Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2003, 17:49
ssjpan
ssjpan is offline
Ik vind het niet erg eigenlijk, maar ik rook dan zelf ook.
M'n vriend rookt niet, maar volgens mij vind hij het niet vies ofzo.
Oud 21-12-2003, 18:13
jet
jet is offline
mn vriend is heir net geweest.. en nu ruik ik en mn bed naar rook.. niet echt lekker
Oud 21-12-2003, 19:33
nilluhtjuh
nilluhtjuh is offline
Citaat:
Multilot schreef op 20-12-2003 @ 14:03:
Zoo, jij kan lekker overdrijven!

1. Dat is jouw mening, ik proef er niets van en ik rook zelf niet.
2. Als je in een cafe komt of een discotheek, rook je nog veel harder mee, dat kan ook dodelijk zijn, dus dit is echt een zinloos argument ,
3. Zie 1.
4. Zelf de hele week naar stinkt? Als je een keer zoent met iemand die rookt??? Hoezo moet ik dan aan mn ouders denken? Als dat al zo is, zou ik vooral zelf in de stank zitten dacht ik zo...

Euhm, ik spreek ook uit ervaring

ja tuurlijk nou je moet aan je ouders denken omdat die er dan 8er komen en als je niet wilt vertellen dat je hebt gezoent dan denken ze dat jij rookt lekker is dat he???

maar goed als jij uit ervaring spreekt...

ik ben er 3 keer ingetrapt maja....

wat je ervaring noemt....
Oud 25-12-2003, 20:12
barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
nilluhtjuh schreef op 21-12-2003 @ 19:33:
ja tuurlijk nou je moet aan je ouders denken omdat die er dan 8er komen en als je niet wilt vertellen dat je hebt gezoent dan denken ze dat jij rookt lekker is dat he???
Ten eerste begrijp ik deze zin al niet, ten tweede begin ik me ernstig af te vragen of je wel echt 16 bent, aan je schrijfstijl is het in elk geval niet te merken, ten derde moet je ook gewoon niet tegen je ouders liegen scheelt een hoop gezeik
Oud 25-12-2003, 20:51
Verwijderd
Als je echt van elkaar houd, dan boeit een beetje rook niet
En die mensen die hier huilen dat ze niet met mensen zoenen die roken, die houden gewoon niet van die mensen, en dan hoef je in mijn ogen ook niet te zoenen. En ten tweede raad ik ze aan om eens met een roker te zoenen, ipv hier zo moeilijk te doen
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 15:38
nilluhtjuh
nilluhtjuh is offline
Citaat:
barbelle schreef op 25-12-2003 @ 20:12:
Ten eerste begrijp ik deze zin al niet, ten tweede begin ik me ernstig af te vragen of je wel echt 16 bent, aan je schrijfstijl is het in elk geval niet te merken, ten derde moet je ook gewoon niet tegen je ouders liegen scheelt een hoop gezeik
ten eerste: waar heb je het over als jij denkt dak geen 16 ben moet jij dat weten

echt waar het is echt supervies om met iemand die dat doet te roken maar goed....

ten tweede hoe oud ben jij dan wel niet???
Oud 27-12-2003, 16:06
juno
juno is offline
Wel roken?
Niet zoenen!

Of eerst uitgebreid tandenpoetsen en neus uitbaggeren. En dan nog. Je haren stinken ernaar, je kleren, je lichaamsgeur wordt vies. Het is zo goor dat ik er letterlijk braakneigingen van krijg.

Niet alle merken zijn even erg, dat wel. Maar zware shag, dat is de spreekwoordelijke asbak. Een Marlborootje light of een Barclaytje, daar heb je niet zo'n last van.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 16:21
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 27-12-2003 @ 16:06:
Wel roken?
Niet zoenen!

Of eerst uitgebreid tandenpoetsen en neus uitbaggeren. En dan nog. Je haren stinken ernaar, je kleren, je lichaamsgeur wordt vies. Het is zo goor dat ik er letterlijk braakneigingen van krijg.

Niet alle merken zijn even erg, dat wel. Maar zware shag, dat is de spreekwoordelijke asbak. Een Marlborootje light of een Barclaytje, daar heb je niet zo'n last van.
Ja, van de geparfumeerde rommel, shag is beter
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 17:21
jet
jet is offline
Citaat:
juno schreef op 27-12-2003 @ 16:06:
Wel roken?
Niet zoenen!

ach als iemand heeel veel malborootjes-light rookt dan zit de smaak ook lekker in die mond en in die tong..
Oud 28-12-2003, 18:37
Verwijderd
hmmm nou ja, het is zeker niet lekker, maar 'alsof je een asbak uitlikt' is wel erg overdreven......

en anders gaan we lekker saampjes naar boven om zn tandjes te poetsen
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 21:16
Woodstock
Woodstock is offline
sorry, maar smaakt echt naar ASBAK. iig vies.
Oud 28-12-2003, 23:03
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Laat ik zeggen dat het niet echt lekker te noemen is, maar ik denk dat een pepermuntje/kauwgom wonderen doet
Oud 29-12-2003, 11:58
jet
jet is offline
misschien is t zoenen nog niet eens t viest... ik vind t viezer dat als ik er niks aan doe alles wat hij heft aangeraakt de komende dagen nog naar rook ruikt... ikzelf, mn haar, mn bed... dat vind ik ranziger
Oud 29-12-2003, 12:03
Jehova Getuige
Jehova Getuige is offline
Citaat:
jet666 schreef op 29-12-2003 @ 11:58:
misschien is t zoenen nog niet eens t viest... ik vind t viezer dat als ik er niks aan doe alles wat hij heft aangeraakt de komende dagen nog naar rook ruikt... ikzelf, mn haar, mn bed... dat vind ik ranziger
weet je wel wat 666 betekent

Ontopic
Ik zoen nooit
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 12:06
jet
jet is offline
Citaat:
Jehova Getuige schreef op 29-12-2003 @ 12:03:
weet je wel wat 666 betekent

Ontopic
Ik zoen nooit
ja
Oud 29-12-2003, 12:22
klaartje101
klaartje101 is offline
Ik heb nog nooit gerookt(en ga ik ook nooit doen ) Maar als je zoent met iemand die zware shit rookt is dat super GOOR! Ik had op dat moment er geen last van, maar toen ik 's avonds in bed lag had ik het idee dat ik aan het roken was in mijn keel.

Maar nu heb ik een vriendje die niet rookt

Probleem opgelost
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 13:19
juf is liev
juf is liev is offline
tja wat valt er te zeggen..........

tis niet geweldig, maar je moet er wat voor over hebben !!

mn ex maakte dat roken gewoon weer goed door goed te zoenen, dan merk je er niets meer van!!

tip: gewoon proberen en je merkt wel wat je er van vind!
Oud 29-12-2003, 15:22
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Het lijkt mij ranzig, maar dat weet ik niet zeker, ik heb nog nooit een jongen die rookt gezoend.
Oud 29-12-2003, 19:35
lct
lct is offline
Smaak echt naar Asbak.. Heel erg vies....
Oud 29-12-2003, 19:44
Verwijderd
Citaat:
lct schreef op 29-12-2003 @ 19:35:
Smaak echt naar Asbak.. Heel erg vies....
Heb je weleens een asbak uitgelikt, of hoe weet je dat
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 20:06
ZerO
ZerO is offline
Ik heb wel met jongens gezoend die rookten en idd tijdens het zoenen naar rook smaakten maar ik had er niet zo'n moeite mee.Toen ik zelf begon met roken was er niks aan de hand.
Mijn vriend rookt niet en toen ik hem heb leren kennen was ik van plan om te stoppen met roken. De eerste paar maanden zag hij mij nog af en toe een sigaret opsteken maar ik hield wel rekening met hem ,met zoenen enzo.Nu ik helemaal gestopt ben hoef ik me nergens druk om te maken.
Ik merk nu dat ik het irritant vind als mensen roken , de rook die dan op je afkomt is gewoon vervelend.Stel als ik straks een ander vriend heb die wel rookt zou dat toch weer wennen zijn.
Oud 30-12-2003, 12:58
jet
jet is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 29-12-2003 @ 19:44:
Heb je weleens een asbak uitgelikt, of hoe weet je dat
ach als je heel erg dronken bent ga je soms vooroordelen uittesten.. geen aanrader, de asbak is viezer
Oud 30-12-2003, 13:57
Prinses 666
Prinses 666 is offline
Ik vind het goor om te zoene met iemand die gerookt heeft
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 14:06
The0
The0 is offline
Gadver! Tis TE vies als je zelf niet rookt (like me).
Der is ook geen kauwgom smint of tictac tegen op gewassen.

STOPPEN, ALLEMAAAL!!
Oud 30-12-2003, 15:34
OldSchoolAngie
OldSchoolAngie is offline
mm, ik heb nu met 2 jongens gezoend die echt rookten, vond het niet echt heel erg lekker!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 15:39
Verwijderd
Er stond vandaag een leuk stuk in de volkskrant
Waren we maar weer in 1967
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 10:52
Verwijderd
ik heb in totaal met 4 jongens gezoend, 2 toen ik nog niet rookte (zij rookten ook niet) en 2 toen ik wel rookte (zij roken ook)...

en voor mij was het allebei hetzelfde, dus ik zou het je niet kunnen vertellen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten