Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb de discussie zelf gedeeltelijk gevolgd, kwam er later in namelijk... maar die politicus die daar was, gaf dat zelf ook aan ja. dat het eigenlijk al absurd was, dat zo'n instelling in Nederland uberhaubt moet bestaan (ze vond het overigens wel goed dat die mensen dat deden) maar dat het dus moest bestaan in een land als Nederland. dit geeft, naar eigen zeggen (en ik ben het er mee eens) dat ze hier zelf niet eens meer voor kunnen zorgen, en dat de mensen die het minder 'goed' hebben op deze manier veel te afhankelijk worden. ik ben het dus met je eens Gauloises .
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
500 euro is gewoon veel geld, rijke mensen leven ook op grotere voet. Ik vind niet dat je een eenmalige verplichting kan stellen van 500 euro, ookal lijkt het niet veel bij zo'n inkomen, het is toch wel ingeplant. Verder hebben mensen met een hoog inkomen ook op andere vlakken hogere uitgaven dat mensen met weinig geld.
In mijn ogen kun je beter de belasting wat verhogen ![]() Nu lijkt het 500 euro afpakken, en anders denkt niemand er meer over ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Gauloises schreef op 13-12-2003 @ 21:34:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Deze topic komt van het Jongerenkabinet-wisselforum. Dit wisselforum sluit binnenkort, en daarom heb ik besloten deze topic te verplaatsen. Kunnen jullie hier nog even doorgaan.
N&Aforumbazen: sluit of verplaats hem maar, als jullie hem niet willen hebben.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Presidentsverkiezingen Verenigde Staten 2012 Martiño | 262 | 06-11-2012 17:00 | |
Heffing op mp3- en dvd-spelers Go | 67 | 08-12-2006 17:00 | |
Christenen moeten meebetalen aan abortus. Verwijderd | 135 | 15-12-2004 20:00 |