 15-11-2008 15:22 | |
" De nachtmerrie van een links Kabinet " Sanctus | 296 | 06-04-2006 10:24 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 488 | 20-08-2005 23:14 | |
De Jong wil uit LPF-fractie stappen UnknoWn EntiTy | 122 | 15-10-2002 08:19 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |