![]() |
|
75B
En ja ik zou wel een maatje groter willen hebben. Dat ziet er gewoon beter uit. Ik vind borsten mooi ![]() Vroeger dacht ik altijd 'ze groeien nog wel', maar na mijn 18e verjaardag besefte ik dat dat niet echt meer het geval was... nouja, nu heb ik het geaccepteerd.
||
Citaat:
Want bijna iedereen met D vind dat te groot en de meeste met C zijn tevreden. B wil meestal ietsjes meer en de meeste met A ook.. Dus eigelijk als je zou kijken vinden de meeste C de ideale cupmaat.. Hmm zou ik hier een poll over mogen beginnen? Wat ze de ideale cupmaat vinden? Of niet aangezien er al een topic over is.. ?
|
75 C/D
liever een gewone 75C gehad, vallen ze toch iets minder op! En idd, ook jammer dat je bij de H&M geen leuke setjes kan kopen (die mensen die die lingerie ontwerpen snappen toch ook wel dat iemand met cupC/D geen push-up nodig hebben?!)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Cupmaat D en/of groter Help me en vul mijn enquete in !!!! Debora v Hoven | 1 | 10-03-2008 17:48 | |
Seksualiteit |
Raad de cupmaat! Verwijderd | 12 | 19-12-2003 11:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
[poll] Wat is je cupmaat? x-spekkie-x | 57 | 11-02-2003 07:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
wat is jouw cupmaat? steentje | 127 | 26-01-2003 15:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
cupmaat Miss*Pain | 23 | 17-01-2003 10:27 |