Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en opeen gegeven moment moet het ophouden. Meer dan de helft steunt hem. En een stel linkse opdonders proberen hem stuk te maken. Kijk eens waar Pim nu is ![]()
||||
Citaat:
PARANOÏDE!!! ![]() Citaat:
Verder snap ik niet waar jij je druk om maakt. Ze hebben hem een imposanter bovenlichaam gegeven, en een shirt met een ware tekst. Dat is toch hartstikke onschuldig? Wat is in godsnaam jouw (en zijn) probleem? Ik denk dat ik het antwoord al weet: een te lange pik, waar te makkelijk op getrapt kan worden. Citaat:
![]() Op de rest van je post ga ik niet eens in, die is namelijk te belachelijk voor woorden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
je lijkt een beetje zielig ![]()
||
Citaat:
Balkenende dreigt niet met een rechtzaak omdat iemand zijn afbeelding gebruikt, maar omdat hij deze afbeelding "smakeloos" vindt. Nu heb ik niet zoveel verstand van recht, maar ik acht de kans klein dat hij zo'n rechtzaak zal winnen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En welke plicht ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vraag me af wat er mis is met een overduidelijke satirische verwijzing naar het beleid van Balkenende m.b.t de gezondheidszorg. En dat de meerderheid regeert doet daar niets aan af, sinds wanneer is oppositie voeren verboden? Denk je dat het CDA in acht jaar Paars nooit oppositie gevoerd heeft? Dit is slechts een ludieke manier van actie voeren, en jouw krampachtige reactie erop doet vermoeden dat je net zo'n slecht gevoel voor vrijheid van meningsuiting en humor hebt als Balkenende zelf. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Juist in een democratie is het van belang dat men op deze manier invloed kan uitoefenen op de publieke opinie en het beleid, sterker nog, op die manier wordt het land beter regeerbaar omdat besluiten dan aan legitimiteit winnen. |
![]() |
||
Citaat:
Balkenende moet niet zo zeuren, en jij ook niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wees blij dat er commentaar op "het gezag" geleverd wordt, anders zou het een dictatuur worden... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
even een linkje voor de non-believers, http://www.fotografenfederatie.nl/BTL/BTL-07.html - let vooral op de op-twee-na-laatste en de laatste paragraaf. ![]() Laatst gewijzigd op 12-12-2003 om 00:57. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ie nou had gezegd wat JIJ zegt, dan had ie dus gelijk. En moeilijk he, normaal praten? Speciaal voor jou: ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|