![]() |
||
Citaat:
Moloko 3 keer eerder gezien *erg gaaf overigens* En de rest zegt me bagger weinig.
|
![]() |
||
Citaat:
ik ben er niet weg van. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Het zijn beide festivals, beide in de lage landen, beiden nogal groot... buiten de datum zouden ze op zich toch een beetje moeten concureren lijkt me. (maar kom, Werchter is toch sowieso beter...) |
![]() |
|
Werchter is gewoon op een heel ander niveau dan Pinkpop... Ben vorig jaar op Pinkpop geweest en ga dit jaar naar Werchter en ik moet je zeggen, er is niks mis met Pinkpop
![]() En dat Werchter zo geweldig is... ach daar hebben we een andere topic voor ![]()
|
Verwijderd
|
Gevonden op www.graz.nl
Volgens een artikel over Lamb in het Dagblad De Limburger is Lamb dit jaar 蜑n van de hoofdacts op Pinkpop! Een citaat uit het artikel: (...) Between darkness and wonder is misschien wel de meest toegankelijke plaat van Lamb. De geruchten gingen, dat net op dit hoogtepunt - ze worden ook nog eens steeds bekender - het duo wilde stoppen. Omdat aan deze plaat niks meer toe te voegen viel. Louise: ,,Het is nu nog gewoon te vroeg om te praten over de toekomst. We hebben dat denk ik gewoon gezegd omdat we de zaken liever van dag tot dag bekijken.'' Lamb is dit jaar hoofdact op Pinkpop dat plaatsvindt op 29, 30 en 31 mei in Landgraaf. donderdag 08 januari 2004 http://www.graz.nl/bericht.asp?id=256 En Lamb is wel heel erg hip ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Een vriend van mij zei net dat ie op 3fm had gehoord dat 50 cent en Eminem ook naar pinkpop komen... Ik hoop van nie, heb je dadelijk allemal van die wannabe negers daar rondlopen...
![]()
||
Citaat:
Je mag best wat gebruiken voor een optreden maar het is wel fijn als je je eigen teksten nog weet, en dat was niet bepaald het geval ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.graz.nl/bericht.asp?id=262
black eyed peas en intwine spelen ook op pinkpop.. nja, die eerste ken ik niet zo goed, en intwine vind ik niet zo leuk.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() dit loopt fout afffffffff
||
Citaat:
d'r moet nu dus wel iets heel raars gebeuren wil ik er nog heen gaan.
|
![]() |
Ik heb vernomen dat The White Stripes en The Darkness NIET
![]() Verder verwacht ik dat Rammstein, System of a Down, Radiohead en Live niet ![]() Verder meldt de organisatie nog dat ze hopen binnenkort meer bands te kunnen scoren die tot de publieksfavorieten behoren... |
![]() |
||
Citaat:
rammstein hoop ik niet nee ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Lenny Kravitz lijkt me ook niet, die dude is echt niet aanwezig ofzo ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Geen Lamb op Pinkpop
28-1-2004 10:58:46 In een reactie op een mailtje van mij, schreef Jan Smeets: Lamb op Pinkpop 2004 is uit een of andere duim gezogen. Nooit sprake van geweest. http://www.graz.nl/bericht.asp?id=271 ![]() ![]() |
![]() |
|
een vriend van mij had op de radio gehoord dat als apc op werchter zou staan, tool waarschijnlijk ook daar zou zijn omdat maynard dan toch al daar zou zijn(had ie zelf gezegd)....
Maarja, ik neem het toch maar met een flinke korrel zout.......
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat is de grootse onzin , tool gaat pas ergens in 2005 touren en dan eerst de V.S, apc stopt met touren eind juli en dan gaat maynard naar tool om de nieuwe cd op te nemen |
![]() |
||
Citaat:
you just made my day ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pinkpop 2006 punkr | 500 | 01-06-2006 08:38 | |
Muziek |
Muse Hannelap | 111 | 12-10-2005 14:49 | |
Muziek |
Muse! inspirations | 46 | 01-11-2004 18:48 | |
Muziek |
Nog fans van HIM hier? Noddy | 98 | 04-10-2004 22:28 | |
Muziek |
Top 3 mooiste concerten waar je geweest bent HowLovely | 178 | 30-08-2004 17:20 | |
Muziek |
Kaizers Orchestra @ Tivoli, Utrecht, woensdag 18 augustus Verwijderd | 10 | 07-08-2004 16:48 |