Advertentie | |
|
![]() |
|
*gaat verder met andere vraag*
creatief bij je ogen, is dat wel mooi als je een bril draagt? m'n vriendin is goth, ik vind dat harstikke mooi en neig ook een beetje die kant op, maar ik ben niet echt creatief met eyeliner omdat ik denk dat me dat niet mooi staat met een bril... reacties?
|
Denk aan mooie volle donkere kleuren en neem voor je ogen voornamelijk zwart. Glitters zijn ook welkom maar die zij altijd en overal goed. Trek een dikke lijn eyeliner die uitloopt in een puntje, gebruik een glanzende donkerrode lipstick, heel veel zwarte mascara, en dan zit je eigenlijk al goed. Dan kan je zelf gaan combineren met tekeningen en krullen naast je ogen en op je jukbeenderen of sterretjes op je wangetjes etcetera
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() .. *savet plaatjes op computer* masj gaat binnenkort eens wat dingetjes uitproberen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
offtopic, maar het moet er even uit.. 1) talena is een irritant wijf uit een overschatte band voor kleine kindertjes die gothic willen lijken.. 2) dit topic gaat helemaal niet over talena dus laten we het nu alstjeblieft houden op make-up. Een keer was ze leuk als voorbeeld, nu is het onderwerp 'make-up bij een bril' en daar moeten we zich (inclusief mezelf) maar even aan houden.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
waar slaat het op dat het een band voor kleine kindertjes is die gothic willen zijn ?zooiets kan je ook over nirvana zeggen; band die al lang niet meer bestaat maar die nog door kleine kleuters die alto willen zijn geluisterd word..... ![]() alle mensen hebben hun eigen muzieksmaak als iemand toevallig kittie geweldig vind is diegene dan meteen een gothicwannabee ofzo? sorry ik ben het er totaal niet mee eens wat jij net allemaal hebt geschreven en neej ik ben geen kittiefan ofzo blaat, Laatst gewijzigd op 12-05-2002 om 13:10. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() Beetje loze toevoeging misschien... maarja.. bij t onderste plaatje waren de puntjes onder mn oog ook n beetje uitgelopen.. en tsja beetje spelen met kohlpotlood of eyeliner werkt t beste.. afkijken ook.. dr staat hier al een heleboel afkijk materiaal ![]()
Laatst gewijzigd op 12-05-2002 om 18:33. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() maargoed, zo volg ik mn eigen advies niet op.. als je nog enig commentaar hebt, we gaan wel verder op msn ![]() Kappen over talena mensen, daar gaat dit topic niet over :/ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
niet aan de mensen die haar gewoon mooi vinden, of haar lippestift geil vinden Dat staat er ook bij ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
*bied excuses aan voor posten van plaatje van talena.. maar t was het enige voorbeeld wat ik had en wist niet dat er zo op gereageerd zou worden. *
terug naar make up. ik heb meestal een zwart traantje onder m'n oog. en dat word wel eens beschouwd als gothic.. boeit mij niet echt wat t moet zijn vind t bij mij passen |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
grappen over gothics mauritsius | 175 | 30-03-2011 22:10 | |
Lifestyle |
gothic niek123 | 23 | 25-10-2006 22:20 | |
Games |
[RPG][Gothic 1/2/3] LiqqY | 10 | 08-09-2005 16:46 | |