Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2003, 14:20
Graph
Graph is offline
niet echt door pech maar gewoon omdat ik een moedervlek weg heb laten halen.

je ziet er nog best veel van, nu zie je er bijna niets van maar soms is ie helemaal rood.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 14:42
vosje16
vosje16 is offline
1 draadje in mn arm omdat de dokter een vetbolletje had moeten wegsnijden. Volgens hem ging er geen litteken zijn maar nu is het al 6 maanden geleden en je ziet het nog altijd
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 14:45
vosje16
vosje16 is offline
Ohja, en toen ik 8 jaar was, was ik eens op school gestruikeld en met mn wang op een paaltje gevallen. Een leraar heeft mij toen gewoon een plakkerke op mn gezicht gedaan maar 's avonds bleek dat ik een hersenschudding had. We zijn dus naar de dokter gegaan en die zei dat we direkt hadden moeten komen omdat het genaaid had moeten worden maar nu was het al te laat omdat er al een klein korstje op was...
Nu zie je het nog altijd een klein beetje een litteken
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 14:59
Verwijderd
Ik heb 3 hechtingen. 2 zitten op mn voorhoofd. Ze zeggen dat er zaagsel uitkwam, maar de geloof ik niet zo. Ik was als klein kind tegen de bedrand aangevallen. En de andere zit op mn knie: ik was gevallen met mn fietsje toen ik 8 was.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 15:20
woefke
woefke is offline
1 keer wratje laten wegsnijden, en dan heel die tralala ontstook dan, deed lekker veel pijn enzow

Maar nu ist zown litteken
Oud 31-12-2003, 20:01
Mara
Mara is offline
Bij m'n knie, aan de binnenkant van m'n been. Ben een keer van een muurtje afgevallen geloof ik toen ik klein was. Als je goed kijkt zie je 't nog wel, maar 't valt niet op.

Ook nog een keer in mijn hoofd gehecht, en nee, dat was niet verdoofd.
Ik had schoolzwemmen in groep 5 en iedereen was salto's aan 't doen en ik dus ook. Knal ik met m'n hoofd op de rand. Grappige is, dat het niet extreem veel pijn deed ofzo, en ik gewoon met m'n hoofd in 't water ben gaan liggen omdat ik dacht dat 't dan niet zo'n bult zou worden. Ik moest ook niet huilen ofzo. Pas tijdens 't afdrogen zag de juffrouw dat er bloed aan de handdoek zat en dat dat uit mijn hoofd kwam
Ik moet zeggen dat het hechten stukken pijnlijker was dan de klap zelf
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 00:07
mmmm
mmmm is offline
Bij mij een (kleine) hechting in mijn buik (van een blindedarmontsteking)
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 09:12
Quiana
Quiana is offline
Een paar in m'n been doordat ik met een spiegel viel,
en een paar in m'n polsen door onvoorzichtigheid.

De prik doet meer pijn dan de wond zelf.
Oud 01-01-2004, 11:23
Mira Dos Santos
Mira Dos Santos is offline
Eentje op mn knie, twee op mn rug, 1 op mn hals, 3 op mn buik, 1 op mn borst. Ik zie er indd niet uit.
Oud 01-01-2004, 11:24
Mira Dos Santos
Mira Dos Santos is offline
Citaat:
Mira Dos Santos schreef op 01-01-2004 @ 12:23:
Eentje op mn knie (in een glasscherf gevallen), twee op mn rug (operatie), 1 op mn hals (praat ik liever niet over), 3 op mn buik( operaties), 1 op mn borst (operatie). Ik zie er indd niet uit.
Oud 02-01-2004, 17:47
sterre
sterre is offline
ik een keer aan me hoofd, omdat ik tegen een scherpe tak van een boom was gelopen
Oud 02-01-2004, 18:49
bassgirl
bassgirl is offline
ik weet niet of je 't een hechting moet noemen... ik had een gat in mn hoofd doordat ik in de kermis in een atractie zat en heel hard met mn hoofd tegen een ijzeren stag aan kwam... was zeg maar net waar mn haar begint, als ik in de zomer bruin wordt zie je t wel maar vat niet kei erg op ofzo.

ze hebben het gelijmt met speciale lijm omdat ik toen een jaar of 6/7 was soort superlijm haha
Oud 26-01-2004, 01:07
Verwijderd
Citaat:
Bierviltje schreef op 21-12-2003 @ 13:08:
Ik was een jaar of 8 en ik wilde een bal uit een tuintje langs de weg gaan oprapen. Op de een of andere manier viel ik voorover en ving mezelf op met m'n handen, maar viel met me rechterhand in een glasscherf. Gehecht en zit nu zo'n lidteken van 2/3 cm.
Dat is niet zo groot, een: "lidteken" van 2/3cm.... haha. Geintje...

Doei,

InfoBoy
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 02:55
notbonefish
notbonefish is offline
Ik ben op 4 verschillende keren gehecht, in totaal goed voor een stuk of 20 hechtingen, allemaal aan mijn hoofd.

De twee op mijn onderlip vallen niet echt op, omdat ze symetrisch zijn (terwijl ze toch een paar jaar na elkaar gebeurd zijn ). Boven mijn wenkbrauw heb ik er eentje te danken aan iemand die mij van een muurtje geduwd heeft. Verder heb ik er eentje boven mijn haarlijn, maar dat zie je met dreads al helemaal niet
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 07:05
metaldready
metaldready is offline
1 keer toenk in bad aant spelen was (toenk 3 was ) en toen heb ik keihard met men hoofd tegen de kraan gebeukt was erg fijn hele wenkbrau open en een bloedbad

en vorig jaar, moesten ze vlekje weghalen bleuh
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 07:37
Maarten
Maarten is offline
Bij mijn wenkbrauw, onder mijn voet bij mijn grote teen, bij mijn blinde darm en op de rand van mijn kin.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 12:20
Omnipresence
Omnipresence is offline
Op m'n hoofd: Van de glijbaan afgevallen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 14:48
duivelaartje
duivelaartje is offline
Midden op mn neus .
Ik liep van de trap af toen ik een jaar of 6 was met een stapel boeken, ik struikelde en viel toen met mn neus op een hele scherpe vensterbank . Flinke deuk in mn neus, er kwam geen bloed uit (vreemd vreemd) maar het moest wel gehecht worden, maar 1 hechting. Je ziet nogsteeds t litteken en hij is meegegroeid dus je ziet hem wel . Sindsdien durf ik nooit meer met veel dingen in mn hand de trap af te lopen en ik pak altijd de leuning vast. Ben bang geworden voor de trap afgaan
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 15:05
Jampot
Jampot is offline
ik was nog heel klein en lief en kon net met van die zwembandjes zwemmen, maar was nog wel enigszins bang voor het water..

enfin, ik wilde dus in het water springen, maar vanwege mijn waterangst wilde ik ook dicht bij de kant blijven, gevolg: ik sprong in het water met mijn kin op de rand van het zwembad.. bad rood (oeps) en een hechting of 3.. heb nog steeds een litteken
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 15:55
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik was vorig jaar geopereerd aan mn knie was eigenlijk een kijkoperatie en toen heeft ie meteen mn kraakbeen hersteld en mn knieband ingekort ofzo (kweet niet precies meer) die 2 gaatjes zijn nie gehecht.. en die snee heeft iets van 7 hechtingen voor zover ik nog kan tellen... heeft ontzettend pijn gedaan tging gigantisch ontsteken dat ik van ellende n week eerder langs t ziekenhuis ben gegaan en toen hebben ze eerst vocht eruit proberen te halen maar dat lukte niet.. toen ging die wond ontzettend ontsteken als klap op de vuurpijl dat ik de laatste 2dgn niet meer volhield en toen de hechtingen eruit heb laten halen deed ontzettend pijn vanwege de ontsteking en die muts had ook nog een hechting laten zitten die heb ik er zelf maar uitgehaald savonds....
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 16:08
Erbenda
Erbenda is offline
Onder m'n kin: ik ben als kleuter met m'n gladde pantoffels al rennend uitgegleden over de plavuizen. En tja dat deed best wel auw...
Oud 26-01-2004, 16:13
mirrie-1986
mirrie-1986 is offline
6 weken geleden gebeurt.
Ik ging eten koken, wou iets opensnijden. Maar ja, toen schoot ik uit, en had ik een grote wond in me vinger. Ik naar het ziekenhuis, 2 hechtingen in me pees in me vinger. En 4 hechtingen in me huid.. Ik heb 3 weken gelopen met gips om me arm ( om de brace op zijn plaats te houden)
Maar dat is het enige van wat er gebeurt is.
Oud 26-01-2004, 17:14
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Erbenda schreef op 26-01-2004 @ 17:08:
Onder m'n kin: ik ben als kleuter met m'n gladde pantoffels al rennend uitgegleden over de plavuizen. En tja dat deed best wel auw...
oei doet me denken aan toen ik vorig jaar in turkije was met mn vriend en op me slippers van t trapje afliep richting zwembad... ik gleed gigantisch onderuit (twas er nog nat) en kwam dus met me kont op de traprand terecht.. ik had zon pijn dat ik echt niet op kon staan want ik voelde t tot in mn rug (dacht dat mn rug flink aangetast was) me vriend heeft me al schreeuwend omhoog getrokken en toen bleek dat t gelukkig niet opengeknald was maar t scheelde niet veel want had een blauwe plek van zon 12 bij 3 cm en de huid was daar 2mnd zon 3cm dik goed pijn en goed voor schut want die spier is nu helemaal opgeschoven lijkt wel... kep nu nog een hobbeltje in mn kont maar kben al lang blij dat t niet opgeknald is toen want dan had ik me in turkije moeten laten hechten
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 18:44
Verwijderd
Ringvinger aan me rechterhand; op de basisschool mijn vinger tussen de autodeur gestopt . Je ziet het niet echt meer, maar ik voel het wel als ik er over wrijf.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 18:58
glossie
glossie is offline
Ik heb al heel wat hechtingen in me voorhoofd gehad, omdat ik nog al eens een gat in me hoofd had.
Ook heb ik hechtingen gehad toen ik een moedervlek moest laten weghalen en ik heb hechtingen gehad in me mond, vanwege tanden die uitvielen en ook heb ik hechtingen gehad in me neus toen ik 2 was en op me neus de trap af stuiterde.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 21:49
DeuS
DeuS is offline
Ik een keer, ik ben toen tegen een verwarming opgesprongen. 7 hechtingen in m'n schedel. Maar ach, de verdoving deed meer pijn dan het hechten zelf
Oud 27-01-2004, 22:24
Ace*Dusty
Ace*Dusty is offline
1 hechting na de bevalling van m'n oudste dochter,
zonder verdoving
Oud 28-01-2004, 14:22
Laïs
Laïs is offline
in mijn pols,het enigste wat ik me kan herinneren.
Oud 29-01-2004, 07:45
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
ik viel ong. op mijn 17e door een ruit en daardoor heb ik op de muis van mijn rechterhand litteken van de hechtingen. GIng erg moeilijk dat hechten omdat er een adertje was geraakt. Eerst hadden ze mijn hand dichtgepompt met een bloeddrukmeter. Daarna een verdoving in de zenuw en daarna het adertje dichtgehecht en vervolgens de wond.. kan je dit erover zeggen: "NIET PRETTIG !!!"
Oud 30-01-2004, 22:25
Nieni
Nieni is offline
Ben toen ik acht was door een valse hond aangevallen en op drie plaatsen in mijn gezicht gebeten. 50 bovenhuidse hechtingen. Nog heel wat onderhuidse (dus oplosbare) hechtingen door die hondenbeet maar ik zou niet weten hoeveel.
Op mijn elfde heb ik een cyste laten verwijderen boven mijn wenkbrauw. Vier hechtingen.
Op mijn vijftiende aangereden en scheenbeen gebroken, ik gok 10 hechtingen.
Oud 31-01-2004, 09:36
the tourist
the tourist is offline
Ik heb een keer een moedervlek op mijn onderrug laten weghalen en toen kreeg ik hechtingen. Na een half jaar zou je er eigenlijk niets meer van moeten zien, maar ik heb toen te lang onder de douche gestaan ofzo, want na 4 jaar zie je het nog steeds (het is nu wild vlees, geloof ik)
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 10:12
Verwijderd
hechtingen jah.....

1 keer in mijn hoofd. achterop .... ik viel flauw en met mijn achterhoofd op een scherpe punt.

dus daar zat een gat weer gedicht moest worden. kwas toen 5 jaar. nu niks meer van te zien...
en anderhalf jaar geleden aan mijn elleboog. kwas gevallen met de fiets...extreme snee in mijn elleboog.

ook was ik een keer te laat.

had ik met windsurfen geen surfschoentjes aangedaan.. toen heb ik mijn voeten opengehaald aan iets scherps. maar door de kou van het water voelde ik het niet.... dus de volgende ochtend stond ik onder de douche en opeens zag ik weer bloed bij mijn voet vandaan komen.... bleek er een snee van 4cm in te zitten

maar aangezien de snee ouder was dan 12 uur ofzo mocht hij niet meer gehecht worden.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 17:27
Leinthe
Leinthe is offline
Ik deed n geweldig wedstrijdje "wie het snelst over het hek heen is". Nou had dat hek van die heerlijke puntjes, dus voor ik t wist was ik aan de andere kant met n prachtige scheur in mn hand
(dat rijmt )
Ghehe, bij de dokter wilde ze mn schoenen nog schoonmaken! ze waren rood, stond ze best goed
Rond de twintig hechtingen en nog steeds een prachtig litteken in mn hand

De wedstrijd had ik trouwens verloren
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 17:40
Verwijderd
ja, toen ik 6 was heb ik me met glas in mn hand gesneden en daar zaten 4 hechtingen in. en toen ik ook 6 was (ongveer) werd ik met een emmer vlak bij mn slaap geslagen en dat werd gelijmd ofzow
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 18:44
Periwinkle
Periwinkle is offline
Ik heb eens op mijn 9e 7 hechtingen in mijn voet gehad, omdat ik zo slim was om de handstand tegen de muur te doen op mijn moeders bed en de hanglamp raakte
Oud 03-02-2004, 18:47
Methuselah
Methuselah is offline
Boven m'n rechteroog: golfstick tegen gekregen toen ik 9-10jaar was (minigolf ). 2mm naar onder en ik was m'n oog kwijt. :/

M'n hoofd, de kruin vanboven: toen ik 5-6jaar was: tegen 'n radiator geduwd. Auw.

En dat is 't denk ik wel qua hechtingen.
Oud 03-02-2004, 19:06
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
erg pijnlijke verhalen allemaal zeg

Laatst gewijzigd op 03-02-2004 om 19:09.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten