Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het gaat er niet om wat men eerder moet proberen, dat ziet ieder voor zichzelf. Bij jou komt het paranormale bijvoorbeeld op de laatste plaats, bij mij op de eerste. Er word niet eens gezegd dat die buikpijn niet wetenschappelijk verklaarbaar zou zijn. Paranormale heling is zacht en direct, het lijkt mij logisch dat eerst te proberen, omdat andere middelen kunstmatig zijn en je die niet altijd bij de hand hebt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmm... eindelijk mijn beloofde reply. Aangezien mijn internetverkeer beperkt is, heb ik niet het hele topic doorgelezen.
Wat je doet komt vrij vaak voor zelfs. Handoplegging, mesmerisme,... Wat je precies doet, weet ik niet, maar er is energie overdracht (de warme handen, soms zelfs gloeiend heet). Of die warmte of die energie het hem doet, geen idee. Dat het in het hoofd zit, klopt niet helemaal, ik kan het namelijk zelf ook en ik heb sommige mensen al geholpen die echt totaal niet geloofde, zelfs eigenlijk niet in de gaten hadden wat ik deed. Dan merkten ze op dat het warm was en aangenaam en even later verbaasd dat de pijn weg was. Genezen kan ik niet, nog niet, maar wel pijn wegnemen. |
![]() |
||
Citaat:
Mijn beste vriend met oud en nieuw. Paar leuke vuurpijlen gekocht (illegaal, maar goed) en ook 2 legale. Al die illegale dingen gingen super en waren hardstikke mooi. Steekt een legale aan, BAM, knalt em direct uit elkaar nog voordat hij de kans had om weg te komen. Gevolg: brandplek op z'n trui en een suizend oor. (viel gelukkig mee dus) Die brandplek daar kan ik niets aan doen, maar die pijn in z'n oor (en dus automatisch ook hoofd) wel. Zonder dat hij doorhad waar ik mee bezig was voelde hij de pijn ineens vertrekken en een warme tinteling door zijn hoofd en oor heen gaan. Dus het hoeft niet tussen de oren te zitten, (over oren gesproken ![]()
||
Citaat:
Ik voelde een warmte van zijn hande afkome heel raar..... maar het hielp!
|
Ik kan het ook (soms dan). Ik was zo'n 3 kwartier bezig met mensen met problemen in hun rug en zo. En dan waren de problemen een dag of twee over, vaak. En dan kwamen ze weer terug. Dus echt genezen zou ik het niet kunnen noemen.
Zoals ik het voel, komt er dan een energie door m'n arm en hand heen, die van buiten mezelf komt. Die is er dan gewoon. Ze noemen het energie, maar het voelt eigenlijk als 'genezend gevoel' aan. Ik kan die energie niet pakken of nemen, hij is er of hij is er niet. Ze noemen het magnetiseren, omdat de (officiele) ontdekker, een Fransman, eerst dacht dat het een soort magnetisme was. Ik vind magnetiseren een rotnaam, maar ja, de andere naam die ze gebruiken is "healen", en degeen die zijn arm uitsteekt naar een ander zou dan een "healer" zijn. Die naam vind ik weer overdreven. Te zweverig, net of je dan zo'n high-sky persoon bent, compleet met new age muziek en mooie kleurtjes. Wordt een keer tijd voor een betere naam dus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
genezer gaat wel, maar is nog een te algemene term, magnetiseren is een speciale manier van genezen eigenlijk. Is moeilijk, misschien kan ik beter aan dat woord magnetiseerder wennen. |
![]() |
|
![]() |
goeie naam weet ik ook niet
beter gwoon wat totaal nieuws verzinnen ![]() maar ik geloof wel dat et kan ik heb een collega gehad met een hernia die dr totaal niet in geloofde ik deed handoplegging en ze kon de hele nacht slapen als een roosje deed ik et een dagje niet lag ze weer de hele n8 wakker van de pyn nu ben ik er weg en spreek haar niet echt meer wel jammer ![]() maar als ik dat deed kreeg ik hele warme handen en zweet handen en in mijn hoofd kwam een kleur op vaak paars of oranje wat betekend dat dan? ![]() groetjes
|
Dag Tio3a (familie van de "gewone" Tio?),
Oranje is volgens mij een kleur die met denken, inzicht, begrip en geestelijke warmte te maken heeft. En wat je met paars bedoelt, dat kan volgens mij paars zijn, maar ook violet of blauwviolet. Deze kleuren hebben allemaal met spiritualiteit te maken, in ieder geval. Als je de kleuren op deze kleurenkaart nr. 1 kunt aanwijzen, dan kan ik je er misschien meer over zeggen. Op deze kleurenkaart, kleurenkaart nr. 2 zijn de vakjes wat groter, is misschien makkelijker te bekijken. Natuurlijk is mijn opvatting over kleuren maar 1 van de mogelijke opvattingen, er zijn er meer mogelijk. groeten, peter. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
heler zou geen goede naam zijn. je healt of geneest niemand. Het is alleen verlichting van de pijn. Uit deze voorbeelden blijkt niet dat iemand de oorzaak van de pijn weg kan halen. Pijn verlichten kan ik me ook heel goed voorstellen: pijn die in een vorm van energie wordt overgedragen.
een vraag die hieruit volgt is dan (maar dat heb je ook bij pijnstillers..) is het wel goed om pijn te verlichten terwijl de oorzaak niet weg is? is pijn niet het signaal van het lichaam dat er iets fout is?
||
Citaat:
Maar je kan het beste in jezelf nagaan, waar dit idealisme bij past. groeten, peter. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Buikpijn op onregelmatige momenten SC | 22 | 17-02-2016 13:58 | |
Lichaam & Gezondheid |