Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ook niet-joden zijn in israel welkom, zie de druzen en vele christelijke gemeenschappen. Als je niet-joods bent, krijg je niet 1-2-3 een verblijfsvergunning e.d. maar dat lijkt me meer dan logisch. Maar je bent van harte welkom. |
![]() |
||
Citaat:
Maar daar ging dit topic gewoon niet over. Maar niks houdt je tegen om dáár een topic over te starten hoor. @ Nare Man: goede punten had je daar, trouwens. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
SimShalom schreef op 13-12-2003 @ 23:46:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(georgie, afghanistan, Iran, Congo, Wit-Rusland, etc) Don't blame me.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() simpele ziel...jij bent gewoon verloren, zoek het lekker uit. Het is wel duidelijk dat jij geen vredelievend persoon bent.
||
Citaat:
Alsof het dan mag wat Israel doet ![]() Zoals ik in een ander topic zei, wat je hier bij kan betrekken: Natuurlijk is er in sommige landen minder sprake van godsdienstvrijheid dan zoals wij die hier kennen. Daar valt weinig over te twisten. Om echter te gaan stellen dat het totaal niet mogelijk is om in het grootste gedeelte van de islamitische wereld (onder islamitische wereld versta ik landen waarbij de meerderheid van de inwoners islamitisch is) een kerk te gaan bouwen, gaat nogal ver. In Saoedi Arabie is het nogal wat lastig om een kerk te bouwen en in Iran zal het waarschijnlijk ook niet makkelijk gaan, in Turkije en Marokko echter zul je heel wat minder tegenstand of geen tegenstand kunnen verwachten. Niet meer dan hier. Maar omdat het in Saoedi Arabie moeilijk gaat om een kerk te bouwen, moeten wij ook maar moeilijk gaan doen over een moskee? Als het in Somalie normaal is onder bepaalde bevolkingsgroepen om vrouwen te besnijden, moeten wij dat hier in Nederland dan ook maar gaan doen onder alle vrouwen? Als het in Colombia normaal is elkaar voor het geringste dood te schieten, moeten wij dat in Nederland dan ook maar doen? M.a.w.: moeten we onze mensenrechten aan de kant zetten, omdat elders in de wereld die mensenrechten niet gerespecteerd worden? http://forum.scholieren.com/showthre...66#post8471666
||
Citaat:
Zo los je t echt niet op.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
b. Naïef. Het wordt alleen maar erger en erger. c. Er zitten ONSCHULDIGE ingesloten. Er worden daar kinderen in gevangenschap geboren. Mensen worden als dieren behandeld, dan zijn onmenselijke acties te verwachten. Ik kan hier echt niet bij met m'n pet/hoofddoek
||
Citaat:
B. Als ze de Palestijnen nou eens hard aanpakken niet. C. Dat is heel vervelend maar ik stel het leven van onschuldige Joden hier iets hoger dan het leven van Palestijnen die van jongs af aan leren Joden te haten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() die jonge kinderen zijn net zogoed onschuldig, jij had in dezelfde positie kunnen verkeren als jij daar achter een hek werd geboren. Jij zou ook geen jodenlover worden. Dat is geen aangeleerde haat zoals jij het stelt, maar puur gekweekt door de situatie die Israël schept.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Deze discussie leidt zoals gewoonlijk nergens naar toe.
En ik zet hier dus maar weer een slotje op met de mededeling dat KRITIEK OP HET BELEID VAN ISRAEL WIL NIET AUTOMATISCH ZEGGEN DAT JE EEN HEKEL HEBT AAN JODEN. zo.
|
![]() |
|
|