Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2003, 16:49
Verwijderd
Ik zie het later allemaal wel. En ik vind "Je gaat toch wel dood" een goed argument. Of dat morgen is omdat je onder een auto loopt of over 80 jaar achter de geraniums in het bejaardentehuis, dat is niet interessant. Interessant is dat je geleefd hebt voor je gaat. Ik kijk heus wel uit met chemische rotzooi en heroïne/cocaïne gevallen, maar voor de rest...
Tijdens de dioxine-crisis heb ik de kippen ook niet gemeden, ik maak me er niet zo druk over. Er zijn te veel schadelijke dingen om me druk over te maken. En eventuele schade die ik oploop, dat is een probleem voor later, oud en afgetakeld word ik toch wel (als ik dus niet voortijdig sterf) en dement daar is tegenwoordig ook niet veel meer voor nodig. We zien wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2003, 21:07
Verwijderd
Ja je zegt "je gaat toch wel dood, het gaat er om dat je geleeft hebt"

Maaruh als je nou een btje oppast en toch leuke dingen doet heb je tenminste lang geleeft.
En om nou te zeggen morgen onder een auto, maar ik heb geleeft. Mwha vraag me af of je dan vind dat je echt hebt geleefd (Zoooo kort)

euh ik kan ut ff niet zo goed verwoorden....
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 09:26
zeehond23
zeehond23 is offline
meningen, je kan er zo lekker lang over doorzeuren
Oud 18-12-2003, 12:58
Verwijderd
Citaat:
omajunk schreef op 17-12-2003 @ 22:07:
Ja je zegt "je gaat toch wel dood, het gaat er om dat je geleeft hebt"

Maaruh als je nou een btje oppast en toch leuke dingen doet heb je tenminste lang geleeft.
En om nou te zeggen morgen onder een auto, maar ik heb geleeft. Mwha vraag me af of je dan vind dat je echt hebt geleefd (Zoooo kort)

euh ik kan ut ff niet zo goed verwoorden....
Maar die beetjes oppassen moet je met alles doen, dan moet je alles met mate, en daarbij, je kunt gewoon niet voorspellen wanneer je gaat. De opa van mijn moeder heeft jaar en dag keihard pijp gerookt, de mens is 96 geworden, een vriend van mij, 24 jaar oud, gezond geleefd, bam: hersenbloeding.
En waarom zou je lang willen leven: om jezelf oud zien te worden en aftakelen en alles zien veranderen en op een ochtend erachter komen dat je die veranderingen niet meer kunt volgen?
Of kinderen krijgen waarbij je denkt, ik ga me nooit zo gedragen als mijn ouders en dan blijkt dat je dat stiekem al de hele tijd wel doet?
Er is voor mij geen charme aan het ouder worden, niet dat ik morgen dood wil gaan en niet dat ik er alles aan zal doen om jong te blijven, maar het hoeft voor mij allemaal niet op die manier. Huisje boompje beestje... Nix voor mij...

Maar daar ging het niet over.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 16:25
Droyd
Droyd is offline
Hangt af in welke mate het verslavend is...Eens ik verslaafd ben aan een bepaalde drug zie ik de fun er niet meer van in.

Als ik iets doe, gebeurt dat jammergenoeg wel in grote hoeveelheden aangezien ik wil zien hoever ik kan gaan. (niet goed dat, ik weet het)

Ik rook een keer in de twee weken, drink een keer in de twee maanden (heel erg veel meestal) en rook ieder trimester een joint of 2 ineens.

Kvinnet goed zo
Reageren

Regels voor berichten