Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nerd heeft een wat negatieve lading, en ik beschouw mezelf daarom maar niet als nerd
![]() Maar de definitie van nerd is vrij vaag, iedereen beschouwd er wat anders onder. Het kan van alles zijn: een game-nerd, prog-nerd (hele dag gamen of proggen, contactgestoord, etc...), maar ook een studiebol-nerd (ook contactgestoord en continue goeie cijfers halen). En is uiterlijk (puistjes etc...) van toepassing bij nerd zijn? Ik weet het niet meer ![]() ![]() Ik studeer wel Informatica, hou van programmeren en speel redelijk wat spelletjes (vooral Unreal Tournament). Toch ben ik niet contactgestoord, dus geen nerd dan maar ![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Maar ja ... ook Meneer Van Dale Wacht wel eens Op Antwoord ![]()
|
Als iemand nerd is omdat ie een bril heeft of puisten, lijkt me dat niet echt een geldige reden.
Ik denk dat iemand pas een nerd is wanneer hij echt alleen maar ( b.v. ) games speelt TERWIJL hij ook genoeg kansen krijgt om andere dingen buiten te doen. Ik game ook enorm veel.. maar er valt in deze buurt gewoon niet veel te doen, dat is een feit met andere woorden deze buurt zuigt nog harder dan een gezwel aan je reet
||
![]() |
Citaat:
En ik lust geen pizza. |
![]() |
||
Citaat:
Nou ... '7 15 1337 5p34k! 't is leet speak! De kunst/vrijetijd/gebrek aan privéleven om shit te vertalen naar zo'n onzininnig iets, dat sommige mensen spontaan denken dat het van een andere planeet komt, zoals Dhr. Retarded dus deed ... Niets anders dan irritant zijn ...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Nerds zijn mensen die de volgende uitspraken doen:
"Pff die noob had dikke lux0r, ik pwnde m dik man, wat een noobspamluckage!! mzzlnoob." En jongens die spontaan een tent krijgen zodra een meisje een spelletje speelt (iedereen moet alles van haar weten), je zegt een slecht ding over haar en iedereen probeert voor haar op te komen. Of meiden die juist aandachtsgeil zijn en rondbazuinen dat ze van het vrouwelijk geslacht zijn. En meer.. maar dat is al geschreven.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Met ravenshield female voice kiezen... "Yo Drool!! Are you really a girl!!" Yes I am, why do you want to know? "Ow cool!! where are you from?!" en zo gaat dat door.. Zeg je uiteindelijk dat je een gozer bent worden ze toch pissig.. echt vaag die lui |
![]() |
|
Verwijderd
|
jah dat was zijn eerste contact met het vrouwelijke geslacht
![]() ONTOPIC: nee ik beschouw mezelf neit als nerd, hoewel ik wel veel computer en allemaal glazen/lege zakjes chips ed heb liggen, maar ik heb wel gewoon een 'normaal' sociaal leven (dus gewoon vrienden hebben, naar feesten gaan enzo) en ik sport regelmatig ![]() Kenmerken van een nerd vind ik dus; je sociaal leven = de mensen die je via inet kent altijd achter de pc zitten (hoef je niet eens goed te zijn in gamen/proggen hoor ![]() (bijna) altijd ongezond/snel eten (snel = iets bestellen ofzo, friet bakken) en niets doen aan je gezondheid zoals sporten of buiten komen (in de ergste gevallen de enige manier waarop ze frisse lucht krijgen is als de moeder 1x per maand het raam open zet op hun kamer ![]() |
![]() |
|
nerds zijn mensen die stoer doen op internet (bv in irc alleen respect heeft voor mensen in top10/20 clans en niet voor ppl in "noopclans") en in het echt hun bek wel houden
ik ben zelf wel een nerd jah ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Beauty & de nerd *oma* | 49 | 07-05-2009 14:27 | |
Lifestyle |
Nerds Pan Am | 199 | 03-02-2005 22:11 | |