Dark Psycho schreef op 19-12-2003 @ 20:17: da's dan pech hebben. ik zag hem al toen ik ene jaar of..wat was het..7 was ofzo. en doe ajb niet zo achterlijk.
Ontopic:
Ik had hem nog nooit gezien.
Heb hem opgenomen en toenet gekeken. Man ik jank nooit bij films maar dit was echt erg hoor. En maar denken: "Het is niet echt gebeurt, het is maar een verhaal." En ik bleef maar janken!
Gadverdamme.
Heb em voor de 2e keer gezien en moest ook weer janken .. vooral dat hele stuk met Del, ik kan het dan echt niet droog houden
De eerste keer dat ik de film zag moest ik serieus al huilen toen John zn achternaam ging spellen
Wel een tranentrekker blijkbaar. Ik heb de film kortgeleden nog gezien, dus heb gisteren niet gekeken. Maar na afloop van de film was ik wel even stil eigenlijk. En dat terwijl toch duidelijk is dat het niet waargebeurd is. Bij een film als Schindler's List had ik het ook, maar dat is een verhaal dat wel in meer of mindere mate echt gebeurd is. Knap gemaakte film.
ik heb em niet gekeken op tv, maar ik heb em al een hele tijd op dvd.
De eerste keer toen ik em keek was ik echt zoo bang dat toen John samen met....=>
Spoiler
die andere gasten, stiekem naar dat huis gingen, dat John toch niet te vertrouwen was. Dat hij opeens helemaal zou los breken en die zieke vrouw wat aan doen. Want hij liep ook helemaal snel door naar boven enzow. In die scene zat ik ook vollop met tranen in mijn ogen