Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zie je wel? Het valt allemaal wel wat mee, ze moeten even wennen en dan is't goed.
|
![]() |
Hmm... bekend probleem! Ik ben net 17 m'n nieuwe vriend bijna 26..
Ik ben blij met hem, mn omgeving iets minder... maar t blijft MIJN vriend en niet die van mn omgeving! Als het fout gaat, merk ik dat vanzelf wel ![]() ![]() Nou.. jammer dan ![]()
|
Het is maar 6 jaar hoor, dat is te overbruggen. Ik heb ooit iets kortstondigs gehad met iemand die veel en veel jonger was dan ik, en hoewel hij heel lief was, heb ik toch liever iemand van mijn eigen leeftijd. Dat merk ik nu. Ik dacht eerst dat het vooral een praktisch obstakel was, maar het is echt die persoon, die is te anders, denkt te anders, associeert te anders. Het is zoveel makkelijker, zoveel relaxter, met iemand van je eigen leeftijd. Er kunnen zoveel dingen onuitgelegd blijven, hij weet dat gewoon.
Mijn ideale maximale verschil ligt echt bij vijf of zes jaar. Daar merk je eigenlijk niks van. Tussen de vijf en de tien merk je wel verschillen, maar zijn ze te overbruggen. Meer dan tien begin ik niet meer aan. Is echt teveel. Je hebt anders heel weinig gezamenlijke herinneringen, aan hoe de wereld was toen je klein was. Die wereld is voor mij en iemand die veel jonger of veel ouder is dan ik te verschillend, en dat maakt ons dan te verschillend. Je hebt dan andere dingen meegemaakt in dezelfde periode van je leven, die je gevormd heeft. Laatst gewijzigd op 31-12-2003 om 17:43. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet Zeeslag | 1 | 01-04-2015 16:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Algemene schoolzaken |
Arrest 13 mrt 1987 synclinorium | 6 | 07-11-2005 17:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel II] Sweet_Hadar | 4 | 14-03-2004 21:29 | |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |