Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2003, 08:52
snoopy
snoopy is offline
Eh... ik zeg één ding:
mijn broer is van de zomer belazerd door z'n vriendin, met z'n beste vriend. Je wilt niet weten hoe klote hij zich voelde toen hij erachter kwam.
Vriendschap is ook over, nu.
Oud 16-12-2003, 08:58
miro
miro is offline
Citaat:
MarkB schreef op 15-12-2003 @ 23:06:
Ik ben bevooroordeeld; ik ben verliefd op m'n beste vriendin en dat is de vriendin van iemand die ooit m'n beste vriend was (ja, zover is het al gekomen), dus ik zeg niks. Maar ik zeg gewoon heel eerlijk dat ik, net als Bruut,zou twijfelen of ik het wel of niet zou doen. Erover nadenken maakt je nog geen slecht mens, zoals sommigen onder jullie zeggen.
Verliefd zijn is wel wat anders dan er serieus over nadenken om een keertje sex met haar te hebben (ook al ben je daarbij verliefd) Met een keertje sex vekloot je alles, dat heb je zelf misschien niet door. Maar als je daar nog over na moet gaan denken... Dus en een keer sex met de vriendin van je vriend, en je vriend ontzettend kwetsen daarvoor én dr dan ook nog ns om gaan liegen... Ja dan ben je dus serieus dom bezig, als je daar over na moet denken.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 09:03
Bruut
Bruut is offline
heb er de hele nacht niet van kunnen slapen
en ik heb straks nog wel tentames!! als dat maar goed gaat
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 09:20
XzeoN
XzeoN is offline
Citaat:
Bruut schreef op 15-12-2003 @ 16:32:
kan heus wel zelf aan een meid komen, maar zij kwam toch met het voorstel en die relatie stelt dan toch geen flikker voor als ze zoiets wil..
en niemand zal er achter komen als we t gewoon stil houden.
wel eens over nagedacht dat zij misschien gewoon iemand is die problemen heeft met monogaam zijn? En nog maar te zwijgen over het feit dat ik jou een waardeloze vriend zou vinden als je ook maar over zoiets nadenkt, om met de vriendin van een vriend van je naar bed te gaan. Dan stelt die vrienden relatie tussen jou en die vriend van je voor jou ook niet veel voor of wel soms?

Pft.
Oud 16-12-2003, 10:20
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
XzeoN schreef op 16-12-2003 @ 10:20:
wel eens over nagedacht dat zij misschien gewoon iemand is die problemen heeft met monogaam zijn? En nog maar te zwijgen over het feit dat ik jou een waardeloze vriend zou vinden als je ook maar over zoiets nadenkt, om met de vriendin van een vriend van je naar bed te gaan. Dan stelt die vrienden relatie tussen jou en die vriend van je voor jou ook niet veel voor of wel soms?

Pft.
ja daar heeft ze denk ik inderdaad problemen mee.. en het is inderdaad verkeerd om er over na te denken maargoed deed het wel..
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 11:11
infamous
infamous is offline
Citaat:
XzeoN schreef op 16-12-2003 @ 10:20:

Pft.
woord
Oud 16-12-2003, 12:14
oldt3
oldt3 is offline
Al die risico's voor een keertje sex amai,kzou t nog ni overwegen.
Vorige keer is t trouwens uitgekomen he,ma een vriend bedriegen da zou ik nooit doen he.
Maarja je hebt zo van die mensen
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 12:23
moenbase
moenbase is offline
misschien een triotje? stel het eens voor bij die meid.
Oud 16-12-2003, 12:25
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef op 16-12-2003 @ 13:23:
misschien een triotje? stel het eens voor bij die meid.

Al die replies hier zijn eigenlijk best jammer - mensen die met woorden als hond en slechte vriend proberen de topicstarter toch echt maar te overtuigen dat hij het niet moet doen. Hoe serieus neem je dit forum?

Ik vraag me trouwens af hoeveel mensen hier niet hetzelfde zouden overwegen, ook al is het alleen maar spelen met de gedachte, die nu staan te roepen dat het allemaal slecht is. Hij die zonder zonden is, zullen we maar zeggen.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 12:28
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-12-2003 @ 13:25:

Ik vraag me trouwens af hoeveel mensen hier niet hetzelfde zouden overwegen, ook al is het alleen maar spelen met de gedachte, die nu staan te roepen dat het allemaal slecht is. Hij die zonder zonden is, zullen we maar zeggen.
ik ben er ook aardig van overtuigd dat er een hoop nu-nee-schudders, toch stiekum verlangens heeft of heeft gehad voor de vriend(in) van hun 'partner'.
Moet kunnen toch, vroeger ging men ook vreemd, waarom afschaffen?
Oud 16-12-2003, 12:56
miro
miro is offline
Citaat:

Al die replies hier zijn eigenlijk best jammer - mensen die met woorden als hond en slechte vriend proberen de topicstarter toch echt maar te overtuigen dat hij het niet moet doen. Hoe serieus neem je dit forum?
.
Hoezo is dat nou weer jammer. Hij vraagt toch om serieuze reacties neem ik aan. T boeit mij verder niet of hij t doet of niet, ik heb immers verder niks met die mensen te maken. Maar je kunt zeggen wat je van mensen vindt die dit soort dingen doen en wat het voor gevolgen heeft. T is allemaal een kwestie van inlevingsvermogen en hoe jij daarop reageert. Heeft helemaal niks te maken met hoe serieus je dit forum neemt of niet.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 13:00
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
miro schreef op 16-12-2003 @ 13:56:
T is allemaal een kwestie van inlevingsvermogen en hoe jij daarop reageert. Heeft helemaal niks te maken met hoe serieus je dit forum neemt of niet.
Nee, het heeft te maken met je primaire behoeften, en seks hoort daar nou eenmaal bij
Oud 16-12-2003, 13:05
miro
miro is offline
Citaat:
moenbase schreef op 16-12-2003 @ 14:00:
Nee, het heeft te maken met je primaire behoeften, en seks hoort daar nou eenmaal bij
Idd helemaal gelijk in.

Maar wel erg zielig als je zelf niet aan een meisje kunt komen en daarom die van je vriend maar pakt. (als t dus puur om de sex gaat)
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 13:09
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
miro schreef op 16-12-2003 @ 14:05:
Idd helemaal gelijk in.

Maar wel erg zielig als je zelf niet aan een meisje kunt komen en daarom die van je vriend maar pakt. (als t dus puur om de sex gaat)
je behoefte voor seks gaat voor het glad strijken van van morele normen en waarden
nee, maar je kunt ook overleggen met je vriend toch... of eigenlijk, 'k zou het dan wel haar laten doen....
Oud 16-12-2003, 13:19
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
het aan je maat vertellen en dan erop springen voordat ie het uitgemaakt heeft

al het andere maakt je een trieste lul
Oud 16-12-2003, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Er is wel een groot verschil tussen de vriendin van je vriend proberen te versieren omdat je zelf geen ander meisje kunt krijgen, en (eventueel) ingaan op een voorstel waar dat meisje zélf mee komt.

Als zij met dat voorstel komt vindt ze hem dus blijkbaar adequaat om mee te neuken, dan kun je moeilijk zeggen dat hij geen meisje kan krijgen, want ze komen dus blijkbaar zelf naar hem toe
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 14:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Jij zegt het.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 15:37
Fade of Light
Fade of Light is offline
@TS: omfg triest persoon
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 15:43
Zazoo
Zazoo is offline
wat ben jij nou voor vuile egoist zeg. Alsof het aan jou is om te bepalen of de relatie iets voorstelt. en als t niks voorstelt, is dat dan een goede reden om de vriendin van je vriend te neuken? er zitten bij jou echt een hele hoop steken los.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 16:45
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Idd helemaal gelijk in.

Ik pak haar helemaal niet af, ze kwam zelf met dit voorstel zoals nare man al zei..

Citaat:
Zazoo schreef op 16-12-2003 @
wat ben jij nou voor vuile egoist zeg. Alsof het aan jou is om te bepalen of de relatie iets voorstelt. en als t niks voorstelt, is dat dan een goede reden om de vriendin van je vriend te neuken? er zitten bij jou echt een hele hoop steken los.
Hier heb ik weer lekker veel aan doos
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 16:54
miro
miro is offline
Citaat:
Bruut schreef op 16-12-2003 @ 17:45:
Ik pak haar helemaal niet af, ze kwam zelf met dit voorstel zoals nare man al zei..
Ik zei ook niet AFpakken, ik zei pakken....

En dat is wel erg makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 16:56
Bruut
Bruut is offline
je zegt toch dat ik zelf niet aan meisje kan komen? dat slaat nerges op ! en dat staat helemaal los van het onderwerp!

Laatst gewijzigd op 16-12-2003 om 16:58.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 16:58
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Bruut schreef op 16-12-2003 @ 17:45:
Hier heb ik weer lekker veel aan doos

goede kritiek is altijd lastig he Er zitten minstens 2 goede vragen/stellingen in.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 17:05
miro
miro is offline
Citaat:
Bruut schreef op 16-12-2003 @ 17:56:
je zegt toch dat ik zelf niet aan meisje kan komen? dat slaat nerges op ! en dat staat helemaal los van het onderwerp!
Jij leest ook alleen de dingen die je wil lezen he.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 17:08
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
miro schreef op 16-12-2003 @ 18:05:
Jij leest ook alleen de dingen die je wil lezen he.
dat stond er toch of niet?
naja laat ook maar
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 17:12
Jessicaa_b
Jessicaa_b is offline
DAt doe je toch niet!! wie gaat er nou een vriendschap op het spel zetten voor zoiets..
Vriendschap is belangrijker dan sex..
Oud 16-12-2003, 20:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Jessicaa_b schreef op 16-12-2003 @ 18:12:
Vriendschap is belangrijker dan sex..
Ligt eraan met wie
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 20:42
jet
jet is offline
Citaat:
Bruut schreef op 15-12-2003 @ 23:02:
doen? jij vind dus dat ik het wel moet doen? hmmmmmm
wil je graag horen dat je het moet doen? als je t doet bestaat er nog maar 1 woord voor je: maten naaier
Oud 16-12-2003, 20:47
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
jet666 schreef op 16-12-2003 @ 21:42:
als je t doet bestaat er nog maar 1 woord voor je: maten naaier
whahah naait ie zijn vriendin van zijn vriend EN zijn vriend
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 20:52
jet
jet is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 16-12-2003 @ 21:47:
whahah naait ie zijn vriendin van zijn vriend EN zijn vriend
Oud 17-12-2003, 15:46
Hornyboy
Hornyboy is offline
Hier een ideetje:
als je alle voordelen en nadelen op een rijtje zet en op mekaar afstreept en daarna checkt wat er overblijft...
Meer nadelen dan voordelen is niet doen,
meer voordelen dan nadelen is doen hehe.

P.S. Als ik het was zou ik het...... thats right.. doen!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 17:48
Verwijderd
Ik ben blij dat jij geen vriend van mij bent. Dat je het alleen al overweegt is al erg genoeg.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 21:35
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Probeer je even in je vriend zijn plaats te zetten:

Besef jij hoe ongelooflijk pijn het kan doen als degene waarvan je houdt twee keer met een ander naar bed gaat?
En welk gevolg dit kan hebben voor vertrouwen in mensen? (in het algemeen dan, het kan goe zijn dat hij dan niemand meer vertrouwt, geen vrienden, geen vriendinnen, geen liefdes,...)

Crap, is ze dat waard? Als die jongen nog niet klaar is voor seks, zal ze geen ster in bed zijn (achja, misschien ook wel, maar je weet toch al dat het voor haar geen wekelijkse activiteit is, tenzij ze zo'n slet is dat ze het aan elke jongen vraagt)
denk daaraan.

Zoek je een meisje die seks met jou wilt, niet een meisje dat seks met iemand wilt, en verknoei aub niemand zijn gevoelens en vertrouwen enkel voor het gehoorzamen van je p*k, want dat is laf.

Dit vind ik er van.
Ik snap dat je erover denkt hoor, het is de natuur, mannen zijn gemaakt om overal hun zaad te verspreiden, maar één raad:
Blijf af van meisjes van 'n ander (zeker als 't je vriend is)

Btw: het hem vertellen vind ik ook een goed initiatief, hij mag wel eens beseffen met wat voor meisje hij een relatie heeft.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 16:22
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 17-12-2003 @ 22:35:
Probeer je even in je vriend zijn plaats te zetten:

Besef jij hoe ongelooflijk pijn het kan doen als degene waarvan je houdt twee keer met een ander naar bed gaat?
En welk gevolg dit kan hebben voor vertrouwen in mensen? (in het algemeen dan, het kan goe zijn dat hij dan niemand meer vertrouwt, geen vrienden, geen vriendinnen, geen liefdes,...)

Crap, is ze dat waard? Als die jongen nog niet klaar is voor seks, zal ze geen ster in bed zijn (achja, misschien ook wel, maar je weet toch al dat het voor haar geen wekelijkse activiteit is, tenzij ze zo'n slet is dat ze het aan elke jongen vraagt)
denk daaraan.

Zoek je een meisje die seks met jou wilt, niet een meisje dat seks met iemand wilt, en verknoei aub niemand zijn gevoelens en vertrouwen enkel voor het gehoorzamen van je p*k, want dat is laf.

Dit vind ik er van.
Ik snap dat je erover denkt hoor, het is de natuur, mannen zijn gemaakt om overal hun zaad te verspreiden, maar één raad:
Blijf af van meisjes van 'n ander (zeker als 't je vriend is)

Btw: het hem vertellen vind ik ook een goed initiatief, hij mag wel eens beseffen met wat voor meisje hij een relatie heeft.
ja je heb gelijk, ik ga ook niet heb haar verteld dat ik feestje heb van een maat van me en dat ik niet kan morgen!

en volgende week ga ik op vakantie, dus hoop dat ze het vergeet en er over ophoudt.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 16:28
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 17-12-2003 @ 22:35:
dat zou ik niet zomaar doen Wie zegt dat die vriend van hem dat gelooft en niet denkt dat 'bruut' wil stoken? Die garantie heb je neit, dus.... ik zou daarmee erg voorzichtig zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 16:31
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 18-12-2003 @ 17:28:
dat zou ik niet zomaar doen Wie zegt dat die vriend van hem dat gelooft en niet denkt dat 'bruut' wil stoken? Die garantie heb je neit, dus.... ik zou daarmee erg voorzichtig zijn.
dat ga ik ook niet doen, ik denk dat ie dat niet trekt.. hij heb het nog steeds moeilijk met die ene keer en begrijpelijk natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 16:40
Luna
Luna is offline
Als je een echte vriend bent vertel je hem nu ook nog wat zijn meisje, achter zijn rug om, allemaal uitspookt.
Oud 18-12-2003, 16:51
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
vizz schreef op 18-12-2003 @ 17:40:
Als je een echte vriend bent vertel je hem nu ook nog wat zijn meisje, achter zijn rug om, allemaal uitspookt.
straks denkt ie dat ik tussen hun beide wil komen ofzo? en die gozer is tot over zn oren verliefd op haar, en ik wil hem dat niet ontnemen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 18:11
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Bruut schreef op 18-12-2003 @ 17:51:
straks denkt ie dat ik tussen hun beide wil komen ofzo? en die gozer is tot over zn oren verliefd op haar, en ik wil hem dat niet ontnemen.
Dan doe je er zeker goed aan het hem te vertellen. Beter nu korte pijn, dan dat ie binnen 3 maand teweten komt dat zijn meisje nog twee keer is vreemdgegaan.

En idd, hij zal het misschien niet geloven int begin, maar hij zal het wel beseffen achteraf...

Wat je ook kan doen; chat nog eens met dat meisje, en lok uit dat ze erover begint, slaag het gesprek op, en toon het als bewijs aan die vriend.

Hoe vroeger hij het inziet, hoe minder pijn hij zal hebben...
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 22:31
Verwijderd
tip: sla je msn-berichten op en neem gesprekken waarin ze dit soort dingen bespreekt gewoon op met je phone.

Volgens mij is ze niet te vertrouwen, ze bedriegt er eigen vriendje zelfs en als er dan ooit problemen zijn dan heb je ten minste nog iets wat in je voordeel is
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 21:53
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Alex schreef op 18-12-2003 @ 23:31:
tip: sla je msn-berichten op en neem gesprekken waarin ze dit soort dingen bespreekt gewoon op met je phone.

Volgens mij is ze niet te vertrouwen, ze bedriegt er eigen vriendje zelfs en als er dan ooit problemen zijn dan heb je ten minste nog iets wat in je voordeel is
ze is ook niet te vertrouwen, maar toch vertel ik het niet wil het niet verpesten voor hem, omdat hij zo verliefd is op haar!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 21:56
miro
miro is offline
Citaat:
Bruut schreef op 21-12-2003 @ 22:53:
ze is ook niet te vertrouwen, maar toch vertel ik het niet wil het niet verpesten voor hem, omdat hij zo verliefd is op haar!
Hij zal toch nog wel een keer doodongelukkig van haar worden hoor. Of het nou mede dankzij jou of iemand anders is. Je kunt m t beter proberen duidelijk te maken, ten eerste om te laten zien dat je n echte vriend bent, ten tweede omdat ie later veel ongelukkiger zal zijn dan nu (hoe langer hoe erger)
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 00:18
Sangria
Sangria is offline
Citaat:
Bruut schreef op 15-12-2003 @ 23:02:
doen? jij vind dus dat ik het wel moet doen? hmmmmmm
dus als Dukko zegt: "spring maar van de brug...."

ik vind het eccht geen stijl als je op dat voorstel in gaat en er met haar vandoor gaan als het uit is, is ook niet echt vriendschap-bevoordelijk.. Als jij die jongen echt zo'n goede vriend had gevonden was je eerst niet aan het twijfelen of je het zou doen, maar of je het aan hem zou vertellen.. Gelukkig ben je tot bezinning gekomen, misschien moet je t eens overwegen om het alsnog aan hem te vertellen..Vind dat hij er wel recht op heeft, om te weten wat voor vriendin hij heeft...

Laatst gewijzigd op 22-12-2003 om 00:24.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten