Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar, waarom is dit topic nog open? Het gaat helemaal nergens over ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vind het meer iets voor de kantine ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik word er trouwens ook helemaal ziek van hoe dit het nieuws weer domineert. Er is zo ongeveer geen fatsoenlijk nieuws meer te lezen op de voorpagina's, en gisteren weer eens de hele programmering omgegooit, gelukkig had ik Guzman opgenomen, bah.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Leuk, straks weer een koningin (maar als die op de troon komt, ben ik al stokoud
![]() ![]() ![]() - Emma Wilhelmina Juliana Beatrix - Emma Wilhelmina Georgina Clausina/Klazina - Emma Wilhelmina Maria Georgina Beatrix Claus Zoiets, denk ik. ![]() ![]() Groetjes, Ripper
||
![]() |
Citaat:
En wat een onzin, waarom zou ik hier blij mee zijn? Ik vind baby's lelijk, ken de ouders niet, noch verdere familie. Medelijden met het kind heb ik wel.
||
Citaat:
Natuurlijk zitten er voor het kind nadelen aan de rol van erfprinses. Ze zal in haar jeugd minder vrijheid en meer druk van journalisten ondervinden dan andere kinderen. Dit stoomt haar echter ook klaar voor haar toekomstige rol als onze koningin. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik wilde niet beweren dat dingen die zelden gebeuren de moeite waard zijn, maar bedoelde dat je de komende 30 jaar waarschijnlijk geen last meer van geboren kroon-prinsen danwel kroon-prinsessen zult hebben, dus kun je hier niet één dagje iig een beetje begrip hiervoor opbrengen? Wat de kranten betreft, wil je beweren dat dit het enige nieuws is dat jou kennelijk niet interesseert? Er staat elke dag zoveel nonsense in de krant waar je ook voor moet betalen. Dat is nou eenmaal het nadeel aan kranten, altijd zo geweest, dus kan ik niet begrijpen waarom je voor die paar extra centen zo moeilijk zou doen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Naam prinsesje lijkt uitgelekt via site koninklijk huis
Uitgegeven: 8 december 2003 13:03 Laatst gewijzigd: 8 december 2003 13:19 AMSTERDAM - Hoewel prins Willem-Alexander pas dinsdagochtend bij de aangifte de naam van zijn kind wereldkundig wil maken, lijkt de naam van het prinsesje al te zijn uitgelekt. Dankzij een controle van zogeheten IP-adressen op de officiële site van het koninklijk huis komt de naam Catharina Amalia bovendrijven. Als je het IP-adres voor de site www.koninklijkhuis.nl opvraagt krijg je een bepaald IP-adres (193.78.30.30). Als je vervolgens opvraagt voor welke sites dit IP-adres nog meer wordt gebruikt, dan verschijnt een interessante lijst van namen. De site www.catharina-amalia.nl/ is sinds 7 december geregistreerd op naam van de Stichting Sigillis Regiis Praesidio. Deze stichting is in het leven geroepen om de Oranjes te beschermen tegen commerciële uitbuiting. van nu.nl |
![]() |
||
Citaat:
Dan mag ze er niets over zeggen, want ze is onschendbaar. En als ze er iets over zou zeggen krijg de opvolger van JP problemen. Dus al is ze republikeins, ze moet haar mond houden. Je hebt er dus niets aan ![]() maar het idee van een republikeinse koningin vind ik op zich wel grappig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Als je de link www.catharina-amalia.nl/ invoert zoek ie eerst daarnaar. Dan gaat ie over naar www.koninklijkhuis.nl en zonder die geopend te hebben springt ie vanzelf naar de link http://www.koninklijkhuis.nl/gebeurt...geboorte1.html
Vervolgens: "de pagina kan niet worden weergegeven" Dus het is eigenlijk duidelijk toch?! Of.. is het een publiciteitsstunt om de media op het verkeerde been te zetten? Kan ook nog!
|
Verwijderd
|
Dinsdag doet Willem-Alexander aangifte van de geboorte van zijn dochtertje in Den Haag. Dat meldt de RVD. (bron: www.anp.nl)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hopelijk bekeerd ze zich later tot de Islam, en trouwt ze met een marrokaan en laat haar aanspraak op de troon vallen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-12-2003 om 13:33. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|