Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ja, een heel concert van Slipknot boeit me absoluut niet en Metallica heb ik pas nog gezien. Ik zit er over na te denken om naar Rock Am Ring te gaan.. ![]()
||
Citaat:
hehe die heb ik vanochtend zoveeeeel gezien.. ik was er al om 4 uur vannacht.. dus was als eerste toen ik HIM en ANTI-FLAG kaarten ging halen(met 2 andere vrienden).. vrienden van me (Weer andere) gingen wel.. lijkt me opzich best vet.. mja.. money aint here.. en tis ook niet echt mijn geweldige smaak
||
![]() |
Citaat:
nu heb ik dr extra geen gehaald omdat ik slipknot niet geweldig vind, het geluid in ArenA heel erg kut is, en omdat t me te duur is |
![]() |
||
Citaat:
Anti-Flag wel.. die vind ik echt geweldig... maar HIM vind ik wel lekkere muziek, ik ga vooral mee omdat t lekkere muziek is en omdat we met een groep vrienden gaan.. ![]()
|
Verwijderd
|
Voor de mensen die hopen op Metallica, verwacht niet teveell..
heb ze op Dynamo (dacht '99) gezien, en vond er bagger weinig aan.. En slipknot, ja, ze zijn officieel uit elkaar dus ikd enk eigenlijk dat het gewoon muderdolls zijn die slipknot nummers gaan spelen.. En de murdeolls, wat zijn dat een stel aanstellers :r Dat was dus echt het verschrikkelijkste optreden dat ik ooit heb gezien! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Slipknot is dus NIET officieel uit elkaar en ze blijven gewoon DE SHIT! hun site projects waren misschien niet allemaal even cool maar de murdeldolls zijn echt wel ruig.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Kheb gistren 2 kaartjes besteld voor mij en me broer. 2e rang staanplaatsen
![]() Verdomd hoge prijs, maar wutever. Zo hard als ik het laatste album vond zuigen, zo bruut vind ik het dat ik naar Metallica live ga ![]() En het klinkt raar voor jullie, maar dit is pas de eerste keer dat ik naar een concert ga. En dan ook meteen zo'n topper. Ik dacht btw dat Korn en Slipknot elkaar vroeger totaal niet mochten, of is dat al weer een paar jaar geleden? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ben nooit eerder geweest ![]() En het zal wel met (speciale) dranghekken verdeeld zijn |
![]() |
|
ik neem me eige muziek mee voor tijdens korn en slipknot ofzo
![]() ga iig wel al vooraan staan ![]() maar het is best leuk om es naar 2 bands te kijken die je iegenlijk niet zo heel goed vind weer es wat anders waarom doet iedereen eigenlijk zo overdreven?? (ok i kdeed het ook, maar dat was sarcastisch bedoelt)
|
haha ik ben opsich ook wel dork
![]() neuh dat niet, ik ga die dag ervoor iig a'dam in, ff paar vriende op zoeke, daar slapen en dan 's ochtends richting het stadion denk wel dat het nu drukker is dan 6 december omdat het 21e een stuk warmer is
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Top 3 mooiste concerten waar je geweest bent HowLovely | 178 | 30-08-2004 17:20 | |
Muziek |
[Amsterdam Arena] Metallica, Slipknot + KoRn ANTIWAR | 2 | 21-12-2003 18:50 |