Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Dan zal ik ook wel ff mijn trieste cijfers mededelen;
5 H + C&M + Levensbeschouwing, KCV en EC1,2 Nederlands 7,4 Engels 5 ANW zeven CKV 8 LBS voldoende LO 6,3 MA 8,2 PWS voldoende Fa 1,2 3,1 ![]() GS 8,3 WIA1 vijf ![]() EC1,2 7 HA 7 KCV 6,7
|
Weetje wat ik mij nu dus afvraag...om even offtopic te gaan...heel veel mensen hebben Levensbeschouwing... wat houdt dik vak precies in?? En zitten jullie op een openbare school waar dit gegeven wordt??? Ik zelf heb het dus niet en zou niet weten wat ik daarvan moet verwachten, zo te horen is het een verschrikkelijik vak..maar dat terzijde..
![]()
|
als je het per se wilt weten.
ik heb afgelopen toetsperiode van de 7 toetsen 3 keer een 4 gehaald (4,0 / 4.4 / 4.4) de toetsperiode daarvoor was wel alles voldoende waardoor ik nu maar 1 onvoldoende op mn rapport sta mja. als ik dit zo lees allemaal ben ik wel een van de slechtse.
|
NE: 6
EN: 7,7 AK: 7,6 EC: 5,8 WI: 5,7 ANW: 5,5 LIT: 7 LO: 7 CKV: 7 MA: 7 Ik krijg volgende periode: FA12, GS en later nog Du1.. Ik heb een E&M Profiel met als keuze vakken: Frans 1+2 en Maatschappijleer 2. Ik ben best tevreden over deze lijst eigenlijk. Hoewel ANW iets beter mag en wiskunde ook. Nederlands is gewoon een probleem met de leraar, hij vertikt het om me een voldoende te geven voor proefwerken, alleen m'n schrijfwerk schijnt goed te zijn.. Economie word al aan gewerkt! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Minister Plasterk wil keuze middelbare school uitstellen Kitten | 78 | 03-01-2009 01:59 | |
Algemene schoolzaken |
Die aap van wiskunde!!! *maai* | 10 | 19-03-2006 18:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
20 vragen over Schiphol Foxy_oud | 9 | 14-11-2005 15:36 | |
Studeren |
Commerciële economie. freakinaround | 20 | 02-03-2005 15:49 | |
Algemene schoolzaken |
hoe rond je af? Ruppert | 34 | 30-06-2003 21:03 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Post je cijferlijst Sikamikanico | 33 | 04-07-2001 18:41 |