Advertentie | |
|
![]() |
|
ik voel me goed op mijn eigen kamer, daar kan ik mezelf zijn, het is er rustig enz..
ik voel me rot als ik in de buurt van de basisschool loop, voel dan weer precies wat ik toen gevoelt heb..
||
Citaat:
|
![]() |
In een theaterzaal of in een discotheek. De eerste omdat ik gewoonweg gek op toneel ben, en hierdoor even alles om me heen vergeet. In een discotheek omdat ik hier even lekker los kan, en ook m'n dagelijks leventje even aan de kant kan zetten.
Waar ik me minder goed voel? Ik denk als ik alleen achter de computer zit (hmm...zoals nu!) of op m'n kamer. Ik ben nogal een gezelschapsmens ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 | |
Psychologie |
Aandacht besteden aan je lichaam? DarkCat | 46 | 28-07-2002 10:29 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |