Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik had laatst nog een gat in mijn werkbroek dat is een pantalon van dik 60 euro. kon hem gelukkig nog wel een beetje reparen. het was een zwarte broek met daaronder nog witte stof. dus ik heb de stof die eronder zit helemaal zwart gemaakt met een vilstift gerepareert ![]() maar sommige mensen die zitten echt irritant in de weg die staan dan op de trap met zijn peuk vooruit je moet er wel tegenaanlopen daarom trek ik ook nooit meer dure kleding aan als ik ga stappen. bang dat he kapot gaat door rokers of andere dingen (vallen als je met je zatte ballen op de fiets zit
Laatst gewijzigd op 09-01-2004 om 13:53. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Boh waar mensen zich al niet druk om maken...
Kijk die peuk tegen je arm, hand, hoofd, been, kleding kan gebeuren joh...gewoon ff lief aankijken, sorry accepteren en vergeten, maar ja er wordt nu in alle kleine hoekjes gezocht om de hetze tegen rokers alleen maar uit te breiden ![]()
|
tjah sommigen kijken nergens naar ik hou er altijd rekening mee door of niet te dansen tijdens t roken of op te letten dat ik niemand brand.. maar af en toe komen er dan nog van die achterlijke wouzen voorbij springen die zelf nergens naar kijken tjah dan kan ik er niks aan doen hoor als ze dan een brandplek hebbe
![]() een keer heb ik gehad dat iemand me echt heel erg verbrande met n peuk die kwam heel hard aan heeft weken zeer gedaan en is een lidteken nu daarom kijk ik nu ook erg uit... |
![]() |
||
Citaat:
maar om nou te zeggen ik doe niks duurs meer aan nej ik let geowon goed op ook als anderen niet opletten dan kijk ik zelf of ze me niet gaan raken enals t eraan zit te komen dat ze tegen me aan gaan beuken ofzo dan geef ik ze vantevoren (oeps zag je niet ![]() ![]() tmoet wel leuk zijn voor iedereen dus iedereen ff opletten met je drinken en sigaretjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
niet dat ik dood ga van littekens, maar het deed die week wel verrekte pijn (zeker toen de brandblaar open ging).. no offence verder, maar weet waarover je praat |
![]() |
||
Citaat:
![]() je zou beter ook eerst ff beter informeren alvorens tot conclusies over te gaan. Ik rook zelf, en heb het al vaak genoeg meegemaakt. Ik heb heb zelf nog het spelletje gespeeld met om het langst een brandende sigaret tussen je armen houden gespeeld, dus sja. Natuurlijk, je hebt van die mensen waar je niet mag aankomen of ze krijsen brand en moord.. daar heb ik samen met vele anderen een naam voor.. watjes
||
Verwijderd
|
Citaat:
waar heb je het dan over? maar fijn dat jij er spelletjes mee speelt, daar kies je voor ik alleen niet, en ik vind het irri het gaat er alleen om dat je best even ergens aan de kant of bar kunt roken als het een drukke dansvloer is, lijkt me meer dan redelijk als je een niet roker bent en door onvoorzichtige mensen blaren krijgt en je zegt daar iets van noem ik dat geen watje. dan noem ik de roker aso... |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De strijd tegen roken (II) hhendrikxx | 450 | 11-06-2007 16:22 | |
Inenting Tegen Roken MikeyMo | 126 | 05-12-2004 22:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
"Roken" - Wat vind je er nu echt van? lapzwansruud | 464 | 22-08-2004 21:32 | |
EG wil roken in alle openbare gebouwen verbieden little nemo | 144 | 02-02-2004 13:49 | |
De Kantine |
verboden te roken in de horeca Buzzzfuzzz.vs | 59 | 04-12-2003 15:05 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |