Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2003, 19:13
Thomas
Thomas is offline
Ik zit momenteel niet in een klas, maar ik ben solo. Loop namelijk stage.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2003, 20:24
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Ik zit in een 3de klas Atheneum, en normaal gesproken zijn die toch wat rustiger dan bijvoorbeeld VMBO, maar wij hebben niet echt een leuke klas. De meesten zijn erg druk en lawaaierig, maar met iemand ruzie ofzo heb ik niet.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 22:30
alpha
alpha is offline
5vwo (iedereen dus, we zitten (duh) niet in aparte klassen) is best ok. Ik kan het met iedereen best wel vinden, iedereen doet over het algemeen aardig tegen elkaar. Ik vind over het algemeen dat de meeste leerlingen heel sociaal zijn en makkelijk met anderen omgaan, heel anders dan vorig jaar, 5havo. Daar was het heel erg met groepjes en nooit iets zeggen tegen iemand uit je groepje of juist iemand helemaal zwart maken om niks. Nu merk ik dat niet zo, toen we vrijdag een podiumact deden (ik en een vriendin) kwamen er ook allemaal klasgenoten naar ons toe van 'leuk hoor!' enzo.
Nee mijn eindconclusie is dat ik heel erg tevreden ben!!
Oud 22-12-2003, 13:36
Verwijderd
4vwo, 29 leerlingen

Grote klas, stevige groepsvorming, ook weer tussen de populairen en de niet-populairen. Verder is het wel een leuke klas, weinig ruzie maar het is niet echt één klas.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 13:48
*run*
*run* is offline
Ik heb een hele leuke en gezellige klas
túúrlijk zitten er sjjiit mense tussen
maar in et algemeen iz et oke
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 20:23
Mindfields
Mindfields is offline
21 mensen en allemaal 13/14 jaar (ter vergelijking: ik word over iets meer dan een week 16 ) met 1 meisje kan ik goed opschieten (ook blijven zitten en zat ook in mijn vorige klas, maar vorig jaar zeiden we niks tegen elkaar) tja, ik heb geen hekel aan mijn klas, maar verder vind ik er niet zo veel aan.
Oud 22-12-2003, 20:24
Pyriet
Pyriet is offline
mijn klas bestaat uit allemaal eenlingen
wat wel grappig is
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 10:35
Silver rain
Silver rain is offline
Rotklas maar alles beter dan de klas van vorig jaar. 27 lln, 14 meisjes en 13 jongens dacht ik. Bestaande uit echt groepjes en dan een populaire groep die de helft van de klas in beslag neemt. En dan nog een paar loners die telkens door bepaalde groepjes afgekat worden wat gewoon heel laag is. De populairen zijn van die mensen "oh nee ik heb een nagel gebroken" en "oh kijk nou toch mijn haar zit in de war!". De paar die alleen zijn zijn rustig en soms sluit er zich een bij het onpopulaire groepje aan (bij ons ). De populaire kindjes lachen iedereen uit als ze iets verkeerd doen of gewoon vanwege hun kleding (hoezo laag). Het onpopulaire groepje bestaat in de klas uit 5 en in de pauzes uit 10 ofzo. Makkelijke prooi in de klas. Njah het is echt een topklas dus (not)
Oud 29-12-2003, 08:39
Lief muisje
Lief muisje is offline
Ik zit meestal met 6 jongens en 2 meisje. Met dat andere meisje kan ik het niet goed vinden dus echt k*t!!!!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 08:47
Laïs
Laïs is offline
Wij zitten met 25 in een klas.
Aangezien we al 4 jaar met de ene helft,en al 2 jaar met de andere helft (2 klassen zijn samen gevoegd) samen zitten,kent iedereen elkaar al,en we weten wat we aan elkaar hebben. Dus ze is redelijk hecht.
We hebben natuurlijk wel groepjes,maar iedereen staat eigenlijk bij iedereen,afgezien van een paar jongens.

Maar het begint stilaan te vervelen. Al die tijd dezelfde mensen.
Oud 29-12-2003, 12:58
FireCracker
FireCracker is offline
mijn klas verandert zo'n beetje iedere periode, omdat we maar 2 ath.5 klassen hebben. Maar Ath5 in z'n geheel is best leuk
Oud 29-12-2003, 12:59
Divina Flor
Divina Flor is offline
6VWO
19 leerlingen geloof ik, waarvan 3 meisjes (tsja, het is wel NT). Maar het is wel gezellig, ik kan over het algemeen goed met m'n medeklasgenoten opschieten, er is geen ruzie. Met wiskunde blokuur neemt er altijd iemand koekjes mee (gaan we thee drinken en koekjes eten met leraar).
Ja, verder wel een 'relaxede' stemming. Geen geklier over het algemeen, maar je mag ook wel hopen dat dat een beetje over is in de 6e.
Oud 29-12-2003, 14:14
Verwijderd
in mijn klas zitten maar n stuk of vijf mensen met wie ik het wel aardig kan vinden,voor de rest :
- een stuk of 4 junks
- een paar kinderen met een herseninhoud van iemand van 3 (lees: schreeuwen als je aandacht wil,en dat willen ze de hele dag)
- een paar slome geiten
- 1 maffe alto,die trouwens best tof is
- enkele Br3e$@)-(s

5 havo is niet meer wat het geweest is.....
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 18:48
Verwijderd
mijn klas is toppiej
beter dan de klas van vorig jaar
behalve diej *huppelkutjes* dan bij mij in de klas
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 16:20
TimoBasso
TimoBasso is offline
klote klas..

They all suck
Oud 30-12-2003, 23:57
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Citaat:
fractuur schreef op 20-12-2003 @ 16:30:
1 jongen??? Das echt zielig!
tjah hij vind het niet erg... en leeft erg onder het motto ik kom voor de opleiding niet voor de meisjes... wat niet wegneemt dat die niet geniet van al die vrouwelijke aandagt... ag het blijft een man
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 13:42
BBEM
BBEM is offline
ik zit in een klas vol debielen.
als wij op excusrie gaan word echt alles afgebroken op zich wel leuk natuurlijk maar soms ga het zo ver dat je je ervoor gaat schamen.
Oud 01-01-2004, 16:04
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
BBEM schreef op 31-12-2003 @ 14:42:
ik zit in een klas vol debielen.
Zo droog.

Oh ja,in onze klas wordt wat afgeroddeld,maar daar heb ik geen problemen mee.
Oud 05-01-2004, 09:10
Verwijderd
mijn klas, op de hka: nogal cultureel verantwoord in gesteld, altijd bezig met school, altijd creatief bezig.
soms val ik wel iets uit de boot, omdat ik wat nuchterder ben, en misschien niet kunstacademie genoeg.

voor de rest zijn het erg aardige mensen
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 09:41
Verwijderd
Ik heb geen vaste klas. Ik zit op een volwassenonderwijs waar de gemiddelde leeftijd 19 is, en daar heb je gemixde klassen voor elk vak.

Maar aangezien hier iedereen ook aardig 'volwassen' is, kan ik goed met iedereen overweg, en zijn er geen kinderachtige apies.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 10:16
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Kan met iedereen opschieten maar das altijd wel het geval
Doe HEAO, dus we zitten in een kleine klas van ongeveer 15 man. Alle meisjes zijn rustig en ijverig, onder de jongens zitten 2 nixnutten en de rest wil wel werken maar denken ook meer aan vrije tijd dan school (op 2 studs na ).
Oud 08-01-2004, 15:43
MuayThaiFight
MuayThaiFight is offline
mijn klas is af en toe een Kindercresch*of hoe schrijf je dat*echt te vergelijken met groep 8 .. in het beging van het derde jaar werd 1 meisje heel erg gepest al vanaf haar basischool en dat ging verder tot de derde klas.. maar door 2 andere meisjes word ze nu helemaal niet meer gepest en ze is nu totaal omgeslagen van wat ze eerder was ze denkt dat ze de 'baas'is van de klas en is zo arrogant als de tyfus niet meer normaal je kijkt haar aan en ze zegt.. wat kijk je nou man kijk voor je man ik heb toch niks van je aan ofwel.. zo doet ze tegen idereen om de kleinste dingen heeft ze de grootste bek tegen leerlingen tot onbekende..en die vriendin van haar is net zo.. 2 stelletje debielen bij elkaar groote bek maar hun stellen niks voor.Sind Z een vriend heeft is ze wel minder geworden maar nog steeds is ze zo arro in de klas. 1 meisje bij mij in de klas praat zoals me ouders nog niet eens praten tegen een onbekende ze heeft overal schuldgevoel over en trekt zich van alles het ergste aan. om de domste dingen hoor Bijvb: ze is vergeten het ouderavondbriefje in te leveren wat eigelijk op die dag zou moeten worden ingeleverd gaat ze naar de Juf heen zegt ze: Ik heb iets heel ergs mevrouw sorrydat ik het moet zeggen kan ik u naar de les even spreken want dat hoeft niet de hele klas te weten> dus na de les gaat ze praten met de juf en gaat ze helemaal haar excusses aanbieden omdat ze even niet het briefje heeft meegenomen allemaal kapsonemeisjes in de klas de 1 is nog bemoeizuchteger dan de ander en ga zo maar door.. nog 3 maandjes en dan ben ik van die school
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 13:51
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
ik zit in een jongensklas ben enigste meisje
kep eigelijk hele leuke klas
jongens zeiken niet zo over van die gare dingen enzo....
Oud 09-01-2004, 14:49
thelittlegirl
thelittlegirl is offline
Mijn klas is redelijk leuk..
Behalve dat niemand ze huiswerk maakt en nooit een agenda bij zich heb en dan denk ik wel is waar ben je mee bezig.?
Iedereen ken wel redelijk goed met elkaar opschieten en iederee n doet wel aardig tegen elkaar..
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 14:50
thelittlegirl
thelittlegirl is offline
Citaat:
Sylph schreef op 22-12-2003 @ 14:36:
4vwo, 29 leerlingen

Grote klas, stevige groepsvorming, ook weer tussen de populairen en de niet-populairen. Verder is het wel een leuke klas, weinig ruzie maar het is niet echt één klas.
Heey broer je liegt wel hoor met je er is nooit ruzie
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 19:13
Joke01
Joke01 is offline
In de 1e had ik echt een rotklas. Heel erg druk en ik werd gepest en uitgelachen enzo. Vanaf de 2e is mijn klas veel leuker geworden. Al die mensen die ik haatte gingen naar de havo. Nu zit ik in een klas van 29 leerlingen en ik vind het een leuke, gezellige klas waarin iedereen wel zichzelf kan zijn
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 19:27
hi
hi is offline
Citaat:
thelittlegirl schreef op 09-01-2004 @ 15:50:
Heey broer je liegt wel hoor met je er is nooit ruzie
tweeling of liegen over leeftijd?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 11:52
bloemkool
bloemkool is offline
mijn klas is wel relaxed. ik zit op de pabo in het eerste jaar, er zitten echt allerlei verschillende mensen in mn klas. eentje heeft er in het leger gezeten en das wel te merken, die lult er altijd over we hebben maar 4 jongens in de klas, de rest is meiden. de meesten zijn wel aardig, kakkers/nerds/gothics hebben we niet echt, wel 1 skater boy
in april hebben we met de klas zelf afgesproken om een weekendje weg te gaan, dus t zit wel goed bij ons
Oud 12-01-2004, 11:59
Verwijderd
Citaat:
hi schreef op 11-01-2004 @ 20:27:
tweeling of liegen over leeftijd?
tweeling
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten