Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar ik kreeg tuurlijk weer een of ander B-merk aan mn voetzolen van mn ouders... *sjucht*
|
Euhm....ff denken hoor, ik kleed me al heel lang zelf dus ehm....
Ik kan niks bedenken wat ik echt fout van mezelf vind..... Ik droeg nooit cars, nike air max of dat soort dingen dus ik kan echt ff niks bedenken.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ik heb in groep 7 en 8 een periode gehad dat ik elke dag met een lange heksenmuts en een grote zwarte rok aan naar school ging... en niet te vergeten een bezem
...maar toen wàs ik ook echt een heks!! (vet gothic man) daarna ging ik elke dag met een grijze legging en trui aan naar school en dan daarover dan een beige wollen gilet/vest van mijn moeder en bijpassende cowboylaarzen... soms droeg ik ook gewoon een legging met andere kleuren wollen gilet/vesten erboven en rare hippie sjaals... ik heb een keer een velours hippie sjaal met overlopende kleuren gevonden aan een lantaarnpaal. ik was zó blij! ik heb hem mee naar huis genomen en hem gewassen en ik heb hem laatst bij mijn kamer opruimen weer gevonden... ieuw ik droeg trouwens ook heel vaak allemaal verschillende kleuren panty's die dan helemaal in gaten waren gescheurd zodat ze door elkaar heen schenen met ieniemini rokjes en jurkjes erboven... en natuurlijk de onafscheidelijke cowboylaarzen (mèt ijzeren hak) aan de ene kant denk ik, jezus wat zag ik er belachelijk uit.. maar als ik foto's bekijk is het stiekem nog best okee het is een leukere stijl dan winnie de pooh truien ofzo op de middelbare school werd alles anders, toen werd ik alto (maar dat zat er al een beetje aan te komen opzich) nu ben ik normaal
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En leggings. Nike shirts. Nike schoenen. Adidas shirts. Alladin schoenen. Mickey Mouse jas Een knalroze trainingspak Oranje nagellak ![]() |
![]() |
|
mijn basisschool tijd was echt erg
![]() Ik ben me af aan het vragen of het ergste nu mijn Barbie outfit of mijn geruite tuinbroek was, of toch dat korte truitje met die joggingbroek terwijl ik niet de dunste ben ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Laatste kans; Geo-engineering. arPos | 51 | 19-01-2015 12:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Koran-Memorization Channel Indoctrinates Anti-Semitism In Children. Gatara | 199 | 20-09-2009 13:34 | |
bestaat de moderne biecht? Meadow | 12 | 12-04-2008 20:36 | |
De Kantine |
'biecht wat op over een forummer' PixelDansje | 500 | 24-10-2007 16:23 | |
Andere kijk op het geloof Moonlight fairy | 5 | 26-12-2004 09:44 | |
De Kantine |
Wie is hier geen scholier? Verwijderd | 83 | 01-07-2002 18:34 |