![]() |
|
Verwijderd
|
Laatst wou ik voor mn broer een karma sutra boek kopen voor aankomende kerstmis en ja, die kocht ik als 14jarige bij Christina Leduc. Ik zou zelfs mn neefje meenemen als het moest, zoveel aanstootsgevens is er niet, tenzij je alle boekjes door bladert of zo. Een heel vriendelijk vrouwtje hielp me bij het uitkiezen van het goede boek. Geen emotie zoals schaamte kwam bij me op, alhoewel ik niet zo snel met extreme dingen bij de kassa aankom. Dan schaam ik misschien een beetje...
|
![]() |
||
Citaat:
Er zijn idd zaken waarin je mij niet zult betrappen. Van die donkere achteraf dingetjes met een hele foute sfeer om zich heen hoef ik niets te hebben. Maar als ik ergens een christine zie en ik zie iets leuks hangen in de etalage, dan stap ik gewoon naar binnen. No problem. Meestal doe ik dat dan pas als mijn vriend bij me is zodat hij dat even zijn mening kan geven over hoe het staat ed, maar stap er ook wel eens alleen naar binnen om te kijken of het uberhaupt wel in mijn maat is... (schijnt ook nogal een probleem te zijn, of je zwemt erin, of je krijgt nauwelijks adem ![]()
||
Citaat:
|
|