Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2004, 13:10
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
birthmark schreef op 16-02-2004 @ 13:32:
het was gewoon niet cool omdat ík er niet was!
Probably
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2004, 14:33
Lateralus
Lateralus is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 16-02-2004 @ 12:40:
Erna was cool. Altijd zo, gaat iedereen weg, allemaal plaatjes draaien en begint iedereen te dansen als er weer ruimte is. Vet gezellig altijd, k heb mn zus nog geprobeerd te leren skanken, maar dat wou niet echt geloofik
ja dan wordt het altijd nog wel gezellig, maar ik moest sowieso al vroeg weg omdat ik vannochtend weer naar school moest... dus ik had na het optreden toch niet meer kunnen blijven, dus zijn we maar halverwege weggegaan
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 15:17
Verwijderd
Ik vond jaya wel koel.´t was vrijdag int patro alleen stukken koeler (beter geluid). En die tweede band vond ik gewoon kut.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 18:29
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Ik snap nog steeds niet goed dat mensen Jaya the Cat zo goed vinden... Paar leuke stukjes, maar verder vind ik het echt slappe ska(punk) met Limp Bizkit invloeden.

Het enige vette aan de Shortbus waren de bassist (allicht!, maar man man man die had er volgens mij ECHT geen zin in), de sublime-nummers en de Bad Brains cover! Die 7 seconds cover was heel povertjes, en de eigen nummers niet echt pakkend... Die zanger was ronduit irritant, net als die roady die om de twee nummers interessant moest doen op het podium. Gelukkig wist Eric ze af en toe een beetje tot de orde te roepen!

Verder had ik het idee dat mensen plastic bekertjes en glazen glazen niet uit elkaar kunnen houden (wat misschien met de geestelijke staat van deze mensen te maken had )... 'k moest thuis nog een berg glassplinters uit mijn zolen plukken...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Buitengewoon schreef op 16-02-2004 @ 19:29:
Ik snap nog steeds niet goed dat mensen Jaya the Cat zo goed vinden... Paar leuke stukjes, maar verder vind ik het echt slappe ska(punk) met Limp Bizkit invloeden.

Het enige vette aan de Shortbus waren de bassist (allicht!, maar man man man die had er volgens mij ECHT geen zin in), de sublime-nummers en de Bad Brains cover! Die 7 seconds cover was heel povertjes, en de eigen nummers niet echt pakkend... Die zanger was ronduit irritant, net als die roady die om de twee nummers interessant moest doen op het podium. Gelukkig wist Eric ze af en toe een beetje tot de orde te roepen!

Verder had ik het idee dat mensen plastic bekertjes en glazen glazen niet uit elkaar kunnen houden (wat misschien met de geestelijke staat van deze mensen te maken had )... 'k moest thuis nog een berg glassplinters uit mijn zolen plukken...
jah idd....teveel glas
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 20:15
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
jellerd schreef op 16-02-2004 @ 21:03:
jah idd....teveel glas
Eerst hadden ze altijd plastic, waarom is dat veranderd eigenlijk?

Plastioc is zooooveel beter, en goedkoper voor hun waarshcijnloijk ook
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 21:07
Rieno
Rieno is offline
Zo, ik ook weer terug....Jaya the Cat viel tegen, LBSB ook eigenlijk....Nog wel backstage geweest, maar daar was het ook saai. Maar het was wel gezellig
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 21:08
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 16-02-2004 @ 21:15:
Plastioc is zooooveel beter
dat gooit zo leuk idd.
Oud 17-02-2004, 07:46
Gwen.
Gwen. is offline
Ik hoorde dat ze vrnl Sublime en LBDA nummers speelden en dat dat supervet was en dat vind ik dan echt niet tof dat ik dat gemist heb.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 10:26
Verwijderd
Nou je hebt weinig gemist hoor ze speelde heel erg sloom en jaya the cat zoog ook dikke paarse donkey tiet. Net als altijd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten