Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2004, 19:38
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
klaartje101 schreef op 27-12-2003 @ 17:11:
1) hoeft niet, kan ook als je stil zit (wat VEILIGER IS!)
2) om je iets te herinderen heb je daar littekens voor nodig (zielig)
3) WAT?
4)nee anders wel?
5)ja leuk ben ik lekker aan het dansen kan ik telkens gaan kijken: komt er niemand aan met een peuk
6)ja laten we gaan vechten (misschien wel met brandende sigaretten want ja tenslotte pijn is fijn, en heb je mooi weer een litteken voor de mooie tijd)
7)nee dan gaat het nog slechter met de economie
8) wil je me nu ook al dood hebben?
1) kan, hoeft niet
2) nee, maar bepaalde littekens (van peuken) herinneren me wel aan bepaalde avonden/vakantie
3) lees en huiver
4) ja, normaal wel
5) dat valt ook wel mee, zoveel wordt er niet gerookt op dansvloeren
6) kom maar
7) de economie trekt langzaam bij en de horeca lijdt niet zo heel veel
8) ga je dood van kledingstukken met lange mouwen?
Oud 08-01-2004, 19:03
roman
roman is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 22-12-2003 @ 22:50:
Gat in nieuwe broek, heerlijk is dat...

dan hebben ze dat kankerstokje zo naast hun heupen hangen en dan maar draaien met die heupen en het kankerstokje maar heen en weer gaan...
fok wat is dat voor wanker woord 'kankerstokje' ga toch weg man
Oud 09-01-2004, 09:53
very drunk driver
very drunk driver is offline
Citaat:
roman schreef op 08-01-2004 @ 20:03:
fok wat is dat voor wanker woord 'kankerstokje' ga toch weg man
sigaret lijkt op een stokje. het veroorzaakt kanker kankerstokje.

ik had laatst nog een gat in mijn werkbroek dat is een pantalon van dik 60 euro. kon hem gelukkig nog wel een beetje reparen. het was een zwarte broek met daaronder nog witte stof. dus ik heb de stof die eronder zit helemaal zwart gemaakt met een vilstift gerepareert

maar sommige mensen die zitten echt irritant in de weg die staan dan op de trap met zijn peuk vooruit je moet er wel tegenaanlopen

daarom trek ik ook nooit meer dure kleding aan als ik ga stappen. bang dat he kapot gaat door rokers of andere dingen (vallen als je met je zatte ballen op de fiets zit

Laatst gewijzigd op 09-01-2004 om 13:53.
Oud 10-01-2004, 11:29
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
afschaffen....

ik ben dan ook erg tegen de sigaret icoontje op msn
Oud 19-01-2004, 01:38
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
omajunk schreef op 28-12-2003 @ 18:28:
idd das opzich wel algemeen bekend bij mensjes die waus zijn: de rooktyfus hehe
Als ik 'kort' ben dan rook ik me helemaal suf. Alhoewel het er wel van af hangt wàt ik heb gebruikt. Als ik geblowd heb, heb ik niet zo'n grote behoefte aan sigaretten, maar met 'andere middelen' meestal wel.
Oud 19-01-2004, 01:39
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Johnnie-mannuh schreef op 10-01-2004 @ 12:29:
afschaffen....

ik ben dan ook erg tegen de sigaret icoontje op msn
Ohja. Het sigarettenicoontje op MSN! Daar erger ik me ook helemaal groen en geel aan!

Waar hèb je het in godsnaam over?
Oud 19-01-2004, 06:57
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Boh waar mensen zich al niet druk om maken...

Kijk die peuk tegen je arm, hand, hoofd, been, kleding kan gebeuren joh...gewoon ff lief aankijken, sorry accepteren en vergeten, maar ja er wordt nu in alle kleine hoekjes gezocht om de hetze tegen rokers alleen maar uit te breiden
Oud 31-01-2004, 18:52
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
tjah sommigen kijken nergens naar ik hou er altijd rekening mee door of niet te dansen tijdens t roken of op te letten dat ik niemand brand.. maar af en toe komen er dan nog van die achterlijke wouzen voorbij springen die zelf nergens naar kijken tjah dan kan ik er niks aan doen hoor als ze dan een brandplek hebbe
een keer heb ik gehad dat iemand me echt heel erg verbrande met n peuk die kwam heel hard aan heeft weken zeer gedaan en is een lidteken nu daarom kijk ik nu ook erg uit...
Oud 31-01-2004, 18:55
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
very drunk driver schreef op 09-01-2004 @ 10:53:
sigaret lijkt op een stokje. het veroorzaakt kanker kankerstokje.

ik had laatst nog een gat in mijn werkbroek dat is een pantalon van dik 60 euro. kon hem gelukkig nog wel een beetje reparen. het was een zwarte broek met daaronder nog witte stof. dus ik heb de stof die eronder zit helemaal zwart gemaakt met een vilstift gerepareert

maar sommige mensen die zitten echt irritant in de weg die staan dan op de trap met zijn peuk vooruit je moet er wel tegenaanlopen

daarom trek ik ook nooit meer dure kleding aan als ik ga stappen. bang dat he kapot gaat door rokers of andere dingen (vallen als je met je zatte ballen op de fiets zit
weet je als ik merk dat iemand t echt per ongeluk doet en ook sorry zegt baalik wel als ik bv een sigaret tegen me aan krijg of drinken over me heen maar als ik zie dat t n wous is die maar rondhuppelt zonder ergens naar te kijken dan word ik echt pissed want je loopt wel hele avond met n plakkerig truitje of bv een brandplek in je kleren als je niet oppast (sorry koop ik dan niks voor dan hebbe ze t echt gevreten bij mij)
maar om nou te zeggen ik doe niks duurs meer aan nej ik let geowon goed op ook als anderen niet opletten dan kijk ik zelf of ze me niet gaan raken enals t eraan zit te komen dat ze tegen me aan gaan beuken ofzo dan geef ik ze vantevoren (oeps zag je niet ) een knal dat ze wel uit me buurt blijven
tmoet wel leuk zijn voor iedereen dus iedereen ff opletten met je drinken en sigaretjes
Oud 01-02-2004, 19:42
Shox
Shox is offline
Citaat:
klaartje101 schreef op 22-12-2003 @ 16:54:
Ik was zaterdag uit geweest in The Jam in Utrecht(was héél gezellig). Dat was de eerste keer dat ik sigaretten tegen me aan kreeg, en dat deed pijn! Ik snap niet dat mensen gaan roken onder het dansen. Doe dat lekker aan de bar waar je geen mensen kan pijnigen.
Hebben jullie er ook last van? Of ben ik de enige?

van mij mag het verboden worden, roken onder het dansen
KLAARTJE101! ik ben het helemaal met je eens, had het zelf nie beter kunnen verwoorden!
Oud 24-02-2004, 12:47
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
HybridTheory-14 schreef op 24-02-2004 @ 13:37:
je hoef maar ff iemand per ongeluk aan te raken of je krijgt een sigaret in je arm gedouwt :-( PIJN
bedankt voor deze nuttige bijdrage
Oud 24-02-2004, 13:08
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
HybridTheory-14 schreef op 24-02-2004 @ 13:53:
fuck off...
stoer zeg...
Oud 24-02-2004, 13:14
HybridTheory-14
HybridTheory-14 is offline
net of jou boeit wat ik doe of zeg...

Laatst gewijzigd op 24-02-2004 om 22:07.
Oud 04-03-2004, 14:18
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Ibiza schreef op 01-02-2004 @ 20:42:
KLAARTJE101! ik ben het helemaal met je eens, had het zelf nie beter kunnen verwoorden!
Als ik Klaartje was zou ik de politiek ingaan
Oud 07-03-2004, 14:29
saartjeh
saartjeh is offline
joh t engiste wat ik persoonlijk vervelend vind is de stank die je achteraf in je kleren hebt, maarja, dat hoort erbij zullen we maar zeggen
Oud 08-03-2004, 07:31
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 04-03-2004 @ 15:18:
Als ik Klaartje was zou ik de politiek ingaan
Meesterlijk !
Oud 08-03-2004, 11:02
-$-Battou-$-
-$-Battou-$- is offline
Wauw, en pijn dat het doet als je een milliseconde een peuk tegen je aan krijgt, werkelijk onoverkomelijk grote littekens krijg je er van.

Komaan, erger je toch niet aan zulke kleine dingen...
Oud 08-03-2004, 14:01
Verwijderd
Citaat:
-$-Battou-$- schreef op 08-03-2004 @ 12:02:
Wauw, en pijn dat het doet als je een milliseconde een peuk tegen je aan krijgt, werkelijk onoverkomelijk grote littekens krijg je er van.

Komaan, erger je toch niet aan zulke kleine dingen...
volgens mij heb jij nog nooit een sigaret echt goed tegen je aan gehad... was met HQ, dus eind november of eind oktober en NOG STEEDS zie je het zitten
niet dat ik dood ga van littekens, maar het deed die week wel verrekte pijn (zeker toen de brandblaar open ging)..

no offence verder, maar weet waarover je praat
Oud 08-03-2004, 14:14
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Ik weet het ook, maar toch vind ik dat gezeur nergens voor nodig.

Zie me eerste reactie hier bovenaan ergens...
Oud 08-03-2004, 19:55
-$-Battou-$-
-$-Battou-$- is offline
Citaat:
Minni schreef op 08-03-2004 @ 15:01:
volgens mij heb jij nog nooit een sigaret echt goed tegen je aan gehad... was met HQ, dus eind november of eind oktober en NOG STEEDS zie je het zitten
niet dat ik dood ga van littekens, maar het deed die week wel verrekte pijn (zeker toen de brandblaar open ging)..

no offence verder, maar weet waarover je praat

je zou beter ook eerst ff beter informeren alvorens tot conclusies over te gaan. Ik rook zelf, en heb het al vaak genoeg meegemaakt. Ik heb heb zelf nog het spelletje gespeeld met om het langst een brandende sigaret tussen je armen houden gespeeld, dus sja.

Natuurlijk, je hebt van die mensen waar je niet mag aankomen of ze krijsen brand en moord.. daar heb ik samen met vele anderen een naam voor.. watjes
Oud 12-03-2004, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Jean-Paul schreef op 08-03-2004 @ 15:14:
Ik weet het ook, maar toch vind ik dat gezeur nergens voor nodig.

Zie me eerste reactie hier bovenaan ergens...
tja tuurlijk kun je alles op ' hetze tegen rokers' afschuiven

ga vooral zo door
Oud 12-03-2004, 16:08
Verwijderd
Citaat:
-$-Battou-$- schreef op 08-03-2004 @ 20:55:

je zou beter ook eerst ff beter informeren alvorens tot conclusies over te gaan. Ik rook zelf, en heb het al vaak genoeg meegemaakt. Ik heb heb zelf nog het spelletje gespeeld met om het langst een brandende sigaret tussen je armen houden gespeeld, dus sja.

Natuurlijk, je hebt van die mensen waar je niet mag aankomen of ze krijsen brand en moord.. daar heb ik samen met vele anderen een naam voor.. watjes
hoezo moet ik me beter informeren?? jij zegt van: dat doet echt geen pijn. ik zeg: dat heb je VAST nooit meegemaakt want... blabla

waar heb je het dan over?

maar fijn dat jij er spelletjes mee speelt, daar kies je voor
ik alleen niet, en ik vind het irri
het gaat er alleen om dat je best even ergens aan de kant of bar kunt roken als het een drukke dansvloer is, lijkt me meer dan redelijk

als je een niet roker bent en door onvoorzichtige mensen blaren krijgt en je zegt daar iets van noem ik dat geen watje. dan noem ik de roker aso...
Oud 13-06-2004, 04:37
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Ik snap niet dat mensen gaan roken onder het dansen. Doe dat lekker aan de bar waar je geen mensen kan pijnigen.
Doe dat lekker BUITEN. Als niemand er last van heeft....

Maar: sigaretten tegen je aan krijgen is inderdaad niet fijn
Advertentie

Regels voor berichten