Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2003, 17:21
Verwijderd
Christine Le Duc is inderdaad veel te mainstream haha.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 18:07
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
a new nose schreef op 13-12-2003 @ 18:21:
Christine Le Duc is inderdaad veel te mainstream haha.
Ik vind altijd een beetje dat het geaccepteerd is omdat het vooral op de man catered. Veel lingerie, 't een en ander aan spelletjes en de meer mainstream speeltjes, maar dingen die puur voor de vrouw zijn vind je er nauwelijks.

Misschien omdat mannen een uitstalling dildo's en vibrators te confronterend vinden?
Oud 13-12-2003, 20:02
Verwijderd
Laatst wou ik voor mn broer een karma sutra boek kopen voor aankomende kerstmis en ja, die kocht ik als 14jarige bij Christina Leduc. Ik zou zelfs mn neefje meenemen als het moest, zoveel aanstootsgevens is er niet, tenzij je alle boekjes door bladert of zo. Een heel vriendelijk vrouwtje hielp me bij het uitkiezen van het goede boek. Geen emotie zoals schaamte kwam bij me op, alhoewel ik niet zo snel met extreme dingen bij de kassa aankom. Dan schaam ik misschien een beetje...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 19:14
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik ben er vrijdag geweest in leiden. vond wel beetje apart, maar t gaf toch ook wel een beetje een supermarkt-idee.. en je denk toch: 'wat zou die vrouw achter de balie nou denken..'
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 12:42
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 09-12-2003 @ 17:36:
Ik vroeg me af of ze nog bestaan, die mensen die zich ervoor schamen. Maar ja, ze bestaan dus nog. Nu vraag ik me af waarom. Dat je een louche achteraf-sexshop compleet met vaseline luchtje liever mijdt, dat snap ik wel. Of dat je er gewoon geen interesse in hebt, in dildo's en boekjes en ondergoed. Maar dat je je ervoor zou schamen?

Zeker omdat de winkels gewoon in de gangbare winkelstraten liggen, en er niks vies aan is, zie ik niet in waarom je het niet zou durven een dergelijke zaak binnen te lopen.

Zelf stap ik ook gerust een louche seksshop binnen, en durf dan gerust vragen te stellen over de dildo's met 'em in mijn hand, maar zo'n donker zaakje ga ik niet (meer) alleen naar binnen, en dat heeft niets met schaamte te maken.

Er zijn idd zaken waarin je mij niet zult betrappen. Van die donkere achteraf dingetjes met een hele foute sfeer om zich heen hoef ik niets te hebben. Maar als ik ergens een christine zie en ik zie iets leuks hangen in de etalage, dan stap ik gewoon naar binnen. No problem. Meestal doe ik dat dan pas als mijn vriend bij me is zodat hij dat even zijn mening kan geven over hoe het staat ed, maar stap er ook wel eens alleen naar binnen om te kijken of het uberhaupt wel in mijn maat is... (schijnt ook nogal een probleem te zijn, of je zwemt erin, of je krijgt nauwelijks adem )
Oud 15-12-2003, 16:09
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 14-12-2003 @ 20:14:
ik ben er vrijdag geweest in leiden. vond wel beetje apart, maar t gaf toch ook wel een beetje een supermarkt-idee.. en je denk toch: 'wat zou die vrouw achter de balie nou denken..'
Ben daar laatst ook nog geweest. Ik had wel zoiets van: hopen dat niemand me ziet. Maar goed ik vond het opzich ook eigenlijk maar heel erg gewoontjes, niet echt schokkend ofzo.
Oud 15-12-2003, 17:26
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Preaper schreef op 11-12-2003 @ 21:10:
Die zijn zo lang, zodat je ze ook kan vasthouden. Of wou jij ze er met 'handvat' en al instoppen?
Het was maar een voorbeeldje hoor

Regels voor berichten