Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar goed, heb trouwens wel gewonnen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
jatten, openbaar dronkenschap, onder invloed rijden, wildplassen, vernielen, te hard rijden, door rood, geen licht aan, bepaalde dingen in de fik steken, illegaal vuurwerk afsteken, openbare orde verstoring, cd's kopyuh en zo kan ik nog wel tijden doorgaan...mja tzijn allemaal van die dinge dat iedereen wel us heb gedaan denk...
|
![]() |
|
* (per ongeluk) een setje Spice Girls kaartjes stelen. Ik dacht dat ze gratis waren...
![]() * Met z'n drieen/vieren naast elkaar fietsen * Door rood licht fietsen * Over de stoep fietsen * Cd's branden/mp3 downloaden * Tijdje zwart werken * Me niet aan de verkeersregels houden * Met net iets te veel drank op fietsen * Zonder licht fietsen * Tegen een auto aan rijden en geen briefje achterlaten Allemaal vrij onschuldige dingen dus! Gelukkig... |
![]() |
|
- door rood rijden (niet opzettelijk)
- te hard rijden (opzettelijk) - politiewagen gesneden (niet opzettelijk) - geparkeerd op gehandicaptenparkeerplek (opzettelijk) - geparkeerd op betaald parkeren zonder te betalen (opzettelijk) - spookrijden - vele kantoorartikelen van de baas 'geleased' (opzettelijk) - tijd van de baas gepikt (opzettelijk) - mp3tjes gedownload; cd's gecopieerd (opzettelijk) - snoepjes en sigaretten gepikt (opzettelijk maar niet in een winkel) - valsheid in geschrifte gepleegd (opzettelijk) - gespiekt tijdens tentamens (opzettelijk) - net gedaan of ik zwom voor m'n A-diploma (opzettelijk) - zwart bijgeklust (opzettelijk) - wildplassen (eigenlijk onopzettelijk) Klinkt eigenlijk allemaal erger dan dat het is/was.
|
![]() |
- dagelijks door rood licht fietsen (
![]() - spookrijden op het fietspad ( ![]() - met 3 of 4 mensen naast elkaar fietsen ( ![]() - fietsen in voetgangersgebied ( ![]() - fietsen met discman heel hard aan ( ![]() - en ook wel combinaties van die dingen hierboven - mp3's downloaden, cd's kopieren e.d. ( ![]() - spieken tijdens SE-toetsen, mailen en andere niet-voor-school-sites bekijken in de mediatheek ( ![]() - en ben dit weekend voor het eerst bekeurd GVD. ging met iemand anders met de trein, zij had een voordeelurenkaart, en we hadden de trein van 8:47. en ze had er helemaal niet aan gedacht dat dat dus voor 9 uur was. GVD 10,60 per persoon ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dat is het wel denk ik Laatst gewijzigd op 02-12-2003 om 18:48. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Nieuwstopic Dekaloog | 101 | 18-05-2015 18:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
abortus kaaseter | 265 | 29-01-2007 21:01 |