Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het gaat trouwens erg goed met mij, ben naar een ander kingdom gegaan, en we staan momenteel zeer hoog in de honor charts.
||
![]() |
Citaat:
![]() we zijn nieuwe undead-whoop-ass tactieken aan 't bespreken, maar 'tis niet echt gemakkelijk Enige zwakte is toch de economie mits ze full elite zijn ![]() maareuhm, traden mag niet eh ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Alleen hopen dat Mehul nou niet al te overdreven z'n best doet.... hij lijkt aardig op dreef.
||
![]() |
Citaat:
nu hopen dat 'ie aardig is voor ons KD ![]() hebben momenteel 1 prov die er 2 doet...
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() dalik wordt je hele KD gerund door 1 persoon ![]() maar ja, alles is geoorloofd in de liefde en oorlog ![]() trouwens, wat volg jij/jullie als war-strat? ik denk erover om schools erbij te nemen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik weet nog niet wat ik daarna precies ga doen, misschien inderdaad wat schools, onze undeads iig niet, dat lijkt me duidelijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
ik speel ook Utopia, op de BF server, t heeft alleen vandaag wel erg lang en veel kuren
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
leuke methode 3 wizzys gaan dik awen op een 2k prov totdat elke attacker rond 15% guilds die dude helemaal plat FB dan 6 attacks erop en hij is DOOD!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarja... blijkbaar mag je er van uitgaan dat je tegenstander niets doet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() SW is trouwens niet zo heel effectief, maar AW daarintegen is zwaar overpowered. Net zoals MS (imo)
||
![]() |
Citaat:
FB + Storms + MS Greed + Riots evt dat combineren. Nu doe ik 24/7 iedereen MSen en dan kies ik de grootste active uit om helemaal af te slachten.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
was niet echt denderend iig, ET is effectiever ivm met SW gefeli trouwes met je count ![]() ik ben in 3 hits van 1400 honor terug naar 500, nauwelijks ops/spell op me gehad (afgezien van 24/7 MS ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Dank u ![]() En dat zuigt wel heel hard ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
en aangezien ik niet graag suicide doe ik vaker conquest (als general zijnde tegen grotere doelen levert dat best nog wel wat op ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
imo is halfling rogue nog steeds de beste manier om honor te gainen. Full elite en geen aanvaller kan je breken (behalve met bottomfeeding), en AW levert best veel honor op.
|
yo all - heb niet de moeite genomen topic te lezen
honor zou deze age eindelijk eens GOED moeten gaan (was voorgaande ages (2x) avian of (3x) orc)... nu ben ik human. Enige detailpunt dat me nogal veel kost is monarchy ![]() ![]() Halfling rogue lijkt mij btw ook een mogelijkheid. Maar als faery, zeker met nieuwe elites, kan je toch best veilig zijn... en je hebt Nightmares & MS, good 4 honor... - hmm... ik denk toch faery. Faery heeft betere defense en 1 TM kost al heel wat honor.
Laatst gewijzigd op 28-01-2004 om 18:26. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ook 17% wt's, 2 tpa raw, en CS houd al met al ERG veel tegen... Dan 15 epa en 2 opa, en nog 8 schamele peasants per acre, dus vertel mij de zwakke plek ![]() (en ja, ik ben 30% van m'n land kwijt om m'n inkomen op pijl te houden (gecombineerd met constant IA en veel ToG's)
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Monarchy is leuk hoor, ik wees alleen op dat ene minpuntje dat monarch gangbangen vaak als grappig wordt beschouwd.
![]() Faery kan op zich a/t/m maar ik zou het niet doen. Dat is toch teveel voor optimaal spelen. t/m lijkt mij het beste. Ze hebben niet het inkomen om gevallen elites te vervangen.
||
![]() |
Citaat:
of ze moeten a/m zijn ![]()
||
![]() |
Citaat:
momenteel hebben we 5 elf rogues (of 1 mystic en 4 rogues, niet zeker) en de rest aanvallers (avians/humans/orc, domme combo ja, weten we nu ook ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Dus hoezo niet mogelijk ![]() Het is dat m'n pop science zuigt, anders zou ik er nog wat leukers van kunnen maken ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() mijn war strat: 48% schools 5/6% farms 15% WT 10% forts 15% hosps 6/7% stables tijdens fakey's pump ik sci, behalve als ik learns heb gedaan tijdens hostile, dan pump ik wizzies. En elite-pumpjes zo nu en dan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat bedoel ik... je hebt nergens echt een sterk punt. Aanvallers kunnen je breken zodra je je army wegstuurt. Echte mages kunnen je breken en rogues kunnen je ook slachten : / Ik houd het liever bij een ding.. makkelijker en zolang je maar in teams werkt ook effectiever... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En sterke punten, ik kan alle attackers aan met magic, attackers met matige thievery defense kan ik aan met m'n thieves. Alle attackers met legers uit kan ik grabben, en zelfs met legers thuis kan ik ook nog wel bottomfeeden... Wat zou ik nog meer moeten kunnen?
|
|