Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
het stalinisme is weer iets heel anders en heeft meerdere slechte kanten, ook wel goede
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het bolsjewisme leidde uiteindelijk tot een soort van tsaren republiek, die het oorspronkelijke idee van Marx en Engels totaal teniet deed. Stalin, maar ook Lenin ( die ikzelf een betere persoon vind ) zijn het plaatje van de eerlijke verdeling vergeten, want niet iedereen was gelijk, de partij top had het beter dan de arbeiders en boeren, die veelal moesten hongeren en onder bizarre omstandigheden leefden.( Overleefden.....) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() De levensomstandigheden voor de arme mensen werden alleen maar beter slechter dan in de tsarenrijk hadden ze het niet ze waren toen slechts slaven gedegradeert tot vee. |
![]() |
||
Citaat:
Niet de helft.. 999/1000ste van de wereldbevolking wordt onder mijn gezag uitgeroeid.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hoop dat mr. nice guy, echt zinvolle informatie opdoet, als hij bezig is met zijn Marxistische studie in Antwerpen.
Want door gebrek aan op feiten gebaseerde kennis en argumenten zit hij hier een boel onzin te verkopen, waar zelfs Karl Marx zich van zou omdraaien in zijn graf |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
eerst ff, je nederlands is beroerd (niet dat dat van mij nou zo geweldig is met afkortingen maar ik maak iig (over het algemeen
![]() ![]() Veder, ga bij die kerk, eh, hoe heet ie, zo'n zelfmoord kerk, toen gingen ze juichen toen het vliegtuig in het WTC vloog ![]() Kijk ik snap je id wel, er zijn indd (te) veel mensen op deze aardbol. Ik denk soms ook wel es, we lappen al die mensen op in ziekenhuizen en mensen die zwak zijn, die krijgen weer kinderen enz, we creeeren en zwakke mensheid in feite, maar zoiets durf je amper te denken, omdat als je het persoonlijk bekijkt... Ieder mens is een individu en heeft het recht om te leven en vanuit dat oogpunt vind ik je uitspraak ronduit grof en heb ik zoiets, als je dat vind... begin maar bij jezelf..
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
mensen ZIJN dieren, de enige goeie mens ![]()
|
de theorie van het communisme is heel erg goed, deze theorie zal echter nooit uitgevoerd kunnen worden, om het simpele feit dat er altijd mensen meer macht dan anderen wensen, waardoor gelijkstelling van allen onmogelijk word. Het is een droom, een illusie die mensen voortdrijft het te proberen, wat nog een menselijke eigenschap is; namelijk de wil om toch een probleem te overwinnen, sommige mensen schijnen echter van dit soort ideeen, en de drang om het onhaalbare doel toch te halen, een beetje gestoord te worden, hiermee breng ik mijn verwijzing inderdaad naar de topicstarter waaraan ik zou verzoeken, ons niet op te dringen met zijn idioten ideeen, die kant noch wal raken, of anderzijds op zijn minst zichzelf en zijn ronduit idiote posts naar het subforum: "onzin" te verplaatsen. niemand hier neemt jou en jouw ideeen serieus net zo min als op onzin, daar hebben mensen er echter minder last van.
hiermee eindig ik dit stuk schrijfsel waarin mijn mening wel meer dan duidelijk is, met de woorden: Verbeter de wereld, begin bij JEZELF
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
HAHAHA sommige mensen hier zijn echt meesterlijk!
![]() ![]() maar goed. Ten eerste wilde ik, net zoals wel andere mensen hier doen, niceman complimenteren met zijn goede nederlands! iemand met havo zou beter moeten weten. En ten tweede, ga je gang knul!! moord iedereen maar uit en daarna jezelf dan hebben wel allemaal geen last meer van elkaar, maar of de wereld er nou echt beter van zou worden... dat denk ik niet, wie weet is het wel allemaal zo bedoeld, dat de mens de wereld verkloot en dat ze dan door hun eigen domme schuld allemaal in 1 klap de pijp uit gaan... Maar goed als laatste wil ik nog even kwijt dat iemand zoals jij gelukkig nooit de macht zou kunnen grijpen en dat dat een groot voordeel voor onze wereld is.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven na de dood ** | 74 | 16-03-2009 09:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Drugs & Alcohol |