Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Pft.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Al die replies hier zijn eigenlijk best jammer - mensen die met woorden als hond en slechte vriend proberen de topicstarter toch echt maar te overtuigen dat hij het niet moet doen. Hoe serieus neem je dit forum? ![]() Ik vraag me trouwens af hoeveel mensen hier niet hetzelfde zouden overwegen, ook al is het alleen maar spelen met de gedachte, die nu staan te roepen dat het allemaal slecht is. Hij die zonder zonden is, zullen we maar zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
Moet kunnen toch, vroeger ging men ook vreemd, waarom afschaffen?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar wel erg zielig als je zelf niet aan een meisje kunt komen en daarom die van je vriend maar pakt. (als t dus puur om de sex gaat) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() nee, maar je kunt ook overleggen met je vriend toch... of eigenlijk, 'k zou het dan wel haar laten doen.... ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als zij met dat voorstel komt vindt ze hem dus blijkbaar adequaat om mee te neuken, dan kun je moeilijk zeggen dat hij geen meisje kan krijgen, want ze komen dus blijkbaar zelf naar hem toe ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Ik pak haar helemaal niet af, ze kwam zelf met dit voorstel zoals nare man al zei.. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Probeer je even in je vriend zijn plaats te zetten:
Besef jij hoe ongelooflijk pijn het kan doen als degene waarvan je houdt twee keer met een ander naar bed gaat? En welk gevolg dit kan hebben voor vertrouwen in mensen? (in het algemeen dan, het kan goe zijn dat hij dan niemand meer vertrouwt, geen vrienden, geen vriendinnen, geen liefdes,...) Crap, is ze dat waard? Als die jongen nog niet klaar is voor seks, zal ze geen ster in bed zijn (achja, misschien ook wel, maar je weet toch al dat het voor haar geen wekelijkse activiteit is, tenzij ze zo'n slet is dat ze het aan elke jongen vraagt) denk daaraan. Zoek je een meisje die seks met jou wilt, niet een meisje dat seks met iemand wilt, en verknoei aub niemand zijn gevoelens en vertrouwen enkel voor het gehoorzamen van je p*k, want dat is laf. Dit vind ik er van. Ik snap dat je erover denkt hoor, het is de natuur, mannen zijn gemaakt om overal hun zaad te verspreiden, maar één raad: Blijf af van meisjes van 'n ander (zeker als 't je vriend is) Btw: het hem vertellen vind ik ook een goed initiatief, hij mag wel eens beseffen met wat voor meisje hij een relatie heeft. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en volgende week ga ik op vakantie, dus hoop dat ze het vergeet en er over ophoudt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En idd, hij zal het misschien niet geloven int begin, maar hij zal het wel beseffen achteraf... Wat je ook kan doen; chat nog eens met dat meisje, en lok uit dat ze erover begint, slaag het gesprek op, en toon het als bewijs aan die vriend. Hoe vroeger hij het inziet, hoe minder pijn hij zal hebben... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vind het eccht geen stijl als je op dat voorstel in gaat en er met haar vandoor gaan als het uit is, is ook niet echt vriendschap-bevoordelijk.. Als jij die jongen echt zo'n goede vriend had gevonden was je eerst niet aan het twijfelen of je het zou doen, maar of je het aan hem zou vertellen.. Gelukkig ben je tot bezinning gekomen, misschien moet je t eens overwegen om het alsnog aan hem te vertellen..Vind dat hij er wel recht op heeft, om te weten wat voor vriendin hij heeft...
Laatst gewijzigd op 22-12-2003 om 00:24. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat zou je doen als... Michel1992 | 2 | 26-05-2009 11:50 | |
De Kantine |
Nog 5 maanden te leven. Wat zou je doen? Verwijderd | 49 | 12-01-2009 17:26 | |
De Kantine |
Wat zou je doen als je een dag ... mocht zijn Verwijderd | 113 | 27-10-2008 08:32 | |
De Kantine |
Hoe zou je reageren in de situatie?/ Wat zou je doen als..? Missy | 360 | 06-06-2008 01:44 | |
De Kantine |
Wat zou je doen als....... BananaSplit | 226 | 30-01-2006 14:21 | |
Seksualiteit |
Wat zou je doen? AngelLena | 29 | 24-05-2004 21:15 |